.

Muziek bij regen en zonneschijn

  • 28 February 2017
  • 16 reacties
  • 430 Bekeken

Reputatie 7
Badge +10
  • Oud community manager
  • 4797 reacties
Hoi allemaal!

Heb je wel eens een playlist gemaakt? Je kunt dan bijvoorbeeld al je lievelingsnummers op een rij zetten, een thema bedenken, of zelfs een lekker vaag concept bedenken zodat alleen jij weet wat deze nummers met elkaar te maken kunnen hebben. Hoe je het ook wendt of keert: een playlist kan ontzettend leuk zijn. Zo heb ik bijvoorbeeld deze playlist in elkaar geknutseld voor een vriendin, waarin ik een paar leuke nummers voor haar heb geplaatst. Andersom heeft zij ook een leuke playlist voor mij. Zo weten we van elkaar wat voor muziek ons bezig houdt :)

Met de komst van Spotify zijn playlists ook toegankelijker dan ooit. Je hebt de tofste deuntjes binnen klik-bereik: voel je je feestelijk? Of heb je juist zin in rustige muziek tijdens het werken of studeren? Alles staat erop!



Nu is Spotify gaan samenwerken met AccuWeather, en ze hebben iets moois in elkaar geknutseld. Climatune: playlists op basis van het weer! Je vindt de blikemse boel hier. Regent het? Daar hebben ze iets op! Ben je aan het wachten op de bus en waait de wind hard? Climatune heeft de perfecte liedjes voor je. Zelfs bij een stille nacht weet Climatune wat te doen.

Hoe zit het met jou? Pas jij je muziek aan op het weer? Of hou jij van dezelfde liedjes door alle weersomstandigheden heen?

Ik ben benieuwd!

Groetjes,
Jihane

16 reacties

Reputatie 6
Badge +7
Climatune, dat is nieuw! 😄

Ik houd heel erg van vrolijk muziek. Regent het? Feel good music. Schijnt de zon? Summer music. Ja, je hoort het al.. De zomer kan voor mij niet lang genoeg duren. ☀

Groetjes,
Asma
Op YouTube heb ik wel een playlist staan, favorieten. Niet een bepaald thema maar gewoon nummers waar ik graag naar luister. Wanneer je geniet is het altijd zomer in je hart.
Dit is toch geweldig Whahahaha

Whaahaa voorbeelden van mij.
Zachtjes tikt de regen. Rob de Nijs.
Lambada behoeft geen aanvulling.

En vooral deze.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi hoi!

Muziek delen 😃 Altijd leuk haha. Ik ben het met je eens Friesian - als je geniet van de muziek, dan is het altijd zomer.

Groetjes,
Jihane
Op YouTube heb ik wel een playlist staan, favorieten. Niet een bepaald thema maar gewoon nummers waar ik graag naar luister. Wanneer je geniet is het altijd zomer in je hart.
Dit dus ook, gek hè!😀

Reputatie 6
Badge +7
Mooi nummer, Friesian! En vooral: erg leuk filmpje! Prachtige paarden.
Reputatie 6
Badge +4

Opgedragen en ter herinnering aan een sterke en moedige vriend,
See you,
Frida
Reputatie 6
Badge +5
Mooi Frida, ben er stil van...
Reputatie 7
Badge +10
Net zoals Niels ben ik er even stil van. Dankjewel voor het delen, Frida.
Sterke tekst, sterk nummer voor een sterke en moedige persoon. Jammer dat ik geen extra likes kan plaatsen, of wacht.........

Frida 👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍en 👍!
Reputatie 6
Badge +4
Thanks @Niels @Jihane @Friesian
en al de likes had ik graag nog een keer doorgegeven aan die bewonderenswaardige persoon.
Jullie weten vast wie ik bedoel.
Sterke en moedige vriend, deze is voor jou.
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
Owhja, en deze ook.

Door de reactie van Frida moet ik ook weer denken aan dat ene nummer dat ik heel vaak beluisterde ten tijde van een verlies......wat me heel veel betekende en nog betekent...

Reputatie 6
Badge +4
Bijzonder en gevoelig lied @Friesian .
Ik vind het mooi dat jij, ik, iedereen dmv muziek gevoelens kan uiten.
Reputatie 7
Badge +10
Dankjewel voor het delen, Friesian. Inderdaad een erg mooi nummer.

Reageer