.

Leuke verrassing :)

  • 3 December 2016
  • 3 reacties
  • 137 Bekeken

Kom je om middernacht thuis, vind je een leuke verrassing in de bus.

Simyoklaas bedankt :D

Pakkend gedicht btw 😃

3 reacties

Reputatie 5
Badge +8
Hoi Raytje,

Namens de Sint, heel graag gedaan! Er lag vanmorgen op ons bureau een vergelijkbaar cadeau :$

Eet smakelijk!

Groetjes,
Sean
Reputatie 7
Badge +9
Wat een verrassing vanmorgen toen onze "postie" een mysterieuze witte envelop op de deurmat deponeerde! De spanning was meteen om te snijden want er stond geen afzender op maar wel een keurig handgeschreven adres. En mijn naam was ook nog correct gespeld. De inhoud voelde vrij zwaar en massief aan en met trillende handen werd de envelop voorzichtig opengescheurd. Mijn oog viel meteen op een prachtig poeem waarin op lyrische wijze mijn contributies aan dit forum werden gememoreerd. Maar als clap on the fire arrow openbaarde zich een heerlijke letter S die mij vanuit een Simyo-oranje gekleurde verpakking toelachte. Wat een verrassing! Het toont maar weer eens aan dat de gulheid van Sinterklaas geen grenzen kent, en dat hij zelfs de andere kant van de Noordzee tot zijn werkterrein rekent. Hartelijk dank lieve Sint!

PS. Ik verdenk de Sint ervan dat hij Schotland wel kent en dat hij elk jaar voordat zijn stoomboot op Nederland afstevent een kort bezoekje aan de oostkust van Schotland brengt, om een voorraadje lekkere whisky in te slaan. Want zo'n oude baas heeft 's avonds wel een opkikkertje nodig als zijn taak in Nederland er op zit!
Badge +7
Hoi Scotsman,

Wat fijn om te horen dat de Sint Schotland dit jaar niet heeft overgeslagen! Nu kun jij ook genieten van je Hollandse chocoladeletter. Namens de sint, graag gedaan :)

Groetjes,
Samantha

PS: terwijl jij je chocoladeletter aan het oppeuzelen bent, zit de Sint nu aan een heerlijke Schotse Whisky. Cheers! 🆒

Reageer