.

Leuke attentie van SIMYO

  • 8 December 2016
  • 8 reacties
  • 262 Bekeken

Badge
Hallo SIMYO team (en natuurlijk lezers van het forum)
Ik kreeg vandaag een baby rompertje en een leuke kaart van het team.
Waarom?
In mijn "postvak uit" stonden te grote bestanden die niet verstuurd konden worden, maar mijn telefoon bleef het maar proberen, ook buiten de WIFI, wat ik niet door had. (ik heb namelijk geen bundel omdat ik maar weinig mb's verbruik) Hierdoor een flinke rekening gekregen. Ik had eerst niet door waarom ik was afgesloten dus vandaar een melding in dit forum. Maar later toch klantenservice gebeld.
Ik heb niet altijd mijn telefoon aan (om onnodig downloaden te voorkomen) maar, zei ik tegen Patricia, omdat onze dochter een deze dagen moet bevallen dan wil opa toch wel bereikbaar blijven. Ja dit begreep ze natuurlijk ook wel :-)
Na een leuk en leerzaam gesprek met Patricia werd er een coulance toegepast.

Dus er is wel degelijk geluisterd naar het gesprek (en niet alleen maar aangehoord)

Nogmaals dank voor deze leuke attentie.
Onze dochter zou dit ook op TWITTER zetten.
Ikzelf heb namelijk alleen maar whatsapp, verder geen andere social media.

met vriendelijke groet, Winnie

8 reacties

Badge +7
Hoi winnie,

Wat ontzettend leuk om te horen dat je zo blij bent met de hulp en het cadeautje van Patricia! Ik heb je bedankje aan Patricia en het hele Simyo team doorgegeven 🙂 Het Twitterbericht van je dochter hangt inmiddels ook al op onze Toffe Klanten wand.

Ik vind het in ieder geval ontzettend fijn dat jullie dankzij Patricia weer helemaal bereikbaar zijn voor dit belangrijke telefoontje. Kunnen we jullie inmiddels al feliciteren? ;)

Ik wens jullie en je dochter in ieder geval al heel veel plezier en geluk met de kleine! Stuur je straks een foto dat hij/zij het rompertje aan heeft?

Groetjes,
Samantha
Badge
Hoi Samantha,

Dank voor het doorgeven.
En leuk joh dat onze dochter op de "toffe klanten wand" hangt.

Nee de kleine meid zit nog lekker warmpjes in moeder.

Als pa en ma het goed vinden dat de kleine meid over het internet gaat dan doe ik dat zeker.

vr. gr. Winnie
Badge +7
Hoi winnie,

Oooh ze is dus nog niet geboren! Ze houdt jullie wel in spanning 🙂 Leuk hoor!

Groetjes,
Samantha
Badge
Mededeling beter laat dan nooit: :-)

Het is een pracht meid geworden.
Natuurlijk zeggen alle opa's dit . Maar dit is ECHT zo 🙂
Badge +7
Hoi winnie,

Oh wat lief! Ik snap dat je heel trots bent op je kleindochter 😃 Ik wens jullie een hele mooie tijd met haar en veel geluk natuurlijk!

Groetjes,
Samantha
Badge
Dank Samantha,

Dat doen we zeker.
vriendelijke groet , Winnie
Reputatie 7
Badge +7
Nu moet er natuurlijk een foto komen, zodat we allemaal kunnen zeggen dat het een pracht baby is.

En ik doe niet aan facebook of twitter, dus ik ben afhankelijk van dit forum.
Reputatie 7
Badge +10
Hi Winnie,

Ahhh, wat leuk 😃 Gefeliciteerd met haar geboorte!

Groetjes,
Jihane

Reageer