.

Ilias verlaat het Forum dorpje

  • 7 November 2016
  • 15 reacties
  • 408 Bekeken

Reputatie 3
Badge +5
Hoi iedereen,

Met pijn in mijn hart schrijf ik dit topic. Ik zal namelijk niet meer actief zijn op het Forum, in ieder geval vele malen minder. Ik zal het mailteam van Simyo versterken en het Forum achterlaten voor mijn uitstekende collega's Jihane, Caspar, Sean, Samantha en een nieuwkomer die ook enorm goed is. Haar naam zal ik niet verklappen, ze zal zich nog voorstellen! Niet te vergeten, Moederator Angela!

Ik zal de aankomende twee weken nog het Forum actief in de gaten houden, vooral lettend op privéberichten. Het kan namelijk zijn dat iemand mij nog een privébericht moet sturen om geholpen te worden. Daarna ben ik wat minder actief. Ik zal wel in 'Gewoon gezellig' actief blijven. We zullen elkaar dus vast wel zien.

En als jullie mailen met een vraag, waarom zou je als je het Forum hebt, dan kunnen jullie Ilias treffen!

'Vaarwel', lieve dorpsgenoten van het Forum.

Supergroetjes*,
Ilias

*Supergroetjes is een ode aan Jihane 😛. Sean vindt het maar apart, Jihane vindt het geweldig. Dus vandaar! Supergroetjes!

15 reacties

Het is wel een stoelendans bij Simyo 😛 En hebben ze net, na lange tijd, die foto's aangepast onderaan de pagina ga jij weer weer weg haha..

Je blijft in ieder geval bij de club dus helemaal de mazzel is het ook niet 😉
Wens je in ieder geval succes en werkplezier bij het mailteam :)

X
X
X

Supergroetjes terug.. 😛
Reputatie 5
Badge +9
Ik had gehoopt dat deze dag nooit zou komen... Ook al kan ik je nog steeds zien, je zit nog steeds praktisch tegenover me, mis ik je nu al Ilias 😞 Het gaat zwaar worden zonder je. Het mailteam heeft maar weer mazzel met je.
Reputatie 7
Badge +9
Tjonge...jonge...het is toch allemaal niet meer bij te houden hier. Modderaars wisselen hier net zo snel van plek als wij van onderbroek. 😛. Ons was toegezegd dat dit niet meer zou gebeuren maar ziet....:@
Anyway....Ilias, de Leon vindt je een geinige enthousi(g)ast, dus laat je giegeltje hier nog maar regelmatig zien. Veel succes op de afdeling postzegeltjes plakken en envelopjes likken 😛.
Reputatie 5
Badge +10
O god Ilias!
Ligt je passie iets meer bij team mail dan bij team forum?
We gaan je hier missen op het forum.
Maar zien je wel terug in de gewoon gezellig topic's gelukkig!
Reputatie 3
Badge +5
Hoi iedereen,

Met gemengde gevoelens lees ik jullie berichten. Enerzijds is het enorm leuk om te lezen dat ik word gemist door de bewoners van het Forum dorpje. Anderzijds wil ik helemaal niet dat jullie me gaan missen. Soms kan het niet anders.

@Caspar, insgelijks gozer! Was fijn om met je samen te werken in het Social Team. Altijd lachen en hardwerken. Die combinatie komt niet vaak voor, maar daar hebben we het zeker waargemaakt.

@De Leon, Hahahaha, dan wisselt men niet heel vaak van onderbroek. Bah 😛. Dankjewel voor je fijne bericht! Dat is zeker wederzijds. Ik lik aan het eind van de dag de rand van mijn laptop, doe 'm dicht en stuur 'm naar mijn kluis. Beetje het zelfde toch?

@Maikel.twinnie, mijn passie ligt bij Simyo. Natuurlijk is webcare superleuk en wellicht ook het leukst van alle taken, maar soms moet er gekozen worden voor het versterken van een ander team. Het was dus meer een praktische keuze. Maar! Ik blijf wel gewoon gezellig in gewoon gezellig!

Groetjes,
Ilias
Ilias, beste kerel,

Ik wens je heel veel werkplezier ginder in het verre oosten. Wel fijn dat Angela getroost wordt door Paparator Alex en de overige Kids. Maar wie o wie gaat de zeer belangrijke functie vervullen van ondeugend zijn? Of wordt daarvoor speciaal een paerdjuh ingehuurd?

Anyway, je bent een keigoeje vent en ik vind het jammer dat je de troepen verlaat.

Houdoe, bedankt en tot ziens !
Reputatie 7
Badge +10
We gaan je missen, buddy! Maar zoals Caspar zegt, je zit op een paar meter afstand. Ik zwaai naar je terwijl ik dit typ 🙂 Hoi!

Supergroetjes!
Jihane
Reputatie 5
Badge +2
Jammer dat je gaat Iljas, ook al heb ik geen flauw idee wie je eigenlijk bent. :?
Reputatie 7
Badge +10
Hoi L.Rozewater,

Het ook alweer even geleden dat jij hier langs bent gefietst! Wel lief van je dat je toch een berichtje achter laat voor onze Ilias 🙂
Reputatie 7
Wat 'verlaat' bemerk ik je post. Veel succes in je nieuwe functie!
Reputatie 3
Badge +5
Hoi iedereen,

Wauw, dat is een tijd geleden alweer! Ik heb jullie echt gemist, zonder te overdrijven. Mailen en andere bureaucratische bezigheden zijn natuurlijk heel wat anders dan een levendig Forum dorpje! Het gaat me wel heel goed af hier! Gelukkig ben ik van toegevoegde waarde en is de overstap niet voor niets geweest. We blijven natuurlijk wel één bedrijf, ondanks de opdeling in afdelingen. Social helpt mail indirect en andersom!

Enorm bedankt voor jullie berichten!
Reputatie 7
Badge +9
Hoi Ilias,

Ik lees dit nu pas.... ik informeerde bij Alex (op Messenger) of je soms op vakantie was......

Jammer dat je bij het Social Team weg bent, maar gelukkig blijf je wel bij Simyo!

Veel succes en tot vlug.
Reputatie 5
Badge +9
Hoi franswon,

Wij vinden het ook jammer, maar gelukkig zit hij niet ver van me vandaan. Helaas is hij vandaag niet aanwezig en is hij lekker vrij, maar ik zal de boodschap doorgeven!

Groetjes,
Caspar
Reputatie 5
Badge +2
Het ga je goed, Casper, ook al ken ik je niet eigenlijk. Veel success op je nieuwe plek.
Reputatie 7
Badge +10
Stiekem hebben we Caspar nog even gehouden 😛

Reageer