.

Hoera, ik kan ditmaal mijn simyaardag kado ten volle benutten !!


Reputatie 7
Vorig jaar kreeg ik mijn simyaardag kado in de maand waarin ik 2 weken naar het buitenland op vakantie ging. Nu ga ik deze weer in de maand krijgen waarin ik 2 weken naar het buitenland op vakantie ga, maar nu kan ik wél mijn 1000 MB in het buitenland gebruiken.

Fijn zo!! 😃

10 reacties

Reputatie 5
Badge +9
Leuk dat je nu je bundel in het buitenland kan gebruiken!! We merken dat daar wel meer mensen blij van worden :D

Naar welk land ga je op vakantie RicoK?
Reputatie 7
Ik ga naar Spanje op vakantie.
Reputatie 7
@Simyo, waarom krijg ik nu vanavond om 19:50 én 4x een zelfde SMS met Gratis 1000MB! én 4x dezelfde e-mail met Gratis 1000MB!.

Eén keer was écht voldoende geweest hoor!

Graag even nazien, want ik ben en zal niet de enige zijn die meer dan één keer hetzelfde bericht ontvangt!
Reputatie 7
Badge +10
Hi Rico,

Wat leuk, Spanje! 😃 Veel plezier daar.

Je hebt gelijk! Dat met die sms'jes gaat niet even soepel. Het is al doorgegeven aan de afdeling die hierover gaat. We zijn er dus mee aan de slag, geen zorgen 🙂

Dank voor het doorgeven wel!

Groetjes,
Jihane
Reputatie 7
Hahaha, Jihane, ik maak me geen zorgen hoor, maar slordig en irritant was het wel om dus én 4 keer dezelfde SMS én 4 keer dezelfde email te ontvangen....:8
Reputatie 6
Badge +7
Hoi RicoK,

We zijn gewoon te blij met je! Jammer dat je het irritant vond, de volgende keer sturen wij één bericht met caps om onze liefde toch uit te drukken. :P

FIJNE VAKANTIE!

GROETJES,
ASMA
Als ie 4000 MB kreeg hoorde je hem niet 😛
Reputatie 7
....... :8
Ook namens mij en de kat een fijne vakantie 🆒
Reputatie 7
Badge +10
Fijne vakantie, Rico! Niet met al die extra MB's ons steeds jaloers maken met foto's van zon-zee en strand, hé 😉

Reageer