.

Gelukkig nieuwjaar! Wat zijn jouw plannen?

  • 30 December 2016
  • 11 reacties
  • 384 Bekeken

Reputatie 7
Badge +10
  • Oud community manager
  • 4797 reacties
Hoi allemaal,

We kunnen doei zeggen tegen 2016, en het nieuwe jaar met volle moed inluiden 😃 Fijne jaarwisseling, namens Simyo!



Wat zijn jouw plannen? Hou je het lekker rustig, ga je vuurwerk afsteken, of ga je Ă©Ă©n van de vele nieuwjaarsfeestjes bijwonen? Hoeveel oliebollen ben je van plan naar binnen te stouwen?

Ik ben heel benieuwd!

Groetjes,
Jihane

11 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Ook een gelukkig nieuw jaar gewenst.

Ik ga lekker na het drinken van wat champagne in het nieuwe jaar naar buiten. Dan ga ik genieten van het vuurwerk hier in de straat zonder het zelf af te steken. Misschien kom ik nog een groep bekenden in de straat tegen en ga ik mee opstap. Misschien niet. Dat zie ik dan wel weer! Qua oliebollen: Waarschijnlijk 1/2de pakje oliebollenmix, maar dan wel vers op oudjaarsdag bereid.

Maar nu een vraag terug: Wat zijn Simyo's (en jullie) goede voornemens voor het nieuwe jaar?

Mijn goede voornemen is: Het ouderlijk huis verlaten en de volgende vaardigheden verbeteren: klussen, koken, kleding wassen, schoonmaken, bbq'en (misschien dat ik mijn vader kan overhalen...) etc etc.

Waar kan ik mijn verhuiskaartje naar toe sturen, Simyo? (Ja, ik weet dat dat via "Mijn Simyo > Instellingen > Persoonlijke gegevens > Mijn persoonlijke gegevens > Adres > Wijzigen" kan, maar dat is toch niet leuk!)
Reputatie 7
Badge +9
uhm....hoe oud ben je, als ik vragen mag? 21? Blijf nog lekker even zitten. Goejekoper namelijk. 😛 30? Get the hell out of there man! :P
Wees een echte kerel en doe je eigen was.
Reputatie 7
Badge +9
Hoi Jihane,

We hebben Oudjaar 's-middags bij Van der Valk van een heerlijke brunch genoten met familie en vrienden, De jaarwisseling met vrienden gevierd (met de nodige hapjes en drankjes). Vuurwerk is niet aan mij besteed, toen ik nog op de basisschool zat heeft een vriendje een oog verloren en zijn hand verminkt, sindsdien hoeft vuurwerk voor mij niet meer.

Goede voornemens heb ik niet speciaal, ik hoop wel dat de NS me niet in de steek laat als ik weer eens naar Simyo ga......

Last but not least: Een heel voorspoedig 2017 voor jou, het Social Team en alle forumdeelnemers!
Reputatie 7
Badge +9
Happy New Year everybody!

Dit is wat jullie gemist hebben hier:

https://youtu.be/izlS0qG7zbA

2.6 ton vuurwerk werd vanaf Edinburgh Castle de lucht ingeschoten, aanschouwd door 75000 mensen. Muziek werd verzorgd door Paolo Nutini, The Charlatans, Fatherson en Be Charlotte.

Wij waren niet ter plekke maar konden alles via de BBC TV volgen (met een glas Hongaarse mousserende Tokaj in de hand en denkend aan die heerlijke Nederlandse oliebollen die node gemist werden...)

Dit is het enige moment in het jaar dat iedereen ongestraft andere mensen om je heen mag zoenen om ze gelukkig nieuwjaar te wensen, dit geldt zelfs voor politieagenten (normaal krijg je daar een dikke bekeuring voor)

ook van mij de beste wensen voor 2017..

Ik moest gisteravond werken, maar was op tijd thuis voor het vuurwerk los barstte. Helaas zag je niet veel van het siervuurwerk vanwege de mist. Alleen wat dicht bij de lucht in ging zag je.
Reputatie 7
Badge +9
uhm....hoe oud ben je, als ik vragen mag? 21? Blijf nog lekker even zitten. Goejekoper namelijk. 😛 30? Get the hell out of there man! :P
Wees een echte kerel en doe je eigen was.


Net iets voorbij het midden van die "blijf nog even zitten. Goejekoper namelijk" en "30 Get the hell out there man!"
Reputatie 5
Badge +10
Ook namens mij de beste wensen voor 2017.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi allemaal,

Vanuit mij ook de beste wensen voor 2017! Dat het maar veel moois mag brengen voor iedereen :)

Ik heb oudejaarsavond doorgebracht bij vrienden, gezellig samen gegeten, een spelletje gespeeld, champagne gedronken en vuurwerk bekeken. Heerlijk!
Reputatie 7
Badge +10

Goede voornemens heb ik niet speciaal, ik hoop wel dat de NS me niet in de steek laat als ik weer eens naar Simyo ga......


Dat hoop ik ook! 🙂

Ik hoop dat iedereen de fijnste jaarwisseling heeft gehad. Ik heb goede hoop voor 2017.

Groetjes,
Jihane
Reputatie 7
Badge +9
Hartelijk dank voor de mooie kerstkaart die ik vanmorgen mocht ontvangen. Iedereen staat er leuk op, vooral ook doggie die bij Samantha op schoot zit! De postbode verontschuldigde zich voor de late bestelling, hij zei dat hij de kaart in een fles had gevonden die was aangespoeld toen hij gisteravond een strandwandeling langs de Firth of Forth maakte. Dat is nog eens service! Er zat niet eens een postzegel op de fles, die was waarschijnlijk ergens op de Doggersbank losgeweekt...

Reputatie 5
Badge +9
Voor een brief in een fles is die dan nog erg snel binnengekomen 😛

Reageer