.

Sticky Beantwoord

Foto topic.


Reputatie 7
Badge +9
Mensen maken met smartphones veel foto's. Soms bewerk je ze ook (met je smartphone).
Plaats hier een bijzondere/ aparte / leuke enz.  foto. 😃
icon

Beste antwoord door koorelle 1 October 2015, 15:27

Bekijk originele reactie

1253 reacties

Reputatie 5
Badge +8
Leuk vakantiefoto's 🆒


Reputatie 7
Badge +9
Yep Sean, leuk vakantiefoto's. Bij voorkeur zonnige als contrast tegen het grijze miezerweer. En bij voorkeur gemaakt met je foon want dat past het best bij een forum als dit.

Waar is de foto gemaakt? Madrid? Wel mooi om te zien hoe ze in dat soort landen nog wat bijzonders weten te maken van flatgebouwen.
Reputatie 7
Badge +10
Ik doe mee met de vakantiefoto's ;)

Ik doe ook mee met een vakantiefoto. :)



Whooopsie, ik heb deze per ongeluk dur tussen zitten. ;);)
Reputatie 7
Badge +9
@Angela, mooi....de foto roept direct 2 vragen op bij mij.

1. Waar is het? Lijkt sterk op het haventje van Texel. :D:P
2. Is dat linkerbootje mogelijk van jullie soms misschien? 😉
Badge +7
@ de leon Lekker hoor, Griekenland! Ook ontzettend mooi daar :)

Mag ik zeggen dat ik wel helemaal vrolijk word van al deze vakantiefoto's?
Reputatie 5
Badge +6
Ik weet het geen vakatniefoto's helaas maar, vandaag een dagje bij Simyo geweest. Was erg leuk!
Reputatie 7
Badge +10
@De Leon, het is op Ibiza en dat bootje wat aan het zinken is net voor die enorme jacht/speedbootding is van ons :P

@PaulH, super leuk dat je er was! En nogmaals bedankt voor de chocolade, we hebben er heerlijk van gesmikkeld vanmiddag 😃
Reputatie 5
Badge +8
Heel gezellig dat je er was Paul! Leuke foto's 😃 Hopelijk zien we elkaar snel weer!

@de leon, beetje late reactie, maar het was in Valencia! Erg leuke stad 🆒
Badge +7
Super dat je ons gisteren een bezoekje hebt gebracht Paul! 😃 Ik vind het heel leuk dat we nu ook persoonlijk kennis met je hebben mogen maken 🙂 Leuke foto's!
Reputatie 5
Badge +2
Zo gauw ik uit China terugben, kom ik ook eens lang. Word wel medio 2026, denk ik.
Hier nog een sfeerfoto van Shanghai. Zo mooi elke dag die zonsopkomst. Als we m zien. Net vakantie.

Net vakantie. 😃
Reputatie 5
Badge +6
Ooh mooie foto Rozewater!
Mooie zonsopgang. En die gebouwen ertussendoor
Reputatie 7
Badge +9
Over zonsondergang gesproken:


Ik heb mijn avatar er weer op aangepast. :P:cool:
Prachtig de leon, andere woorden heb ik er niet voor, werkelijk prachtig. :)

Heb je de foto gemaakt in Turkije?
Badge +7
@ de leon, Wat een mooie foto! Ik hou echt van de zonsondergang! Mijn favoriete moment van de dag :D


Hoe kun je zoiets nou niet mooi vinden?
Thailand Samantha?

Ga volgende week vrijdag weer een lang weekend naar de Oosterburen. Heidelberg om precies te zijn. Zal eens wat mooie kiekjes maken daar. Nog mooier is dat ik met m'n dashcam de rit ga filmen 🙂
Stel je voor, ik ben al heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang niet meer op vakantie geweest maar mijn werkplek op een vroege ochtend is ook een soort vakantie voor mij. Zelfs wandelen door de natuur is een soort van vakantie. Natuurlijk moet je wel goed kijken naar de pracht die de omgeving je biedt. Doe je dat niet ontgaat je het allerbelangrijkste. :)



Badge +7
@Raytje Dit was inderdaad ook in Thailand. Sorry voor mijn overvloed aan Thailand foto's, dat zijn voornamelijk de foto's die nu op mijn telefoon staan 😳 Maar heel leuk dat je volgende week vrijdag naar Duitsland gaat. Hopelijk ligt er dan nog sneeuw daar! Misschien kunnen we dan voor de verandering dit foto-topic even ombouwen tot dashcam topic? 🆒

@ Friesian Het is natuurlijk belangrijk om je eigen omgeving ook te waarderen. Nederland heeft natuurlijk ook hele mooie plekjes 🙂 Ik vind die onderste foto ook echt heel mooi. Leuke hond trouwens, is die van jou?
Dat is idd mijn huidige hond, een pienter bijdehand kereltje die me geen meter kan missen.Een Kooikerhondje met een erg goed karakter, 8 januari 2 jaar geworden. Maar neem dit van me aan, je moet heel goed onderzoek doen bij de aanschaf. Ik heb er gebeld dat ik tegen mijn vader zei, in geen 100 jaar, zo lomp en stom aan de telefoon bij vragen.

Zou ik weer een nieuwe kiezen kwam ik weer uit bij de labrador.



Reputatie 6
Badge +7
Hoi allemaal,

Wat een leuke foto's!

Samantha, ik denk dat ik je foto ga rapporteren. Dat kan echt niet, nu in de winter.. Zo'n heerlijke foto delen. Wat doe je ons aan? :P

Even terug naar een koud EU-land. Vorige week paar daagjes Düsseldorf geweest..




@ Friesian, wat heb je een mooie hond!

Groetjes,
Asma
Reputatie 7
Badge +9
Leuke stad Düsseldorf, heb er een poosje gewoond 🙂 Leuke kroegjes met lekker bier. De Altstadt is beregezellig! Buiten de deur eten is ook veel goedkoper (en prima kwaliteit) dan hier.
Het is dè modestad van Duitsland, mijn vrouw komt er daarom ook graag!
Reputatie 6
Badge +7
Franswon, de Altstadt is inderdaad erg leuk! Ik wist trouwens niet dat het zo'n fashionstad was, totdat ik alle hoofdkantoren naast ons hotel zag.

Ga er zeker een jaarlijks uitje van maken. Cosmetica is daar ook heel goedkoop!
Reputatie 7
Badge +9
Yep, in Duitsland ben je bij de drogist met zo'n beetje alle producten de helft tot meer dan de helft goedkoper uit dan in Nederland. Dan snap je niet dat al die producten hier zo duur moeten zijn. :?

Nog maar eens een vakantiefoto.
Luie toeristen konden met hun dikke reetjes hobbezakkend op deze trouwe ezels de berg op. Wij gingen uiteraard te voet om deze beessies te sparen. Iemand een guess waar dit is?



En nog een voor de sfeer. Wel op een heel andere plek op het eiland.

Reputatie 7
Badge +10
Ik heb geen idee, De Leon! Ik was op de basisschool al heel slecht in topografie. Met het richtingsgevoel van een visstick erbij.. kun je deze vragen beter niet aan mij stellen 😉 De foto's zijn overigens erg mooi!
Reputatie 7
Badge +9
Het is een Grieks eiland, Angela. Je weet waar Griekenland ligt, toch? 😃. Daar waar heul wat centen naartoe gegaan zijn, ja daar dus. :8;)

Reageer