.

De beste wensen voor 2017

  • 1 January 2017
  • 14 reacties
  • 243 Bekeken

Bij deze wens ik iedereen het beste voor het jaar 2017. Heb je goede voornemens? Deels ze hieronder. :)

Ik heb er maar één die ik ook echt vol wil houden en dat is stoppen met roken.

14 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Mijn goede voornemens heb ik al hier geplaatst.

Jij ook de beste wensen!
Reputatie 7
Badge +9

Ik heb er maar één die ik ook echt vol wil houden en dat is stoppen met roken.


Goed voornemen Raytje......uhm, vervang wel wil door zal. Klinkt meer vastberaden namelijk. Ikzelf ben heel veel jaren geleden gestopt met roken. Roken en sportief willen zijn, nee dat past niet erg goed bij elkaar. Cold Turkey was mijn methode. 'Gewoon' doorzetten en doen. Da's karakter tonen. Zelf heb ik toen een tijd op een forum rondgewaard en daar iedereen de huid 'volgescholden' die kwam janken dat het allemaal zo moeilijk is en dat ze het niet redden. Als je in dat stadium zit, maak je maar heel weinig kans namelijk. Knop in je bovenkamer om en DOEN. Is niet gemakkelijk maar zeker wel mogelijk. Succes!

Zow heej, lijkt wel even een gestopt met rokenforum hier. 😛 Was trouwens lachen daar, mensen die regelmatig op tilt sloegen. Totaal overspannen. Zus Elle en de Leon hebben er daarom veel plezier gehad. 🆒

Verder iedereen hier de beste wensen voor 2017. Gedraag je zoals jij graag wilt dat mensen zich tegen jou gedragen.
Ik heb geen goede voornemens. Komt toch weinig van terecht. 😛
Badge +7
Gelukkig nieuwjaar iedereen! :D:D

Goed voornemen Raytje! Ik hoop heel erg dat het je gaat lukken 🙂 Schijnt best moeilijk te zijn..

Zelf heb ik geen goede voornemens, komt inderdaad vaak niet echt erg veel van terecht. Ik laat 2017 wel op me af komen 😛
Reputatie 7
Badge +9
Dank je wel Samantha, jij ook de beste wensen uiteraard. Genoten van je vakantie in Thailand?

Stoppen met roken was voor mij vrij eenvoudig, zo'n 30 jaar geleden zat ik, snipverkouden, op het toilet 's-morgensvroeg mijn eerste peuk te roken, ik ging toen zo hard hoesten en toen viel het spreekwoordelijke kwartje; waar ben ik mee bezig??? Ik heb mijn aangebroken pakje en een vol pakje Gauloises weggegeven en nooit meer een sigaret o.i.d. gerookt.
Reputatie 7
Badge +10
Jullie ook allemaal de beste wensen 🙂

Wat goed van je, Raytje! Ik zag het al voorbij komen en vind het erg knap van je. Deze dame is het ook al een tijdje van plan, dus wie weet! Ik ben niet zo van het.. oke op 1 januari stop ik. Zodra de tijd rijp is, ga ik stoppen met roken. Dat plan ik niet van te voren. Zodra het op is, koop ik gewoon geen nieuwe meer ;)

Verder blijf ik lekker bezig met gezond leven en goed voor mezelf zorgen. In november ben ik hiermee echt van start gegaan en in 2017 blijf ik mij meer verdiepen in voeding en sport!
Badge +7
@franswon, Ja ik heb een goede vakantie gehad 🙂 Jammer dat het zo kort duurde, haha.

Maar wel knap dat je zo snel hebt kunnen stoppen met roken zeg!
Zalk eens ff off topic en toch on topic reageren? Neuh laat maar. Ik doe het lekker toch. :P
Ik had grote schrik van ponyrijden en toch wilde ik dat ooh zo graag.
Ik heb me toen tot doel gezet er bovenop kruipen en ging zelfs naar concoursen, gewoon gedaan...

De symboliek van de leon is hierin vergelijkbaar. De grootste moed bestaat daarin je angst in de ogen te kijken en aan te pakken. Datgene wat je wilt bereiken maar je heel erg tegenop kijkt.

Niet uitstellen, geen smoesjes, gewoon doen.

Suuk 6.

En de beste wensen.

@Sam
Zo te horen had je een te korte lange vakantie. 🙂
Reputatie 6
Badge +7
Hoi allemaal,

De beste wensen!

Raytje, wat goed dat je wilt stoppen met roken! Cold turkey is vaak veel effectiever dan afbouwen. De leon heeft er zo te zien goede ervaringen mee. Angela, jij ook een koude kalkoen?

Ik geloof niet echt in goede voornemens, maar het idee is wel leuk. Dus uhm, meer sporten dan maar? :D

Groetjes,
Asma
Reputatie 7
Badge +9
De grote vraag is nu, waar is Raytje gebleven? Hij zou toch niet in rook opgegaan zijn? :8:P
Anyway, dit is een mooi topic om 'm een flinke schop onder zijn kont te geven mocht 'ie naar de peuk willen grijpen.
En Angela...stoppen heeft alleen zin als het in je bovenkamer helemaal goed zit. Anders niet aan beginnen, wordt dan namelijk een zeperd.
Reputatie 5
Badge +8
Wat goed van je Raytje, heel veel succes 🆒

@de leon, ik zag zojuist op Facebook dat er inmiddels € 13,53 is bespaard, dus ik ga er vanuit dat Ray nog steeds is gestopt 😃
Reputatie 7
Badge +9
110 sigaretten niet gerookt..... in 4 dagen, goed zo Raytje.
Ja en ik voel vrij goed. M'n lichaam vraagt er soms om maar ik geef niet toe 😛
Reputatie 7
Badge +9
Goed bezig, Raytje....en nu voor 120 % doorzetten en jezelf een schop onder je mik geven als je zondige gedachten hebt. 😛. En anders zijn er hier misschien wel wat mensen, die klaar staan....;)Persoonlijk deel ik graag schoppen uit. 🆒 Geen probleem.:)
Dat foute vriendje moet uit je hoofd. Je hebt geen zak aan die figuur. Ook in moeilijke tijden niet, ook al denk je soms van wel.
De knop is om en laat hem om.
Zow heej...lijkt wel een stoppen met roken forum hier. 😃
Reputatie 5
Badge +8
Volhouden hoor! De eerste twee weken zijn het moeilijkst (heb ik mij laten vertellen), daarna is het een makkie :P

Die bespaarapp is ook een mooie stok achter de deur!

Reageer