.

De 5 duuzendste.

  • 5 January 2017
  • 93 reacties
  • 1097 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Dat is uhm. Kleine JOEHOE .. :)


93 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Tja, een mens kan hier niet zoveel meer op zeggen dan......gefeliciteerd met je paal. :P

Toch een vraag...gewoon even nieuwsgierig...hoe lukt het iemand met een druk varkensbedrijf (en allerlei andere beessies?) om, in zo'n relatief korte tijd en óók nog verkerende op andere mobiele telefoonfora, de tijd te vinden om zóveel te posten?
Ik neem aan dat de varkens steeds op tijd moeten vreten, anders vreten ze jou op met huid en haar en laten geen stukje van je liggen. Toch? 😛
Reputatie 7
Badge +9
Proficiat Friesian, op naar de 10.000 !
Reputatie 7
Badge +9
Tja, een mens kan hier niet zoveel meer op zeggen dan......gefeliciteerd met je paal. :P

Toch een vraag...gewoon even nieuwsgierig...hoe lukt het iemand met een druk varkensbedrijf (en allerlei andere beessies?) om, in zo'n relatief korte tijd en óók nog verkerende op andere mobiele telefoonfora, de tijd te vinden om zóveel te posten?
Ik neem aan dat de varkens steeds op tijd moeten vreten, anders vreten ze jou op met huid en haar en laten geen stukje van je liggen. Toch? :P


Inderdaad, varkens zijn net als prepaid mobieltjes: je moet ze regelmatig voeren c.q. opwaarderen anders gaan ze de pijp uit. Misschien staat automatisch opwaarderen ingeschakeld bij Friesian's knorbeesten.
Tja, een mens kan hier niet zoveel meer op zeggen dan......gefeliciteerd met je paal. :P

Toch een vraag...gewoon even nieuwsgierig...hoe lukt het iemand met een druk varkensbedrijf (en allerlei andere beessies?) om, in zo'n relatief korte tijd en óók nog verkerende op andere mobiele telefoonfora, de tijd te vinden om zóveel te posten?
Ik neem aan dat de varkens steeds op tijd moeten vreten, anders vreten ze jou op met huid en haar en laten geen stukje van je liggen. Toch? :P

Bedrijfjuh....
Leuk dat je het vraagt, het laatste jaar was behoorlijk heftig soms zelfs zwaar. Door omstandigheden privé iets minder dieren.
Maar omdat je interesse toont voer is slechts een onderdeel een sluitpost, het allerbelangrijkste is een goede basis.

Ondanks de zorgen die ik heb ben ik graag behulpzaam, verzet van gedachten. ....

In tegenstelling tot jou besteedt ik mijn tijd anders - ander soort werk, variatie.

Ik lig niet achter het Apple-vizier als Apple fanboy Friesian in de gaten te houden en dat maakt een groot verschil...
😛

Maar weet je wat echt verschil maakt? Nou, nou, nou, nou, nou?
Ik gebruik geen BUREAUFIETS. 😉
Reputatie 5
Badge +8
Jeetje Friesian, dat verdient zeker een kleine JOEHOE. 5000 x bedankt :$

En de bureaufiets is inderdaad geen aanrader :P

Groetjes,
Sean
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Friesian,

Beetje laat, maareh.. Dit is toch wel echt een mijlpaal hoor.. Gefeliciteerd! Ik heb nog een tijdje te gaan.

Wat leuk dat je een bedrijf(je) hebt en omringd bent door verschillende diertjes! Wat anders dan een kantoorbaan. Geweldig!

Groetjes,
Asma
Dankjewel Asma...
Franswon, ook bedankt..
De leon, ook bedankt ook voor de mateloze interesse - slapeloze nachten naast je vizier. :8;)

Bedrijfjuh ja, vandaag nog controle gehad....alles goed.:)
Reputatie 5
Badge +8
Dat is mooi Friesian! Wat hield dat precies in, die controle?

Groetjes,
Sean
Een IKB controle. Controle van dieren, controle van papierwinkel. Voerbonnen, medicijngebruik, wat heb je in de stal (zo goed als niets, alleen voor individuele gevallen), registratie wat gebruikt is. Bewijzen aanvoer biggen, afvoer varkens, controle van varkens.

Medicijnen dus zeer weinig, alleen wat op de positieve lijst staat.
Hebben varkens bijvoorbeeld de griep komt eerst de DA en die geeft dan een attest, zeer strenge voorwaarden dus !
Net als mensen kunnen ook dieren (varkens) de griep krijgen.

Als varkensboer IKB varken.
Voedselveiligheid, welzijn dieren..

Dieren liggen los en boer aan de ketting.;)

Verin doet de controle.
http://www.ikbvarken.nl

Eenvoudig gezegd, een jaarlijkse controle of jij je als boer aan de regels houdt.
Reputatie 5
Badge +8
Jeetje, je moet wel wat voor je varkens overhebben!

Maar goed dat jij je aan de regels houdt Friesian 😳 Nu ben je er gelukkig weer een jaar vanaf.
Reputatie 6
Badge +7
Ray heeft ook weer 5000 posts!

@ Ray, goed gedaan! Congratz 😃
Dank je. 🙂
Badge +7
Gefeliciteerd Ray! Lekker bezig! :D:D

Ga je Friesian nog inhalen denk je?
Gefeliciteerd Ray! Lekker bezig! :D:D

Ga je Friesian nog inhalen denk je?

Sam, dat heeft Ray al lang hemelsbreed gedaan, met trekker en oplegger. ;)
Goed bezig, Raytje jongen. 😉
Reputatie 6
Badge +7
Op naar de 6000! Jij bent er al bijna, Friesian! 😃
Pssst Asma, H(gr)innik . 😉
Badge +7
Jaa Friesian, jij bent al bijna bij je volgende mijlpaal. Goed bezig!
Reputatie 7
Beter laat dan helemaal niet zullen we maar zeggen.... Gefeliciteerd! 😳
Reputatie 7
Badge +10
Ook mijn motto, Rico 🆒

Ik vind die post-mijlpalen altijd mega-leuk 😃 Ik zit zelf bijna op de 2000, wat ik prachtig vind. Lekker rond getal. Maar 5000 - dát is pas mooi.

Groetjes,
Jihane
Reputatie 7
Badge +9
2017 is dit jaar natuurlijk ook een mijlpaal. 😃
Ach jongen togh, dur bennuh genoeg poalluh voor de hele mensheid en dus ook voor een keiiiiiigoej meiskuh als Jihane.. 😊

Schiet
niet
echt
Op zo. 😛

Reageer