.

Auf Wiederschnitzel!


Badge +7
Hoi allemaal,

Zoals een paar van jullie wel weten, vertrek ik regelmatig per vliegtuig naar München voor een weekendje. Dat heb ik dit weekend weer op de planning staan :)

Maar deze keer is het anders. Morgen krijgen ik en mijn vriend namelijk de sleutel van ons nieuwe appartementje:D Ja je leest het goed, ons. Ik heb besloten om Amsterdam en Nederland achter te laten en samen te gaan wonen met mijn vriend. Dat betekent helaas ook dat ik Simyo ga verlaten :(

Niet getreurd, dit weekend ga ik alleen mijn vriend verhuizen. Mijn verhuizing staat 2 weken later gepland. Dat betekent dat ik de komende 2 weken nog op het forum aanwezig zal zijn, maar daarna is het helaas tijd om afscheid te nemen :(

Ik ga jullie allemaal wel missen hoor. Jullie zijn een leuke groep met zijn allen. Vind het ook wel jammer dat ik er bij het volgende uitje er niet meer bij ben 😞 Ik wil jullie in ieder geval wel bedanken voor de fijne tijd hier op het forum (en daarbuiten).

Ik zie de meeste waarschijnlijk nog wel hier op het forum de komende 2 weken, maar voor diegenen die ik niet meer zie:

Houdoe en bedankt!

Groetjes,
Samantha

41 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Wens je alvast heeeeel veel geluk toe😘
Veel geluk samen. Duitsland schijnt een perfect land te zijn om te wonen.

😳
Reputatie 6
Badge +4
Wat een mooie wending in jouw leven Samantha !!
Van harte gelukgewenst voor jou en je vriend en een mooi nieuw leven toegewenst in Duitsland.
Je bent een fijne Simyo moderator, altijd spontaan en kundig.
Het ga je goed en ook ik zeg:
Houdoe en Bedankt x:8
Groetjes van Frida
Badge +2
Heel veel geluk samen en ga er lekker ven genieten!!
Je bent een hele fijne Simyo moderator en verstaat je vakkundigheid
Houdoe xxx

Gr,Jacob
Gisteren een derde afdeling schoon gespoten....
Wat lees ik nou? Gaat het Brabants Limburgs Amsterdammertje Simyo verlaten om een Brabants Limburgs Amsterdammertje en Duits Münchenaar te worden?
Ik wens je een goede tijd samen met je vriend was ontzettend leuk om je op het forum te leren kennen.
Eigenlijk hoort er straks een foto te komen van dat je door het team wordt uitgezwaaid... 🆒

Trouwens, volgens mij had je een Bossche bol in gedachten te brengen.... DUS....... . 😉
Reputatie 7
Badge +10
Samantha 😞 Wij wisten dit natuurlijk al iets eerder, maar zo'n afscheid-nemen-topic maakt het wel heel echt! Ik ga je ontzettend missen! Je bent in een korte tijd een vast gegeven geworden op het forum en in ons team!

Heeel veel geluk in Duitsland en als je in Nederland bent, kom dan gewoon een bakkie koffie bij ons doen 😃
Reputatie 7
Badge +9
En weer een Moderator gaat ervandoor!

Heel plezier in Duitsland! Heel succes met een nieuwe baan!

Vergeet je Simyo simmetje niet mee te nemen. Is altijd makkelijk als je bijvoorbeeld naar Nederland zou willen bellen, dan valt het binnen je bundel!
Badge +7
Hoi allemaal,

@Ron H, Heel erg bedankt :$

@Ray Dankjewel! 🙂 Als je weer eens met je auto op pad gaat, weet je me te vinden he?

@Frida, heel erg bedankt voor je lieve berichtje! 🙂 :$

@Jake, Dankjewel 🙂 Dat gaat helemaal goed komen!

@Friesian Dankjewel! Brabants Limburgs Amsterdammertje is ook zo saai he, moet er nog wel even een internationaal tintje bij doen om het compleet te maken 🙂 En die Bossche bol stuur ik wel in een verhuisdoos naar je op ;)

@Angela Het voelde ook wel heel officieel toen ik dit topic aan het typen was, vreemd ook. Ik ga jullie ook missen. Maar gelukkig kom ik nog regelmatig terug in Nederland :)

@Groentjuh Heel erg bedankt! Ik ben wel bang dat ik straks aan een Duits telefoonnummer moet. Binnenkort even een Simyo Prepaid bestellen :)

Groetjes,
Samantha
München is groot 😛
Reputatie 6
Badge +7
Samantha, ben super blij voor je dat je samen gaat wonen met je vriend! ❤

Erg jammer dat wij hierom afscheid van je zullen nemen, maar het is niet anders. Op naar een nieuwe fase in je leven. 😃
Badge +7
@ Ray, dat is waar. Je weet hoe je me kunt bereiken. Dat beter? :P

@ Asma Dankjewel, Ik heb er ook erg veel zin in 🙂 Grote verandering, maar wel leuk 😃
Reputatie 7
Badge +7
Het ga je goed in Duitsland. Heb je daar al een bakker gevonden die Bossche Bollen verkoopt?
Badge +7
Dankjewel, wimj12 🙂 Nee helaas nog niet. Ze zijn daar meer van de Berliner bollen 😛
Reputatie 7
Badge +7
Dan heb ik toch liever een Bossche bol. Of een bratwurst.
Reputatie 7
'Dag' Samantha, wat ontzettend jammer voor ons, maar wat ontzettend leuk voor jou! Heel veel succes en plezier!
Badge +7
@ Wimj12. Ik heb ook liever een Bossche bol 🙂 Die bratwursten zijn ook niet helemaal mijn ding.

@ RicoK, Dankjewel 🙂 Het is al bijna zover, dus het begint nu ook wel spannend te worden.
Dat wordt een brabants Bossche currywurst. 😉
Reputatie 7
Badge +9
Samantha: je hebt toch nog wel de supermarkt nog even geplunderd voor stroopwafels, drop en andere typische Nederlandse dingen? Eventjes naar Nederland op en neer zit er geloof ik niet in!

Oh ja en: 1 :?
@ Ray, dat is waar. Je weet hoe je me kunt bereiken. Dat beter? :P



Das ist richtig. 😛
Zeg jongelui hebben jullie het nog niet in de gaten? Samantha kiest daaaluhk voor schip(h)bol. :8;)
Badge +7
@Friesian, Dat klinkt heerlijk, ahum.

@Groentjuh. En of ik dat gedaan heb! Niet alleen typisch Nederlandse dingen, maar ik heb ook juist wat 'exotische' etenswaren ingekocht. In de gemiddelde Duitse supermarkt is pasta al redelijk exotisch namelijk.

@Ray. Precies. Jouw Duits is al beter dan dat van mij. Heb ik wat te doen in mijn vrije tijd daar :P

Maar guys, vandaag was helaas mijn laatste werkdag bij Simyo, dit weekend ga ik al verhuizen. Ik kom gelukkig nog redelijk vaak naar Nederland gevlogen, zodat ik nog wel mijn vrienden en familie regelmatig zie :)

Nogmaals bedankt voor de tijd hier, en het assisteren op het forum:$!

Groetjes,
Samantha
Reputatie 7
Badge +9
Oh, het is zo ver.




Reputatie 5
Badge +10
Beter laat dan nooit!

Bedankt voor de fijne tijd Samantha!
Veel geluk In München!

Liefs,

Twinnie
Reputatie 5
Badge +9
Hoi Twinnie,

Helaas is ze al vertrokken, maar ik zal het aan haar doorgeven :D

Groetjes,
Caspar
Reputatie 7
Badge +9
Jammer dat ik het nu pas lees....

Samantha, gelukkig heb ik je in Utrecht een beetje beter leren kennen. Jij bent naast een goede moderator ook een heel lief mens. Ik zal je missen hier!

Ik wens je alle succes samen met je vriend in Duitsland.

Reageer