.

Welk merk toestel gebruik jij?


Reputatie 5
Badge +10
  • Oud Community Manager
  • 6701 reacties
Welk toestel gebruik jij ?

Ik heb zelf nog een HTC Desire HD. Daar ben ik erg tevreden over. Ik ben wel toe aan een nieuw toestel, omdat deze wel erg langzaam wordt. De HTC One lijkt me een goede opvolger.

Wat voor toestel heb jij?

Welk merk toestel gebruik jij?


306 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Ik heb de Nokia E7-00, dit toestel bevalt me nog uitstekend, mijn volgende (ik weet nog niet wanneer) zal wel een Dual-Sim Android worden, misschien krijg ik deze wel als verjaardagskado als ik erg aardig ben....(kijk nu lief naar mijn vrouw :))
Badge +6
Hoi,

Ik heb de BlackBerry Torch 9860. In oktober van dit jaar mag ik mijn abonnement verlengen en dan ga ik de BlackBerry Q10 nemen.
Die heeft een toestenbord en touchscreen. Ik wil geen telefoon meer die alleen touchscreen heeft.
Reputatie 7
Badge +9
Je hebt gelijk Natascha,

Heerlijk zo'n toetsenbord, de Nokia E7-00 heeft een inklapbaar toetsenbord, vooral voor SMS en mail is dat handig.
Zo'n wrijftelefoon 🙂 heeft ook nadelen.

Ik wil dus, later, een Dual-sim met toetsenbord en touchscreen. Dual-sim omdat ik ook nog een BASE prepaid heb.
De Aldi/Wolfgang AT-AS43D Dual-sim (1e versie) met Android 2.3 is echt een ramp :(
Gelukkig heb ik deze kunnen rooten, dus ik heb nu wat apps naar de SD-kaart kunnen verplaatsen, nadeel daarvan is dat deze daardoor langzamer opstarten.

Misschien heeft Simyo later wat in de toestelshop (wanneer deze weer terug is).
Badge +1
LG L3 sinds een paar dagen
Reputatie 7
Badge +9
Bevalt die goed elmoos?
Badge +1
moet bekennen  dit is mijn 1e toestel waarop ik kan internetten, had eerst een prepaid , alleen bellen en sms-en, was eerst sceptisch, maar er zijn zoveel leuke apps bv voor wandelroutes   , moet nog veel ontdekken,  maar het toestel vind ik erg gebruiksvriendelijk
Reputatie 3
Badge +9
Ik heb de Samsung Galaxy S3. Geweldig toestel. Mooi design en werkt perfect.
Reputatie 7
Badge +9
Navigatie gebruik ik ook veel, de Nokia heeft staandaard gratis kaarten van vrijwel heel de wereld, zelfs van de Dominicaanse Republiek (daar kom ik graag) op straatniveau, je hoeft dus niet online te zijn om te navigeren. Ook heb ik Sygic op mijn Android, maar alleen Benelux, voor de scooter voldoende, dat stukje Noord-Frankrijk waar ik regelmatig kom heb ik geen navigatie voor nodig, dat ken ik bijna uit mijn hoofd. Leuk stukje daar, de plaatsnamen zijn Vlaams en veel jongeren leren ook Vlaams daar, dus geen taalbarriere.
Ik ga daar graag winkelen, de Pastis en wijn zijn goedkoper dan hier, in tegenstelling tot NL gewoon in de super, dus niet in een afgesloten, apart deel, van de winkel.
Badge
Ik gebruik de Nokia 6300. Supersimpel. Je kunt er mee bellen en gebeld worden. Hoewel het laatste niet zo gek vaak voorkomt. (het eerste trouwens ook niet) Daarom ook prepaid. Ik ben enorm handig met computers, maar met mobieltjes.... (aaaaaaaaaaaarrrrggggghhhh)
Badge +1
Heb een Blackberry 9880 wil overstappen naar een iphone
Reputatie 3
Badge +9
Zou je dat wel doen met al die iPhone problemen?
Reputatie 7
Badge +9
Zou je dat wel doen met al die iPhone problemen?

Hoezo al die iPhone problemen? Heb er geen problemen mee en al de luitjes om me heen ook niet hoor.http://www.kolobok.us/smiles/standart/mda.gif

We gaan hier niet aan Apple-bashing doen, hè?! http://www.kolobok.us/smiles/standart/punish.gif

Je hebt het er nogal vaak over hier op dit forum, over de vermaeledijde iPhone.
Badge +6
Niet iedereen met een iPhone heeft last van problemen en hoge rekeningen. Voor mij geen iPhone.
Ik blijf bij BlackBerry. Nu hopen dat het snel oktober is dan kan ik de nieuwe BlackBerry halen. 😃
Reputatie 7
Badge +9
Vanaf morgen Samsung I9305 Galaxy S III met 4G netwerk dus, door omstandigheden, splinternieuw in doos (nog geseald), kunnen overnemen voor een prikje. 🙂
Reputatie 5
Badge +10
Na mijn vakantie ga ik op zoek naar een nieuwe toestel. Gewoon in 1 keer het hele bedrag neerleggen zodat ik m'n sim only abonnement kan behouden.
Reputatie 3
Badge +9
Dat heb ik ook gedaan toen de S3 uit was....kreeg toch een flink bedrag van de NUON terug dus...kassa!

Goede keus Franswon...geen spook verbruik of sms´jes...of andere problemen 🙂
Reputatie 7
Badge +9
@ Alex, een moderator zonder sim-only bij Simyo is toch ondenkbaar? 🙂
Reputatie 7
Badge +9
Samsung I9305 Galaxy S III

Ocherm... Er is al zo'n plastic overschot op deez' aard. :p

Maar ik wens je er toch wel veel plezier van / mee. Zo sportief is de Leon ook wel weer. :rolleyes:
Reputatie 7
Badge +9
Na mijn vakantie ga ik op zoek naar een nieuwe toestel. Gewoon in 1 keer het hele bedrag neerleggen zodat ik m'n sim only abonnement kan behouden.

Zo heb ik het ook gedaan, Alex.  Is uiteindelijk wel de beste optie.  Dat weet jij wel.  Alleen in één keer die bom duiten uitgeven, is ff een lastig puntje...:rolleyes:
Reputatie 7
Badge +9
Aluminium wordt uit bauxieterts gemaakt, een zeer energievretend proces, hier in de buurt staat zo'n fabriek in afgeslankte vorm, de originele is failliet, energierekening te hoog....... Dus vriend de Leon, jouw appeltje is ook niet echt vriendelijk voor het milieu geproduceerd (reken ook de winning van het erts maar mee, ik ben bij bauxietmijnen geweest, niet milieuvriendelijk hoor), maar toch gun ik jou ook veel plezier met je Apple!
Reputatie 7
Badge +9
Dus vriend de Leon, jouw appeltje is ook niet echt vriendelijk voor het milieu geproduceerd !

Gelijk heppie, Frans...;). Al dat goedkope plastic is toch milieuvriendelijker, het eindigt namelijk al snel ergens op een rommelmarkt voor een habbekrats.;)

But let's not argue about cell phones. Pure waste of time. ;)
Reputatie 7
Badge +9
Let's use cell phones!
Reputatie 7
Badge +9
Let's use cell phones!

But liever not in de cel. :)
Badge +6
Hahaha!!!
Ik wacht tot de nieuwe BlackBerry Q10 er in het wit is. Dan ga ik overstappen van mijn huidige provider naar de KPN familie. 🙂
Reputatie 3
Badge +9
Ik ga over op een iPhone....hahaha NOT !!

Reageer