.

Vraag

Wat zijn volgens jou de leukste apps voor je mobiel?

  • 9 December 2011
  • 17 reacties
  • 2684 Bekeken

Reputatie 3
Badge +5
Vermeld ook je besturingssyteem zoals android, iOS (iphone) er even bij.

17 reacties

Badge +4
Ik maak gebruik van een Samsung die werkt met Android.
De leukste Apps op dit moment vind ik:
  • Wordfeud
  • Facebook
  • Reisplanner van de NS
  • Verkeer van de ANWB
Reputatie 5
Badge +10
Voor mijn HTC Desire HD (Android) maak ik veel gebruik van:

- Livescore (voetbal tussenstanden)
- Soundhound (muziek herkenner)
- Appie (gerechten vinder)
- Wordfeud
Badge +1
Ik maak veel gebruik van
  • WiFi Analyser - om inzicht te krijgen in WiFi netwerken (in de buurt)
  • Camera Zoom FX - vergl met Instagram op iPhone
  • HDR camera - voor goede HDR foto's
  • last.fm voor het scrobbelen van mijn muziek op last.fm
  • Tower Defense games
  1. Robo Defense Free - speel ik al 2 jaar
  2. Fieldrunner - mooi op Android tablets
  3. Sentinel3
En mijn huidige favoriet waarmee ik makkelijk iedere treinreis overleef zonder dat ik het in de gaten heb: Great Little War Game (GLWG)!

Reputatie 5
Badge +10
Robo Defense is inderdaad leuk. Erg verslavend. Je moet wel de volledige versie hebben, anders is het onmogelijk om je niveau op te krikken.

Songify voor de Iphone is overigens ook de moeite waard. Je kunt teksten inspreken. Er wordt dan een melodie achter gezet en je stem wordt vervormd.
Badge +2
De apps die ik het meest gebruik op mijn BlackBerry zijn:

- Facebook
- Google Maps
- Shazam
Ik ben vooral fan van Onavo.. een app die erop gericht is om je te helpen besparen op je dataverbruik (filteren van overbodige pixels uit foto's bijvoorbeeld)
Daarnaast is Instagram erg leuk en 'social' om foto's te bewerken en te delen..
Reputatie 3
Badge +5
Leuke apps allemaal zeg! Ook wat wordfeud gebruikers zelfs :P
Ik persoonlijk heb erg veel apps, gebruik de helft er zowat niet van maar goed. Telefoon maar eens opschonen haha.
Deze gebruik ik het meest (android):
  • Appie
  • ING app
  • Buienradar
  • Dropbox
  • Epinephrine
  • Foursquare
  • Noom
  • Spotify
  • Twitter/Facebook etc.
  • Evernote
  • Reisplanner NS
  • Whatsapp
  • Soundhound
Badge +3
Ik heb een galaxy S2 met android 2.3.5 de apps die ik veel gebruik zijn:
- Google maps
- ABN bankieren
- Teletekst
- Media Remote (afstandsbediening voor de TV)
- TV-Gids
- Buienradar (via internet vind ik beter)
- LinkedIn
- nieuws apps zoals VK, AD etc.
Badge
zelf vind ik Whatsapp en soundhound en MP3pro erop wel handig

ben geen bellerd, dus met berichtjes is dat voor mij makkelijker
Badge +1
Favoriet:: Gmail, WhatsApp, en Nu.
Onmisbaar: 3G Watchdog.
Dit alles op Android.

Badge +1
de app klompenpaden, zijn wandelroutes,  antwoord welk besturings systeem android
Badge +6
Ik gebruik op mijn BlackBerry veel
Whats app
Ubersocial
Foursquare
Nu.nl
ABN AMRO
Reputatie 7
Badge +9
FlightRadar24 Pro.
Voor IOS vind ik dit een geinige app. Hier een prntscr van de iPad versie. Maar ik heb hem ook op mijn iPhone.

Met deze app kan je realtime zien welke vliegtuigen over je huis vliegen maar ook elders in de wereld. De vliegtuigen bewegen in de app.
Dus, zie je een witte streep in de lucht..dan kan je met deze app kijken wat er bij die streep hoort, welk type vliegtuig, welke maatschappij, waar vandaan en waar naartoe...en nog heel veel meer. De foto is ook exact dat vliegtuig met registratienummer dat bij jou over vliegt.

Sommige mensen vinden daar geen zak aan. Ik heb veel gevlogen en nog en vind daar ook geen zak meer aan. Maar dit is echt geinig.

http://i92.photobucket.com/albums/l28/leoneke2/6e177805854cf482cf909f4a008903ec.jpg
Reputatie 5
Badge +10
FlightRadar24 Pro.
Voor IOS vind ik dit een geinige app. Hier een prntscr van de iPad versie. Maar ik heb hem ook op mijn iPhone.

Met deze app kan je realtime zien welke vliegtuigen over je huis vliegen maar ook elders in de wereld. De vliegtuigen bewegen in de app.
Dus, zie je een witte streep in de lucht..dan kan je met deze app kijken wat er bij die streep hoort, welk type vliegtuig, welke maatschappij, waar vandaan en waar naartoe...en nog heel veel meer. De foto is ook exact dat vliegtuig met registratienummer dat bij jou over vliegt.

Sommige mensen vinden daar geen zak aan. Ik heb veel gevlogen en nog en vind daar ook geen zak meer aan. Maar dit is echt geinig.

http://i92.photobucket.com/albums/l28/leoneke2/6e177805854cf482cf909f4a008903ec.jpg


Toch mooi dat zoiets kan.
Kan niet zonder Whats app gebruik ook live score voor live voetbal standen en natuurlijk word onn HD, ING app
Badge +8
FlightRadar24 Pro.
Voor IOS vind ik dit een geinige app. Hier een prntscr van de iPad versie. Maar ik heb hem ook op mijn iPhone.

Met deze app kan je realtime zien welke vliegtuigen over je huis vliegen maar ook elders in de wereld. De vliegtuigen bewegen in de app.
Dus, zie je een witte streep in de lucht..dan kan je met deze app kijken wat er bij die streep hoort, welk type vliegtuig, welke maatschappij, waar vandaan en waar naartoe...en nog heel veel meer. De foto is ook exact dat vliegtuig met registratienummer dat bij jou over vliegt.

Sommige mensen vinden daar geen zak aan. Ik heb veel gevlogen en nog en vind daar ook geen zak meer aan. Maar dit is echt geinig.
]


Dit vind ik nou gaaf. Ik zit toevallig vandaag de hele dag: waar zou dat vliegtuig naar toe gaan? Met de vakantietijd komt KLM hier langs, alsof het bussen van Eurolines zijn ;)
Ik heb pas naar 3 verschillende bestemmingen gevlogen. Was er laat bij, en het is nu alweer lang geleden.
Ik blijf het magisch vinden, zo'n groot ding in de lucht. :)

Groetjes, Charlene
Badge +8
Kan niet zonder Whats app gebruik ook live score voor live voetbal standen en natuurlijk word onn HD, ING app

Je bent dus een voetbal-volger, Martijn069?
Een favoriete club ook?

Groetjes,
Charlene

Reageer