.

Wat is jullie vakantiebestemming deze zomer?

  • 23 July 2013
  • 37 reacties
  • 12995 Bekeken

Reputatie 5
Badge +10
  • Oud Community Manager
  • 6701 reacties
De zwarte zaterdagen zijn weer aangebroken. Ook piloten maken meer uren. Kortom, het is vakantie tijd.

Ik ben dit jaar naar Griekenland geweest. Geen wolkje gezien. Sinds vorige week terug en nu genieten van de zon in Nederland :)

Wat is jullie vakantiebestemming dit jaar?

37 reacties

Badge +8
Het nadeel (naast vele voordelen) van geschreven tekst is dat er geen oog tot oog contact is.
Ik kan me ook niet voorstellen dat als 2 mensen van elkaar houden eerst de geschreven tekstvan de Kamasutra gedeeld moet worden :)
Soms kan je niet anders dan via geschreven tekst communiceren, dat is prachtig.
Soms ontvang je van iemand een SMS of ander tekstbericht zodat je dag niet meer kapot kan.
De combinatie oog tot oog contact en geschreven tekst (en niet te vergeten stem tot stem contact) maakt het leven gewoon fijn.


Nou franswon,

Ik ben toch ooit heel verliefd geworden op enkel geschreven tekst per email. Daar zat de Kama Sutra niet bij, hoewel dat toch meer een strip is eigenlijk 😉 Dan is het wel hopen dat iemand zo schrijft als die praat ongeveer. Of er niet al te lang over heeft nagedacht. Terwijl het ook weer heel mooi is om iets van iemand te krijgen die er heel goed over heeft nagedacht, om precies dat te sturen. Of niet een goed schrijvende vriend om hulp heeft gevraagd (Cyrano?)

Groetjes,
Charlene
Reputatie 3
Badge +5
En waarom daarheen? Daarnaast is KLM aan de prijzige kant.
Reputatie 7
Badge +9
Het nadeel (naast vele voordelen) van geschreven tekst is dat er geen oog tot oog contact is.
Ik kan me ook niet voorstellen dat als 2 mensen van elkaar houden eerst de geschreven tekstvan de Kamasutra gedeeld moet worden :)
Soms kan je niet anders dan via geschreven tekst communiceren, dat is prachtig.
Soms ontvang je van iemand een SMS of ander tekstbericht zodat je dag niet meer kapot kan.
De combinatie oog tot oog contact en geschreven tekst (en niet te vergeten stem tot stem contact) maakt het leven gewoon fijn.
Reputatie 7
Badge +9
;) En niet alleen daar.....

Thank god for smileys! En dan nog: menig ruzie over whatsapp begint door verschillende interpretaties en gehoorde toontjes in geschreven tekst ;)
Reputatie 7
Badge +9
Heel misschien doe ik nog een stedentripje of dagje weg dit jaar :P

Zou ik zeker doen!
Reputatie 3
Badge +5
Heel misschien doe ik nog een stedentripje of dagje weg dit jaar 😛
Reputatie 5
Badge +10
Spreek je uit ervaring?
Badge +8
Alex,

Er stond niet voor niets een 🙂 achter!


Thank god for smileys! En dan nog: menig ruzie over whatsapp begint door verschillende interpretaties en gehoorde toontjes in geschreven tekst 😉
Reputatie 7
Badge +9
Alex,

Er stond niet voor niets een 🙂 achter!
Reputatie 5
Badge +10
Op een forum dat ik beheer als admin was de post van Charlene al door een mod verwijderd als 'spam', geen reclame maken is daar het parool. :)

Waar ben je geweest Charlene?


Praten over nostalgische onderwerpen mag best 😛
Badge +8
Op een forum dat ik beheer als admin was de post van Charlene al door een mod verwijderd als 'spam', geen reclame maken is daar het parool. :)

Waar ben je geweest Charlene?


Ik ben al weggeweest dit jaar, Naar de nederlandse antillen; Curacao ;-)Groeten vanaf het strand van Sant Antoni de Portmany. Tis warm hier! (3g + wifi + zonnepanel + veel zon = draadloos groen internet!)

Ik zeg niet dat het de vriend van de visser is, hè. Fisherman's.... en dan laat ik het prachtig open. ;)
Hoe jaloers ben ik op jullie, Groentjuh en Nielsiejjj92! Ik ben helemaal niet weg geweest. Liet het budget even niet toe. 😞 Wel twee keer een middagje op het strand gezeten bij Zandvoort. Was nog heerlijk weer eigenlijk. En een relaxdagje naar de sauna. Toch voor het vakantiegevoel. Ik ga vanaf nu sparen, voor een echte echte vakantie. Zit zelf te denken aan een drie weken lange Yoga-reis op Bali of zo. Dat is wel iets voor mij 🆒

Volgend jaar........................................

Groetjes,
Charlene
Reputatie 7
Badge +9
:mad: het parool. :)

?



Geen reclame maken hè Frans ! Noem op zijn minst ook drie andere nieuwsbladen !
Reputatie 7
Badge +9
Groeten vanaf het strand van Sant Antoni de Portmany. Tis warm hier! (3g + wifi + zonnepanel + veel zon = draadloos groen internet!)
Reputatie 3
Badge +5
Ik ben al weggeweest dit jaar, Naar de nederlandse antillen; Curacao 😉
Reputatie 7
Badge +9
Op een forum dat ik beheer als admin was de post van Charlene al door een mod verwijderd als 'spam', geen reclame maken is daar het parool. :)

Waar ben je geweest Charlene?
Reputatie 5
Badge +10
Ja Charlene. Het was bijna saai hier bij Simyo zonder jou.

Fisherman's friend. Mooie reclame was dat trouwens.
Reputatie 7
Badge +9
WB  Charlene. Nee, geen problemen. 😮
Badge +8
Ik ben zó blij dat je er weer bent! We hebben je gemist :(

Jaja, she's back.. 🆒
Jullie ook gemist. Nou. Sterk spul hè, fisherman's... Iemand nog problemen met zijn simkaart of zo? 😉
Reputatie 5
Badge +11
Ik heb eind september een weekje vrij (gaan jullie me missen?), maar ik heb nog geen idee wat of waar ik ga😕
Alle suggesties zijn welkom!


Ik ben zó blij dat je er weer bent! We hebben je gemist 😞
Reputatie 7
Badge +9
Bueno amigo, a partir de ahora en español!
Reputatie 7
Badge +9
Waszewegdan?🆒

Volgende jaar Zuid Spanje. Tussen Malaga en Granada. Huis is al geboekt. Vluchten komen binnenkort. Geen weg meer terug. :p
Ondanks dat Turkije altijd favo blijft, nu effe wat anders. 

Franswon, komende tijd dus even conversación en Español. :p
Reputatie 7
Badge +9
Ik heb eind september een weekje vrij (gaan jullie me missen?), maar ik heb nog geen idee wat of waar ik ga😕
Alle suggesties zijn welkom!


30 september weer terug? We horen wel waar je geweest bent..... en inderdaad, ik heb je best gemist.
Reputatie 3
Badge +9
Zo net terug van een super leuke rondreis Turkije met het ontzettend mooie Cappadocchia waar we een ballonvaart hebben gemaakt... prachtig 🙂
Badge +8
Het Imaginate festival ken ik niet, ik zal er op letten de volgende keer. Er zijn hier zo veel festivals, het is bijna niet bij te houden. De whisky shop die jij bedoelt is waarschijnlijk die in de Royal Mile, echt iets voor de liefhebber van zeldzame malt whisky's die in NL niet of moeilijk te vinden zijn. Maar voor de prijs kun je Schotse whisky beter in NL kopen vanwege de hoge accijns hier (hier spreekt een echte Simyaan!).

Ja, in Victoria Street. Waar ze de Whisky voor je bottelen en dan een handgeschreven etiket erop. Prachtig. 🙂
Reputatie 7
Badge +9
Het Imaginate festival ken ik niet, ik zal er op letten de volgende keer. Er zijn hier zo veel festivals, het is bijna niet bij te houden. De whisky shop die jij bedoelt is waarschijnlijk die in de Royal Mile, echt iets voor de liefhebber van zeldzame malt whisky's die in NL niet of moeilijk te vinden zijn. Maar voor de prijs kun je Schotse whisky beter in NL kopen vanwege de hoge accijns hier (hier spreekt een echte Simyaan!).

Reageer