.

Wat is jullie vakantiebestemming deze zomer?

  • 23 July 2013
  • 37 reacties
  • 12995 Bekeken

Reputatie 5
Badge +10
  • Oud Community Manager
  • 6701 reacties
De zwarte zaterdagen zijn weer aangebroken. Ook piloten maken meer uren. Kortom, het is vakantie tijd.

Ik ben dit jaar naar Griekenland geweest. Geen wolkje gezien. Sinds vorige week terug en nu genieten van de zon in Nederland :)

Wat is jullie vakantiebestemming dit jaar?

37 reacties

Badge +1
@alex dus je hebt de economie daar een boost geven
Badge +8
@alex dus je hebt de economie daar een boost geven

Hoi erickiel,

Hij heeft in ieder geval zijn best gedaan. Aan Alex heeft het niet gelegen ;)
Ga jij nog weg dit jaar?

Groetjes,
Charlene
Reputatie 5
Badge +10
Hoi erickiel,

Hij heeft in ieder geval zijn best gedaan. Aan Alex heeft het niet gelegen ;)
Ga jij nog weg dit jaar?

Groetjes,
Charlene


Dat klopt 😃
Reputatie 7
Badge +9
Marmaris, stad langs de Turkse zuidkust, was mijn bestemming dit jaar.
De economie daar heb ik niet echt heel erg gesteund... Slechts enkele Turkse lyre uitgegeven aan ijs, drinken en nog wat kleine dingen voor de thuisblijvers!
Had 3 bedden over in mijn hotelkamer en mij ouders ook in hun kamer!

Genoten van de zon, de zee en het zwembad van het hotel. Niet verbrand; Dat deed ik gelijk na thuiskomst in de Nederlandse zon...
Badge +6
Ik ga van de zomer niet meer weg misschien aan het einde van het jaar. Ik ben in April naar Dubai geweest.
De economie heb ik daar wel gesteund. Lekker geshopt, gegeten en cadeautjes gekocht voor de thuisblijvers.
Dubai een land dat ik zeker nog een paar keer ga bezoeken.
Reputatie 3
Badge +9
Bodrum eind september voor 10 dagen.
Reputatie 5
Badge +11
Turkije ben ik nog nooit geweest, maar het schijnt een erg rijke cultuur te hebben. Én lekker eten :p

Ik ga in september lekker een weekje naar Zuid-Frankrijk, vlakbij de Pyreneeën, op het platteland. Franse landwijn, chevre chaud en ontzetten hard ont...haast...en...
Reputatie 7
Badge +9
De Leon zit momenteel in de buurt van Kusadasi (KOEZJADAAZ) alwaar er alleen maar blauwe lucht te zien is en rond de 34 graden elke dag. Das warm maar een heel andere warmte dan in Nederland. De noordelijke westkust van Turkije heeft de voorkeur in de zomer. De westkust, waar Marmaris en BODRUM liggen is ook goed. De zuidkust zou ik zelf in de zomer niet naartoe gaan.
@Ernst; ja Turks eten is lekker. Er zijn altijd 'ouwe stenen' in de buurt want Turkije heeft inderdaad een rijk historisch verleden.
Ik vind de mensen hier aardig en gastvrij. En als je twintig woordjes Turks praat dan maak je overal vrienden voor het leven. ;-)
Ik ben ook meerdere keren in Griekenland, Spanje en Portugal geweest maar hier zijn de mensen het vriendelijkst.
Laterz, het zwembad roept.......;-)
Reputatie 7
Badge +9
Dit jaar geen vakantie, misschien begin volgend jaar naar het Caribisch gebied, zo in de tijd dat julie een extra deken pakken omdat het toch wel erg koud is hier 🙂
Badge +8
Ik heb eind september een weekje vrij (gaan jullie me missen?), maar ik heb nog geen idee wat of waar ik ga😕
Alle suggesties zijn welkom!
Reputatie 7
Badge +9
Helaas, september is hier een beetje een slappe maand want het is de maand dat heel Edinburgh aan het uitpuffen is van alle zomerfestivals, en de najaarsfestiviteiten zijn nog niet begonnen. Houd http://www.edinburghfestivals.co.uk in de gaten om te zien wat er later dit jaar op het programma staat.
Mocht je er eind december even tussen uit willen dan kan ik de oudejaarsfestiviteiten (Hogmanay) zeer aanbevelen. http://www.edinburghfestivals.co.uk/festivals/hogmanay
Badge +8
Helaas, september is hier een beetje een slappe maand want het is de maand dat heel Edinburgh aan het uitpuffen is van alle zomerfestivals, en de najaarsfestiviteiten zijn nog niet begonnen. Houd http://www.edinburghfestivals.co.uk in de gaten om te zien wat er later dit jaar op het programma staat.
Mocht je er eind december even tussen uit willen dan kan ik de oudejaarsfestiviteiten (Hogmanay) zeer aanbevelen. http://www.edinburghfestivals.co.uk/festivals/hogmanay


Hey Scotsman,

Ken je het Imaginate festival? Daar heb ik een keer gestaan 🙂
Dat is ook de enige keer dat ik in Edinburgh ben geweest, maar ik heb er enorm van genoten toen. Wil echt nog een keer terug. Waar ik nog vaak aan denk is het winkeltje: the whisky shop, prachtig. Ken je die? en het eind-feest van het festival, met live -muziek en waar we echte schotse dansjes leerden.
Wij hadden toen ook on-Schots heerlijk zonnig weer, het was in mei. Maakte de stad nog mooier. 🆒

Groetjes,
Charlene
Reputatie 7
Badge +9
Het Imaginate festival ken ik niet, ik zal er op letten de volgende keer. Er zijn hier zo veel festivals, het is bijna niet bij te houden. De whisky shop die jij bedoelt is waarschijnlijk die in de Royal Mile, echt iets voor de liefhebber van zeldzame malt whisky's die in NL niet of moeilijk te vinden zijn. Maar voor de prijs kun je Schotse whisky beter in NL kopen vanwege de hoge accijns hier (hier spreekt een echte Simyaan!).
Badge +8
Het Imaginate festival ken ik niet, ik zal er op letten de volgende keer. Er zijn hier zo veel festivals, het is bijna niet bij te houden. De whisky shop die jij bedoelt is waarschijnlijk die in de Royal Mile, echt iets voor de liefhebber van zeldzame malt whisky's die in NL niet of moeilijk te vinden zijn. Maar voor de prijs kun je Schotse whisky beter in NL kopen vanwege de hoge accijns hier (hier spreekt een echte Simyaan!).

Ja, in Victoria Street. Waar ze de Whisky voor je bottelen en dan een handgeschreven etiket erop. Prachtig. 🙂
Reputatie 3
Badge +9
Zo net terug van een super leuke rondreis Turkije met het ontzettend mooie Cappadocchia waar we een ballonvaart hebben gemaakt... prachtig 🙂
Reputatie 7
Badge +9
Ik heb eind september een weekje vrij (gaan jullie me missen?), maar ik heb nog geen idee wat of waar ik ga😕
Alle suggesties zijn welkom!


30 september weer terug? We horen wel waar je geweest bent..... en inderdaad, ik heb je best gemist.
Reputatie 7
Badge +9
Waszewegdan?🆒

Volgende jaar Zuid Spanje. Tussen Malaga en Granada. Huis is al geboekt. Vluchten komen binnenkort. Geen weg meer terug. :p
Ondanks dat Turkije altijd favo blijft, nu effe wat anders. 

Franswon, komende tijd dus even conversación en Español. :p
Reputatie 7
Badge +9
Bueno amigo, a partir de ahora en español!
Reputatie 5
Badge +11
Ik heb eind september een weekje vrij (gaan jullie me missen?), maar ik heb nog geen idee wat of waar ik ga😕
Alle suggesties zijn welkom!


Ik ben zó blij dat je er weer bent! We hebben je gemist 😞
Badge +8
Ik ben zó blij dat je er weer bent! We hebben je gemist :(

Jaja, she's back.. 🆒
Jullie ook gemist. Nou. Sterk spul hè, fisherman's... Iemand nog problemen met zijn simkaart of zo? 😉
Reputatie 7
Badge +9
WB  Charlene. Nee, geen problemen. 😮
Reputatie 5
Badge +10
Ja Charlene. Het was bijna saai hier bij Simyo zonder jou.

Fisherman's friend. Mooie reclame was dat trouwens.
Reputatie 7
Badge +9
Op een forum dat ik beheer als admin was de post van Charlene al door een mod verwijderd als 'spam', geen reclame maken is daar het parool. :)

Waar ben je geweest Charlene?
Reputatie 3
Badge +5
Ik ben al weggeweest dit jaar, Naar de nederlandse antillen; Curacao 😉
Reputatie 7
Badge +9
Groeten vanaf het strand van Sant Antoni de Portmany. Tis warm hier! (3g + wifi + zonnepanel + veel zon = draadloos groen internet!)

Reageer