.

Vraag

Wat is jouw favoriete dier?


  • Anonymous
  • 0 reacties
De titel lijkt me duidelijk....
Ben benieuwd naar jullie reacties.

Wat is jouw favoriete dier?


62 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Argentijns hondje of bijt Noga net als Suárez?
Reputatie 4
Badge +7
Als het om huisdieren gaat, dan is ons hondje Noga toch wel een voorbeeld!
(gefotografeerd met een Aardappel (BlackBerry bold 9000))


hahahaaaaa ...... wat grappig 😛
Badge +1
jammer dat de dieren niet volledig zijn er zijn nog zoveel dieren. begrijp mensen met slangen of reptielen niet wat voor plezier heb je met deze mooie dieren die niet aaibaar zijn gr.willem
Reputatie 7
Badge +9
Vissen zijn ook niet echt aaibaar ?. Een aquarium is toch prachtig.
Reputatie 5
Badge +10
Daar ben ik het mee eens franswon, maar Willem heeft wel een punt wat slangen en reptielen betreft.
jammer dat de dieren niet volledig zijn er zijn nog zoveel dieren. begrijp mensen met slangen of reptielen niet wat voor plezier heb je met deze mooie dieren die niet aaibaar zijn gr.willem

Willem....

Inderdaad, je hebt volkomen gelijk, ik had er nog een optie bij moeten zetten. De optie, anders....
had erbij moeten staan. Dacht ik ook, achteraf toen het te laat was.
Wanneer ik of een ander alle dieren van de wereld moest opschrijven (wat natuurlijk onzin zou zijn) dan was er misschien wel een stuk van het jaar om of meer. :rolleyes:

Dus mis je een dier zet het dan in het tekstvak....
Gaat het niet zoals het moet, dan zal het moeten zoals het gaat.:)

Groet,
Friesian
Badge +1
Er zijn zoveel dieren Frisian dat het onmogelijk is om alles op te noemen.
Wat is mijn favoriete dier? Ik ben een liefhebber van een Tijger.
Het is dat het onmogelijk is om een Tijger in mijn Flat appartement te nemen en dat het dier een slokop is, anders had ik het dier zeer zeker gekocht.
Reputatie 4
Badge +7
M'n maatje Bo heeft zich vandaag weer best vermaakt. Voor het uitgaan heeft ie zo'n verwachtingsvolle snuit. En vanuit z'n mand wacht hij af totdat ik klaar ben on met hem uit te gaan. Ik hoef niks te zeggen, maar als hij ziet dat ik m'n "hondenuitgaansschoenen" aan heb, springt hij als een speer uit z'n mand.
Ik was laatst met mijn grote vriend, een labrador naar de da, en werkelijk waar ziet hij andere honden en dan vooral bij de da.
Dan is hij geen minuut rustig, lijkt wel meervoudige ADHD, iedereen zit te lachen.
Reputatie 5
Badge +11
Hier zit ik met mijn favoriete huisdier Rauzer te vissen op de steiger van m'n buren.
Verse zalm laat hij zelfs op het aanrecht liggen, maar levende vis kan zijn aandacht wel trekken.
http://i59.tinypic.com/ipxe9x.jpg
Reputatie 4
Badge +7
Hier zit ik met mijn favoriete huisdier Rauzer te vissen op de steiger van m'n buren.
Verse zalm laat hij zelfs op het aanrecht liggen, maar levende vis kan zijn aandacht wel trekken.



Haaa ....... wat een mooie poes.
Reputatie 5
Badge +11
Dat is ie zeker 😮

Reageer