.

Vraag

Wat is jouw favoriete dier?


  • Anonymous
  • 0 reacties
De titel lijkt me duidelijk....
Ben benieuwd naar jullie reacties.

Wat is jouw favoriete dier?


62 reacties

Hoe is dat toch mogelijk, is toch zou je bijna kunnen zeggen...... een soort labrador (van karakter) met langer haar?
Overigens ook prachtig! 🆒

Groet,
Friesian
Haha zeker!
Reputatie 4
Badge +7
Haha jaja ........ Het wordt weer tijd.
Haha jaja ........ Het wordt weer tijd.

Zo ken ik er nog eentje van ..... een shih tzu.
Reputatie 4
Badge +7
Haha jaja ........ Het wordt weer tijd.

Zo ken ik er nog eentje van ..... een shih tzu.

Lijkt er wel wat op, maar onze Bo is een echte maltezer. En een echte zeikerd met eten.
Reputatie 7
Badge +9
Ik hou wel van Maltezers.http://s2.superbrands.uk.com/files/2012/01/Malteser2-54He4b.jpg
Reputatie 4
Badge +7
Ik hou wel van Maltezers.http://s2.superbrands.uk.com/files/2012/01/Malteser2-54He4b.jpg

Hahaha .... Een goeie. Maar ik heb een malteZer en jij malteSers. En nee .... ik wil niet onbeleefd zijn maar daar maak je mij niet blij mee, ik ben geen snoeper nl. Maar toch  ...... ik vindt dit wel leuk.
Reputatie 7
Badge +9
Het wordt in het Engels met een s geschreven. Eerlijk gezegd weet ik niet eens of deze versnapering ook in NL te koop is maar hier zijn ze erg populair...
Het wordt in het Engels met een s geschreven. Eerlijk gezegd weet ik niet eens of deze versnapering ook in NL te koop is maar hier zijn ze erg populair...

Ze zijn hier in NL te koop, alleen wanneer je er stamboom bij wilt dan wordt het pas moeilijk. :D
Reputatie 7
Badge +9
Ze zijn hier in NL te koop, alleen wanneer je er stamboom bij wilt dan wordt het pas moeilijk. :D

Heeft de stamboom veel invloed op de smaak?
Ligt er aan hoe hard je schud. :p
En of ze die wel zullen versturen, als ze nog weten waar die is.....
Reputatie 4
Badge +7
Ze zijn hier in NL te koop, alleen wanneer je er stamboom bij wilt dan wordt het pas moeilijk. :D

Heeft de stamboom veel invloed op de smaak?


De stamboom heeft idd invloed op de smaak. Bo eet uitsluitend Royal Canin al het andere laat hij staan. En als beloning geen hondenkoekjes maar gedroogde stukjes kipfilet. En maltesers lust ie helemaal niet, zelfs al zou het een stamboom hebben.
Reputatie 7
Badge +9
Het eten van Maltesers kan tot vreemde reacties leiden.
Hou het maar bij gedroogde kipfilet zou ik zeggen want touwtje springende maltezers is ook geen gezicht.
Reputatie 4
Badge +7
Het eten van Maltesers kan tot vreemde reacties leiden.
Hou het maar bij gedroogde kipfilet zou ik zeggen want touwtje springende maltezers is ook geen gezicht.


jaja  ..... die is leuk. 
Reputatie 4
Badge +7
Straks weer stoeien met m'n vrienden op het hondendolterrein achter ons huis.
Straks weer stoeien met m'n vrienden op het hondendolterrein achter ons huis.

Ziet er gezellig uit.
Kent die van jou ook de klok?
Die van mij weet precies hoe laat hij wordt uitgelaten.
Gebeurt dat niet is hij net zolang onrustig totdat hij wordt uitgelaten.
Herken je dat beeld ook bij jouw hond?
Reputatie 4
Badge +7
Straks weer stoeien met m'n vrienden op het hondendolterrein achter ons huis.

Ziet er gezellig uit.
Kent die van jou ook de klok?
Die van mij weet precies hoe laat hij wordt uitgelaten.
Gebeurt dat niet is hij net zolang onrustig totdat hij wordt uitgelaten.
Herken je dat beeld ook bij jouw hond?


Haha ja zeker.
Bo kan geen klok kijken dat weet ik zeker. 's-morgens vroeg wacht hij af want dan is de uitlaattijd variabel, zo tussen halfzeven en negen uur.  De lunch weet hij dat die varieert tussen twaalf en een. Het avondeten weet hij ook wanneer de borden leeg zijn gaat hij uit. Alleen..... later op de avond laat ik hem om half tien voor de laatste keer uit. Tegen die tijd (21.25) springt hij altijd bij mij op schoot en begint dan heel overdreven z'n aandacht te vragen. En dan kan je er donder op zeggen als het 21.35 wordt, dan begint ie me zachtjes en heel speels in m'n hand of arm te bijten.  Ik weet zeker dat ze geen klok kunnen kijken, maar die biologische klok van hem werkt perfect. Ik zie met angst en beven de wintertijd weer tegemoet.
Reputatie 5
Badge +10
Haha ja zeker.
Ik weet zeker dat ze geen klok kunnen kijken, maar die biologische klok van hem werkt perfect. Ik zie met angst en beven de wintertijd weer tegemoet.


Haha toch mooi dat het zo werkt.

Ondertussen zijn de hond en de kat het populairst volgens de poll resultaten. Volgens mij ook de meest gehouden huisdieren.
Reputatie 7
Badge +9


Ondertussen zijn de hond en de kat het populairst volgens de poll resultaten. Volgens mij ook de meest gehouden huisdieren.


Uhm....nee....da's toch echt de huismijt maar die stond ook niet op het lijstje.:p
Reputatie 4
Badge +7


Ondertussen zijn de hond en de kat het populairst volgens de poll resultaten. Volgens mij ook de meest gehouden huisdieren.


Uhm....nee....da's toch echt de huismijt maar die stond ook niet op het lijstje.:p


Haa nee de Leon, dat is net als onkruid in je tuin ongewenst kruid. Dat tuig dringt zich gewoon op. Ondieren (ongewenste) dieren dus.
Haha Renoster, wat betreft tuin zou ik eerder denken aan mollen die zijn ook zo leuk of al die konijnen die er tegenwoordig gaten graven.
Reputatie 4
Badge +7
Haha Renoster, wat betreft tuin zou ik eerder denken aan mollen die zijn ook zo leuk of al die konijnen die er tegenwoordig gaten graven.


En dat luis en spint op je plantjes niet te vergeten. En al die rotkatten van de buren die in elke tuin schijten behalve bij hun zelf.  
Reputatie 7
Badge +9
al die rotkatten van de buren die in elke tuin schijten behalve bij hun zelf.  


Yep, laten we er een Wat is niet jouw favoriete dier? topic van maken. :mad::p;)
Reputatie 4
Badge +7
al die rotkatten van de buren die in elke tuin schijten behalve bij hun zelf.  


Yep, laten we er een Wat is niet jouw favoriete dier? topic van maken. :mad::p;)


Laten we maar positief blijven want dan krijg je misschien net zulke negatieve reacties die je altijd op nu.nl kan lezen. Ik kies voor "beschaafd". Ik heb geen hekel aan katten, maar wel aan het gedrag in mijn tuin. En Bo laat gewoon katten toe, die doet er nix aan.
Reputatie 6
Badge +10
Als het om huisdieren gaat, dan is ons hondje Noga toch wel een voorbeeld!

http://i57.tinypic.com/243j1ua.jpg

(gefotografeerd met een Aardappel (BlackBerry bold 9000))

Reageer