.

Wat geef jij je valentijn?

  • 7 February 2013
  • 4 reacties
  • 576 Bekeken

Reputatie 5
Badge +10
  • Oud Community Manager
  • 6701 reacties
Beste forumleden,

Volgende week donderdag is het 14 februari. Valentijnsdag.

Ik ben benieuwd of jullie iets met Valentijnsdag doen. Gaan jullie iets speciaals doen of geven jullie een cadeau?

Wat is jullie leukste valentijnservaring?

Ik heb ooit een kaart gekregen welke was bespoten met parfum. Na al die jaren kan ik de parfum nog steeds ruiken :)

Groetjes,

Alex

4 reacties

Badge +1
Is het alweer bijna Valentijnsdag?? Ik doe dan niets bijzonders. Ik ervaar elke dag als Valentijnsdag:p
Badge +6
Sinds ik getrouwd ben doe ik niet meer aan Valentijnsdag. Een paar dagen later is mijn trouwdatum.
Ik weet nog niet wat ik ga geven en weet ook niet wat ik wil krijgen. Laat me verrassen dit jaar.

Mijn leukste ervaring was dat ik een valentijnskaart heb gekregen toen ik in groep 7 zat en ik tot de dag van vandaag nog steeds niet weet van wie ik de kaart heb mogen ontvangen. 🙂
Waarschijnlijk zal ik wel een bloemetje kopen voor mijn vrouw, doe ik eigenlijk elk jaar. Maar persoonlijk vind ik dat dat hele valentijnsdag hier verkeerd (lees: te commercieel) wordt aangepakt. Ooit heb ik in Australiƫ gewerkt, en daar was het de gewoonte om elkaar ANONIEM een kaart of iets leuks te sturen. Ik werkte toen met een aantal mensen die, volwassen als ze waren, even weer helemaal puber, elkaar zaten op te noemen hoeveel kaarten ze gekregen hadden en vooral samen bedenken van wie ze die kaarten dan wel gekregen zouden hebben. Dat vond ik leuk. Maar goed, toen was het in Nederland nog totaal niet de gewoonte om iets met Valentijn te doen.

JoJo
Reputatie 5
Badge +10
Ik vind het ook te commercieel. Zo'n kaartje sturen is natuurlijk wel erg leuk. Ik denk dat iedereen het wel leuk vindt om een Valentijnskaart te ontvangen.

Reageer