.

Wat gebruik je om het forum te bezoeken? (1)

  • 28 November 2018
  • 11 reacties
  • 567 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Wat gebruik je voor het bezoeken van het forum?

Vraag is duidelijk genoeg.😎


11 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Doorgaans een computer, maar heel soms ook mijn grote mobiel en mijn S8.
Reputatie 7
Badge +10
Hey Friesian,

Leuke poll! 😃 Ik eigenlijk altijd op de pc, tenzij ik ergens rondwandel en ik even snel iets moet controleren. Dan doe ik dat nog wel 's op mijn mobiel (Samsung Galaxy S7).

Groetjes,
Jihane
Reputatie 7

Zoals @de leon aan het doen is, het in leven blazen van oude forum posts/topics, bij deze mijn inbreng.

ik kijk het forum eigenlijk niet op mijn telefoon? Waarom eigenlijk niet? Op de een of andere manier vind ik dit ‘gedoe’.

Op werkdagen heb ik, zeker nu ik vanwege de huidige situatie thuis werk, het forum open staan op mijn werklaptop (off topic: helaas een Windows 10 machine, wel top-of-line), maar in mijn vrije tijd, zoals nu, bekijk ik het forum op mijn iPad.

Reputatie 7
Badge +9

@RicoK Hadden mijn woorden kunnen zijn. Kijk ook niet via de telefoon. Gedoe inderdaad….alhoewel...met de Xr zou ik nog een poging kunnen doen. 😉

Zit nu ook hier via mijn iPad. 
Kijk sowieso niet zo heel erg vaak hier. Nu is er echter even een ‘corona-opleving’. Zal tijdelijk zijn, voor zo lang als het duurt. 

Reputatie 7

Ja, @de leon , ik heb ook mijn periodes. Dan ben ik weer even een tijdje meer afwezig. Waren dit niet jouw woorden, forum-moe?
Maar nu met de corona crisis zit ik er ook weer veel meer op. 

Reputatie 7
Badge +9

Yep...forummoe...klopt. Begint nu weer een beetje, merk ik. Zo lang er actie is, ben ik er nog bij. 😎😋

Reputatie 4
Badge +4

Hey de leon en RicoK,

 

Ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig waarom het gedoe is op de mobiele telefoon. Gaat het dan om de navigatie?

 

Groetjes,

Ouael

Reputatie 7
Badge +9

@Ouael Als ik voor mezelf spreek, via de mobiele telefoon even snel meelezen is wel een optie. Maar zo gebonden aan het forum voel ik me niet dat ik op die manier ook nog hier wil kijken, laat staan wat posten. En ff snel een lap tekst neerzetten ook minder handig, ook al hebben RikoK en ik natuurlijk machtig mooie telefoons:sunglasses: met aardig grote schermen.

Reputatie 7

@Ouael @de leon Ik tik nu deze reactie op mijn iPhone. Ik ben hier gekomen vanuit de Mijn Simyo app. Dat werkt heus goed. Maar het reageren….. Ik ben iemand die niet met 2 vingers kan tikken. Ik gebruik een duim. Hierdoor gaat het tikken van een grote(te) hoeveelheid tekst niet fijn. Dat is mijn gedoe. Het liefst tik ik op een toetsenbord achter mijn MacBook of laptop. Op mijn iPad is het ook goed tikken zeker in landscape modus.

Reputatie 7
Badge +6

Hoi de leon en RicoK,

 

Ja ik kan me goed voorstellen dat het wat onhandig is op de telefoon. Ik zit zelf ook alleen achter de PC op het forum, ook al kan ik wel met 2 vingers typen. :stuck_out_tongue_winking_eye:

 

Groetjes,

Tessanne

Reputatie 7
Badge +9

@Tessanne Yep, dus met laptop en iPad. Als ik thuiswerk, staan ze beiden open. Handig, kan ik twee topics tegelijk van een reactie voorzien. :stuck_out_tongue_winking_eye:

Reageer