.

Wat doen jullie met dit mooie weer?

  • 28 May 2013
  • 20 reacties
  • 12337 Bekeken

Reputatie 5
Badge +10
  • Oud Community Manager
  • 6701 reacties
Met dit mooie weer, ben ik gewoon aan het werk. Gelukkig kan ik vanaf mijn plek wel naar buiten kijken en de prachtige blauwe lucht aanschouwen. Maar normaal gesproken ga ik het liefst een eindje varen. Hoewel ik ook erg van het strand houd, heeft een boottochtje mijn voorkeur.

Wat doe jij met dit mooie weer?

20 reacties

Badge +6
Ik hou er van lekker op een terras te zitten drankjes te drinken met een gezellige groep. Mocht het niet te druk zijn dan ga ik meestal
wel naar Scheveningen. Lekker in de zon en een drankje erbij.
Badge +1
Lekker in de tuin bezig. Daarna op de fiets erop uit.
Reputatie 7
Badge +9
Ik hou er van lekker op een terras te zitten drankjes te drinken met een gezellige groep. Mocht het niet te druk zijn dan ga ik meestal
wel naar Scheveningen. Lekker in de zon en een drankje erbij.


Als ik naar NL kom logeer ik altijd bij mijn vader in Scheveningen. Dus wie weet zie je me daar wel eens aan het strand - ik zal er voor zorgen een oranje petje scheef op mijn bol te zetten dat vergemakkelijkt het herkennen....;)

Dat brengt me trouwens op een idee - hebben jullie soms ook Simyo petjes of Simyo t-shirts speciaal voor de Experts? Lijkt me leuk.
Reputatie 7
Badge +9
Mocht je een Scheveningen zijn, post het dat even. Dat is een half uurtje tot drie kwartier wandelen voor mij.

Overigens kan het weer vandaag wel weer wat beter... Die regen hoeft niet zo!
Reputatie 7
Badge +9
Lekker in België rondrijden op de scooter, graag langs de Schelde of de Westhoek (daar koop ik ook Westvleteren Trappist), dit combineer ik soms met Duinkerken en dan langs de kust terug.
Na thuiskomst lekker in de tuin eten met een mooie wijn!
Met Sygic plan ik mooie routes, maar in de praktijk wijk ik nogal eens van de planning af en kies plots een andere bestemming.
Wat me steeds weer opvalt in België is dat je op een terras veel makkelijker contacten legt dan in Nederland. Jammer genoeg zit de jongere generatie ook daar alleen maar met hun mobieltje te rotzooien, ik vrees dat ze dat zelfs in de bioscoop doen i.p.v. naar de film kijken......
Reputatie 5
Badge +10
Als ik naar NL kom logeer ik altijd bij mijn vader in Scheveningen. Dus wie weet zie je me daar wel eens aan het strand - ik zal er voor zorgen een oranje petje scheef op mijn bol te zetten dat vergemakkelijkt het herkennen....;)

Dat brengt me trouwens op een idee - hebben jullie soms ook Simyo petjes of Simyo t-shirts speciaal voor de Experts? Lijkt me leuk.


Hey Scotsman,

We hebben hier wel wat liggen ja. Alleen geen petjes. Ik zal eens kijken hoeveel shirts we nog hebben.

Lekker in België rondrijden op de scooter, graag langs de Schelde of de Westhoek (daar koop ik ook Westvleteren Trappist), dit combineer ik soms met Duinkerken en dan langs de kust terug.
Na thuiskomst lekker in de tuin eten met een mooie wijn!
Met Sygic plan ik mooie routes, maar in de praktijk wijk ik nogal eens van de planning af en kies plots een andere bestemming.
Wat me steeds weer opvalt in België is dat je op een terras veel makkelijker contacten legt dan in Nederland. Jammer genoeg zit de jongere generatie ook daar alleen maar met hun mobieltje te rotzooien, ik vrees dat ze dat zelfs in de bioscoop doen i.p.v. naar de film kijken......


Ja, helaas zal het rotzooien met mobieltjes alleen maar toenemen vermoed ik.
Reputatie 7
Badge +9
Hey Scotsman,

We hebben hier wel wat liggen ja. Alleen geen petjes. Ik zal eens kijken hoeveel shirts we nog hebben.


XL is mijn maat! :)
Reputatie 7
Badge +9
Hey Scotsman,

We hebben hier wel wat liggen ja. Alleen geen petjes. Ik zal eens kijken hoeveel shirts we nog hebben.


XL is mijn maat! :)

XXL past mij beter 🙂
Reputatie 4
Badge +8
XXL past mij beter :)

S voor mij aub!
Reputatie 7
Badge +9
koorelle2, hou je niet van het Bourgondisch leven??? :)

Gelijk heb je hoor, een dikke pens is ook niet alles.
Reputatie 4
Badge +8
koorelle2, hou je niet van het Bourgondisch leven??? :)

Gelijk heb je hoor, een dikke pens is ook niet alles.


Haha die Frans, ik hou van het leven! zeker weten.
Heb eerder moeite om aan te komen!

Ach elk nadeel enzovoort! 😉
Badge +6
Haha die Frans, ik hou van het leven! zeker weten.
Heb eerder moeite om aan te komen!

Ach elk nadeel enzovoort! ;)


Hoi Koorelle2,

Je bent er weer!!!! 🙂
Reputatie 7
Badge +9
:( Nou, het stort hier uit de lucht en de lange onderbroek kan weer aan. :p
Heb er moeite mee na bijna twee weken alleen maar 35 graden en strakblauwe lucht. Maar ja, dat gaat ook zo vervelen.....................NOT!.;)
Reputatie 7
Badge +9
Hier schijnt het zonnetje, morgen wordt het prima weer om te rijden, Duinkerken here I come!
Badge +6
Ik hoop ook dat het zonnetje weer wat harder gaat schijnen voor Lowlands komende dagen 😃

Dat is wat ik doe met mooi weer: festivals afstruinen, terrasjes, etc 😉.
Reputatie 7
Badge +9
Ik ga een lang weekend naar vrienden die in Bergen N.H. wonen. Geinig plaatsje. Veel Duitsers. Veel snobs. We willen weer een dag naar Texel. Dus zaterdag moet het mooi weer zijn. Zon en 25 graden. :D. Strakblauwe lucht.  Ik vrees echter van niet.:mad:
Reputatie 5
Badge +11
Weer of geen weer, als het maar gezellig is!
We hebben in elk geval al een prachtige zomermaand achter de rug.

En -Kim, Lowlands staat er om bekend dat het een modderbad is, dus ik hoop dat je je roze kaplaarzen ingepakt hebt 😛
Reputatie 2
Badge +3
Wanneer het mooi weer is zit ik graag op de motor en anders op het terras.
Soms combineren maar dan uiteraard wel zonder alcohol 
Reputatie 7
Badge +9
Ik ben net terug van het terras in Antwerpen, uiteraard ook zonder alcohol. Ik denk dat dit één van de laatste dagen dit jaar is dat het nog leuk is om op de scooter mooi-weer ritjes te maken.
Reputatie 5
Badge +11
Allemaal zingen: 'T is weer voorbij die mooie zomer...

Reageer