.

Sticky

Voorstellen. Wie ben jij?

  • 20 December 2011
  • 917 reacties
  • 45984 Bekeken

Reputatie 5
Badge +10
  • Oud Community Manager
  • 6701 reacties
Dit topic is bedoeld om iedereen de gelegenheid te geven om wat over zichzelf te vertellen. Hoe oud ben je, wat is je naam, wat houdt je bezig (hobby's, werk etc.)

Ik zal even aftrappen. Ik ben Alex 25 jaar, woonachtig in Haarlem en ben moderator op dit forum. Verder houd ik me bezig met voetbal, films, muziek photoshop en filmbewerking. Ik studeer communicatie aan Hogeschool INHolland. Daarnaast volg ik de ontwikkelingen op het gebied van mobiele telefoons en telefonie. Qua uitgaan ben ik vaak te vinden in Haarlem.

Hopelijk ontwikkelt het Simyo forum zich snel tot een vraagbaak voor klanten, maar is het ook een manier om wat meer te weten te komen over elkaar.

917 reacties

@Nihad, welkom! Je hoeft nog maar 9981 berichten te plaatsen om @Friesian in te halen.

Nou, dan mag je wel haast maken Groentjuh of ze is sneller dan jij. Ze is al over de helft. 😁

@Thomas heeft het forumpaerdjuh een doos suikerklontjes beloofd bij 10.000 reacties. Nog een paar nachtjes slapen en...... dussssss. 🙈

Reputatie 5
Badge +4

Hoi iedereen! 

@Friesian Watch out, I'm coming for the 👑😂.

Thanks @Ray jullie hulp is zeker gewaardeerd op dit forum. 

What a nice hobby you have 😜. Who doesn't love collecting pencil sharpeners, right? You clearly do not have to graduate from an American school to become an advanced English speaker. Seems like you can teach me some business english as well. Nice to meet ya! @Scotsman.

@Groentjuh Bedankt! Had ik maar 1 favoriete gerecht… Ik vind helaas alles lekker 😆. Mocht je me echt laten kiezen dan kies ik toch voor... OBVIOUSLY🍣.

Groetjes,

Nihad

Reputatie 7
Badge +9

@Nihad, welkom! Je hoeft nog maar 9981 berichten te plaatsen om @Friesian in te halen.

Nou, dan mag je wel haast maken Groentjuh of ze is sneller dan jij. Ze is al over de helft. 😁

Mijn posts zijn zo duidelijk dat vaker geen opvolging nodig is :wink:

Met een paar weekjes zal Nihad mij vast voorbij zijn.

@Nihad, welkom! Je hoeft nog maar 9981 berichten te plaatsen om @Friesian in te halen.

Nou, dan mag je wel haast maken Groentjuh of ze is sneller dan jij. Ze is al over de helft. 😁

Mijn posts zijn zo duidelijk dat vaker geen opvolging nodig is :wink:

 



😃😄​​​​​​

 

Reputatie 1
Badge +1

Goedemorgen lieve forum experts,

Ik ben Jade en nieuw in het Social team bij Simyo.

Ik zal de back-up zijn bij afwezigheid van mijn collega's.

Ik ben een artistiek en sociaal wezen en houd van een leuk praatje met wie dan ook ;) 

Ik heb gehoord dat jullie kennis extreem op peil is.

Ik kijk er naar uit om met jullie samen te werken.

Groetjes,

Jade

 

Hoi @Jade .

Welkom, veel plezier bij de gezellige club en muchos grande suuk-6. 

Reputatie 7

Hallo @Jade , wat leuk! Welkom en veel plezier en succes.

Reputatie 7
Badge +9

Natuurlijk welkom op het forum @Jade!

Ik ben een artistiek en sociaal wezen en houd van een leuk praatje met wie dan ook ;)

Artistiek? Op welke wijze uit dat zich? Tekenen, muziek, schrijven of iets anders? Praatjes houden, houd ik ook van! Beginnen we met “Hoe is het weer in de omgeving Amsterdam?” :wink:

Ik heb gehoord dat jullie kennis extreem op peil is.

Ik kijk er naar uit om met jullie samen te werken.

Als je zolang als ons op het forum zou hangen, dan zou jouw kennis ook extreem op peil zijn. Die kennis hebben we opgedaan met hulp van alle (oud-)moderatoren natuurlijk.

Welkom @Jade en succes en plezier gewenst bij het social team.. 

Reputatie 7
Badge +5

Hi! 

Mijn naam is Seren en ik kom binnenkort het Social Team versterken! Ik ben bijna 25 jaar en kom van de opleiding Facility Event Management. :blush:  

19 oktober ben ik bij Simyo begonnen in de klantenservice en ik heb nu de kans gekregen om een steentje bij te dragen aan het forum. We zijn er ons van bewust dat er de laatste tijd veel verandering is geweest in het team op het Forum. Ik kan me voorstellen dat dit verwarrend is maar het houd de boel wel lekker actueel! 

Ik kijk er naar uit jullie, het forum en de forum experts te leren kennen, tot snel! :four_leaf_clover:

Groetjes,
Seren 

Reputatie 7

Hallo @Seren , wat leuk. Welkom! Veel succes.

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Seren,

 

Welkom op het forum!

Hoi @Seren 

 

Welkom en succes op het forum. 

Reputatie 7

Edit

@Veerle 

Dit is letterlijk kort maar krachtig maar wil je veel succes wensen in je nieuwe functie binnen Simyo als copywriter. 

Reputatie 7
Badge +5

Hi Forum Experts,

 

Bedankt voor de warme welkom! :blush:

Jullie zullen me nog vaak op het Forum zien! 

 

Groetjes,

Seren

Reputatie 3
Badge +1

Hi iedereen,

Hierbij even een korte introductie van mij: Rutger, 33 jaar jong en woonachtig in Alkmaar. Ik dacht, laat ik mij even voorstellen aan de leden en Forum Experts. 

Sinds juli 2020 ben ik werkzaam bij Simyo in de klantenservice. Waar het tot nu nog supergoed bevalt, ik ben zelf zelfs ook klant geworden bij Simyo. Dit zodat ik ook de achterliggende processen beter heb leren kennen en onze klanten zo goed mogelijk kan helpen. Na heel veel klanten via de reguliere kanalen geholpen te hebben is het nu tijd voor een nieuwe stap: Team Social! Op dit moment word ik ingewerkt tot nieuwe kracht in binnen het Social Team.

Ik kijk er erg naar uit om weer veel nieuwe dingen te leren en de mooie wereld van Social te ontdekken!

Tot snel 😃!

Groetjes,
Rutger

Hoi @Rutger 

Welkom bij het social team en heel veel succes gewenst. 

Reputatie 7
Badge +9

Welkom op het forum, @Rutger! Leuk om kennis te maken.

Natuurlijk vliegen er ook vele vragen van klanten, die beantwoord moeten worden, rond op dit forum (en social media).

In dit specifieke topic gaat het natuurlijk over de leden van het forum zelf, dus…

Ja, zoals je misschien al te horen hebt gekregen… Wij Forum experts verwachten natuurlijk niets minder dan het beste 😉 en leggen de lat natuurlijk zo hoog mogelijk!

@Rutger  

 

Reputatie 7

@Rutger Welkom en heel veel plezier en succes.

Reputatie 3
Badge +1

Hoi Forum Experts,

@RicoK , @Ray  & @Friesian allemaal bedankt voor het warme welkom!

@Groentjuh bedankt voor je leuke vragen, hierbij wat antwoorden:

  • Heb je hobby's?
    • Mijn hobby's zijn vooral gitaar spelen, heel Nederland doorreizen samen met een goede vriend van mij om tot nu toe onbekende steden te verkennen, een soort mini-stedentrips dus, ook houdt ik erg van zelfontwikkeling. Tot slot probeer ik minstens 3 keer per week even hard te lopen.
  • Of waaraan besteed jij veel vrije tijd?
    • Genoeg dingen dus om mijn tijd mee in te vullen! 😁
  • Heb je misschien een favoriet nummertje, waar je graag naar luistert?
    • Ik zal daar zodra ik wat meer tijd heb even wat posten van mijn favoriete muziek!
  • Heb je een huisdiertje om voor te stellen?
    •  Vroeger hadden we konijnen en een paar aanloopkatten, maar sinds ik al een paar jaar op mezelf woon loopt  of fladdert er helemaal geen dierengespuis meer om mij heen. ☹️

Groetjes,
Rutger

Reputatie 7
Badge +9

@Rutger Uiteraard ook welkom van mij om hier op dit forum te ‘socializen’. Velen gingen je voor, velen zullen je volgen. Maar als het om het NU gaat, fijn om kennis te maken. 

Reputatie 7
Badge +6

Hi allemaal!

Mijn naam is Roeqajja. Op dit moment ben ik 21 jaar oud en woonachtig in Amsterdam. Sinds een jaar werk ik bij Simyo als klantenservicemedewerker en vanaf vandaag word ik ingewerkt voor Social. Binnenkort kom ik dus het Social Team versterken, waar ik super veel zin in heb! Ik kijk ernaar uit om alle Forum Experts en klanten te ontmoeten. Ik heb veel positieve dingen over jullie gehoord en zie jullie vast terug op het Forum. 

Je kan mij af en toe vinden in de sportschool en in mijn vrije tijd houd ik ervan om een hapje te eten met mijn vrienden of familie. Ik houd namelijk erg van lekker eten! 😋

Tot snel 😊

Groetjes, 
Roeqajja

Reputatie 7

Dag @Roeqajja , wat leuk! Hartelijk welkom en heel veel plezier en succes!

Reageer