.

Sticky

Voorstellen. Wie ben jij?

  • 20 December 2011
  • 918 reacties
  • 45987 Bekeken

Reputatie 5
Badge +10
  • Oud Community Manager
  • 6701 reacties
Dit topic is bedoeld om iedereen de gelegenheid te geven om wat over zichzelf te vertellen. Hoe oud ben je, wat is je naam, wat houdt je bezig (hobby's, werk etc.)

Ik zal even aftrappen. Ik ben Alex 25 jaar, woonachtig in Haarlem en ben moderator op dit forum. Verder houd ik me bezig met voetbal, films, muziek photoshop en filmbewerking. Ik studeer communicatie aan Hogeschool INHolland. Daarnaast volg ik de ontwikkelingen op het gebied van mobiele telefoons en telefonie. Qua uitgaan ben ik vaak te vinden in Haarlem.

Hopelijk ontwikkelt het Simyo forum zich snel tot een vraagbaak voor klanten, maar is het ook een manier om wat meer te weten te komen over elkaar.

918 reacties

Hey allemaal!

 

Ik ben Ouael (spreek je uit als Wa-iel) en ben nieuw bij het Social team :) Waar ik niet nieuw ben is bij Simyo. Ik werk hier nu drieënhalf jaar bij de allerbeste telefoonprovider. Dit alles doe ik naast mijn studie die ik hopelijk ook snel afgerond heb.

Ik ben 27 jaar oud en al 5+ jaar een import Amsterdammer. Verder hou ik van lekker eten, feesten, mijn vrienden en het liefst allemaal tegelijkertijd. 

Heb je nog vragen voor mij? Stel ze gerust. Je zal mij nu veel vaker treffen op het forum!

 

Groeten,

 

Ouael

 

Hallo @Ouael ,

 

Welkom bij het gezellige zooitje ongeregeld!

Veel plezier op het forum.!

Hallo allemaal,

 

Ik zal mezelf even voorstellen: Ik ben Tessanne, ik ben 23 jaar en werk sinds kort bij Simyo.

 

Groetjes,

Hallo @Tessanne .

 

Welkom bij Sjors en de rebellenclub!

Veel plezier op het forum! 

 

Even een vraagje als ondeugende Hynder, want hier mag dat. 😁

 

Heb je misschien vragen voor ons? 😉😎😇

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Friesian,

 

Dankjewel! En ja natuurlijk mag dat!

 

Als allereerst vraag ik me natuurlijk af hoe jij en de andere Forum Experts hier op dit Simyo forum terecht zijn gekomen. 

En naar aanleiding van je profielfoto en het het feit dat je jezelf een ondeugende Hynder noemde (wat volgens Google paard in het Fries is), vroeg ik mij af of je interesse ook bij een profielfoto en benoeming blijft of dat je misschien zelf ook een paard hebt of actief bent in de paardenwereld?

 

Groetjes,

Tessanne 

 

Reputatie 7
Badge +9

Als allereerst vraag ik me natuurlijk af hoe jij en de andere Forum Experts hier op dit Simyo forum terecht zijn gekomen.

Dat is een stomme vraag! Wij zijn nou eenmaal klant! En lang lang geleden toen Simyo nog geen App had, ben ik wel eens lekker wezen scripten om het inzien van het saldo voor mijzelf gemakkelijker te maken.

Ik zit er nog steeds aan te denken om mijn Asterisk server te leren om “Internet op mijn mobiel” aan te kunnen laten zetten via een special Simyo keuzemenu als vanaf mijn mobiel naar mijn vaste lijn bel!

 

Daarna ben ik op een zeker geval klanten gaan helpen met hun vragen en dat doe ik nu nog!

Hoi Friesian,

 

Dankjewel! En ja natuurlijk mag dat!

 

Als allereerst vraag ik me natuurlijk af hoe jij en de andere Forum Experts hier op dit Simyo forum terecht zijn gekomen. 

En naar aanleiding van je profielfoto en het het feit dat je jezelf een ondeugende Hynder noemde (wat volgens Google paard in het Fries is), vroeg ik mij af of je interesse ook bij een profielfoto en benoeming blijft of dat je misschien zelf ook een paard hebt of actief bent in de paardenwereld?

 

Groetjes,

Tessanne 

 

Och ik heb ooit een simkaart besteld en me geregistreerd op het forum. De rest is history. 

 

We hebben in het verleden ponies gehad, ik heb ook ponyrijden gedaan. Bingo en Beauty waren hun namen. Bij een ponyclub geweest, meegedaan met een achttal en individueel op concoursen. 

 

Heel lang geleden zijn er bij mij in de buurt concoursen geweest. De 1e keer waren er 1100 ponies en de bijhorende personen.

 

En fan van het Fryske Hynder ben ik al heel erg lang. Eentje in het bijzonder...

Google maar eens op..

Friesian, Frederik the great. 😎

 

Voor de echte diehards ben ik al langer bekend als het forum paerdjuh. 😎

 

Reputatie 7
Badge +6

Dat is een stomme vraag! Wij zijn nou eenmaal klant! En lang lang geleden toen Simyo nog geen App had, ben ik wel eens lekker wezen scripten om het inzien van het saldo voor mijzelf gemakkelijker te maken.

Ik zit er nog steeds aan te denken om mijn Asterisk server te leren om “Internet op mijn mobiel” aan te kunnen laten zetten via een special Simyo keuzemenu als vanaf mijn mobiel naar mijn vaste lijn bel!

 

Daarna ben ik op een zeker geval klanten gaan helpen met hun vragen en dat doe ik nu nog!

Nou nou, een stomme vraag vind ik het niet. 

Ik had het vooral anders moeten formuleren: Hoe is het zo gekomen dat jullie juist op het Simyo forum zo veel actief zijn gebleven? 

Dat klinkt interessant, laat me vooral weten wanneer het je lukt! 

Gaaf dat je bent gebleven om andere klanten te blijven helpen met je ontzettend grote kennis van Simyo!

Reputatie 7
Badge +6

Och ik heb ooit een simkaart besteld en me geregistreerd op het forum. De rest is history. 

 

We hebben in het verleden ponies gehad, ik heb ook ponyrijden gedaan. Bingo en Beauty waren hun namen. Bij een ponyclub geweest, meegedaan met een achttal en individueel op concoursen. 

 

Heel lang geleden zijn er bij mij in de buurt concoursen geweest. De 1e keer waren er 1100 ponies en de bijhorende personen.

 

En fan van het Fryske Hynder ben ik al heel erg lang. Eentje in het bijzonder...

Google maar eens op..

Friesian, Frederik the great. 😎

 

Voor de echte diehards ben ik al langer bekend als het forum paerdjuh. 😎

 

Wouw @ Friesian, wat ontzettend gaaf! Mis je het ponyrijden?

 

Wauw die concoursen klinken als enorme bijeenkomsten! De mensen en ponies kwamen allemaal uit Nederland?

 

Ik heb hem opgezocht en een aantal video's van hem bekeken: Frederik the great.  Wat een ontzettend majestueus en stoer dier is dat zeg! Ik snap dat je erg groot fan bent! Heb je hem wel eens live in actie gezien?

Hoi Tessanne  

 

Zekers, de ponies, ruiters, amazones kwamen in clubverband met vriend(inn)en, ouders uit welhaast elk dorp, elke stad uit de provincie.

Ze kwamen voor dressuur en springen. 

 

De burgemeester kwam het concours hippique openen als het bijna voorbij was. Het defilé kwam dan eerst, geleid door een amazone/ruiter te paard (op muziek).

 

Nee, ik heb hem nooit in het echie gezien maar de prachtige Hynder is een straling voor het oog. Je ziet het kenmerkende goede karakter van een Friesian horse. Ze kunnen in de ziel van je hart kijken. 

🙂😎

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Tessanne  

 

Zekers, de ponies, ruiters, amazones kwamen in clubverband met vriend(inn)en, ouders uit welhaast elk dorp, elke stad uit de provincie.

Ze kwamen voor dressuur en springen. 

 

De burgemeester kwam het concours hippique openen als het bijna voorbij was. Het defilé kwam dan eerst, geleid door een amazone/ruiter te paard (op muziek).

 

Nee, ik heb hem nooit in het echie gezien maar de prachtige Hynder is een straling voor het oog. Je ziet het kenmerkende goede karakter van een Friesian horse. Ze kunnen in de ziel van je hart kijken. 

🙂😎

Hoi Friesian, 

 

Wat een ontzettende opkomst, dat moet vast erg indrukwekkend zijn geweest! 

 

Dat wordt er dan nog eentje voor op de bucketlist! Het inderdaad een prachtdier om te zien, ik ben verkocht!

 

Groetjes,

Tessanne 

 

 

Reputatie 4
Badge +4

Hey allemaal!

 

Ik ben Ouael (spreek je uit als Wa-iel) en ben nieuw bij het Social team :) Waar ik niet nieuw ben is bij Simyo. Ik werk hier nu drieënhalf jaar bij de allerbeste telefoonprovider. Dit alles doe ik naast mijn studie die ik hopelijk ook snel afgerond heb.

Ik ben 27 jaar oud en al 5+ jaar een import Amsterdammer. Verder hou ik van lekker eten, feesten, mijn vrienden en het liefst allemaal tegelijkertijd. 

Heb je nog vragen voor mij? Stel ze gerust. Je zal mij nu veel vaker treffen op het forum!

 

Groeten,

 

Ouael

 

Hallo @Ouael ,

 

Welkom bij het gezellige zooitje ongeregeld!

Veel plezier op het forum.!

Haha wat een warm welkom! Ik heb er zin in 😊😊

Reputatie 7
Badge +9

Ook weer welkom nieuwe mods en neem dit niet persoonlijk maar de Leon is compleet de tel kwijt. 

Reputatie 7
Badge +6

Snap ik de Leon, er is een hoop veranderd in een korte tijd!

Reputatie 5
Badge +2

Hi iedereen!

 

Mijn naam is Veerle en ik kom binnenkort het Social team van Simyo versterken. Ik werk inmiddels al meer dan een jaar bij Simyo en ik ben niet meer weg te slaan. De collega's en de werksfeer zijn inmiddels een fijn 2e thuis geworden.  Naast mijn werk bij Simyo, ben ik een freelance stemactrice en zangeres. Een creatieve Simyaan dus!

Vandaag hoorde ik over de ondersteunende Forum experts en ik vind het ontzettend leuk jullie te ontmoeten.

Groetjes,

Veerle

 

Reputatie 7

@Veerle Leuk! Welkom ;) 

Reputatie 5
Badge +2

@Veerle Leuk! Welkom ;) 

Dankjewel!

Welkom bij het social team. Veel werk plezier.

Reputatie 7
Badge +9

Naast mijn werk bij Simyo, ben ik een freelance stemactrice en zangeres. Een creatieve Simyaan dus!

Klinkt als de stem van Simyo! :wink:

Succes bij Simyo.

 

Ik ben de laatste tijd weinig actief geweest op het forum. Een nieuwe collega van DH, BZ, TB😉.  @Veerle  welkom in het Simyo Social team.😎 

Mocht je ooit de kluts kwijt zijn, vraag maar gerust. Ik weet hem ook niet.......😀

Reputatie 5
Badge +4

Hoi iedereen!

 

Ik ben Nihad en ik begin 1 november officieel als Social Medewerker bij Simyo 😊. Ik ben 23 jaar en ben alweer 2 jaar werkzaam bij Simyo als klantenservice medewerker. Ik heb 10.5 jaar in het buitenland gewoond waar ik op een Amerikaanse school heb gestudeerd. Hier heb ik veel geleerd en ook veel mensen leren kennen. Altijd leuk! Ook heb ik mijn International Business Management bachelor behaald op een British University in Tanger. Vandaag is mijn tweede inwerkdag en zie jullie, de ondersteunende Forum experts, veel voorbij komen. Jullie helpen ons enorm, bedankt daarvoor! Let me know you're still alive from time to time 😁. Heb er zin in.

 

Groetjes,

Nihad

 

 

Reputatie 7

@Nihad Welkom! Veel succes en plezier.

Reputatie 5
Badge +4

Bedankt! @RicoK 

Welkom nieuwe mod @Nihad have fun and suuk-6.

Reputatie 7
Badge +9

@Nihad, welkom! Je hoeft nog maar 9981 berichten te plaatsen om @Friesian in te halen.

 

Heb je hobby's, doe je een sport, wat is je lievelingseten?

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Nihad 

Welcome from bonnie Scotland. Good to hear that you’ve been exposed to a dialect of the English language at an American School, and even better that you have had a chance to correct/improve  your linguistic skills by absorbing proper English at a British University! :yum: LOL

In previous times, as a self appointed ‘most experienced English language Forum Expert’, I used to respond mainly to posts by English speaking Simyo customers, but now that a polyglot (well, biglot perhaps) like you has joined the Social Team I’ll leave that with you so that I can now spend more time on other hobbies, such as collecting pencil sharpeners and painting overcast skies.

I know what it’s like having the opportunity to spend some time abroad, in fact I can’t have enough of it until this very day! Anyway, welcome again (and yes, I’m still alive - I’ll let you know when the situation changes).

Welkom @Nihad en veel succes hier op het forum als moderator. De stoelendans continues:sweat_smile:

Reageer