.

Sticky

Voorstellen. Wie ben jij?

  • 20 December 2011
  • 917 reacties
  • 45984 Bekeken

Reputatie 5
Badge +10
  • Oud Community Manager
  • 6701 reacties
Dit topic is bedoeld om iedereen de gelegenheid te geven om wat over zichzelf te vertellen. Hoe oud ben je, wat is je naam, wat houdt je bezig (hobby's, werk etc.)

Ik zal even aftrappen. Ik ben Alex 25 jaar, woonachtig in Haarlem en ben moderator op dit forum. Verder houd ik me bezig met voetbal, films, muziek photoshop en filmbewerking. Ik studeer communicatie aan Hogeschool INHolland. Daarnaast volg ik de ontwikkelingen op het gebied van mobiele telefoons en telefonie. Qua uitgaan ben ik vaak te vinden in Haarlem.

Hopelijk ontwikkelt het Simyo forum zich snel tot een vraagbaak voor klanten, maar is het ook een manier om wat meer te weten te komen over elkaar.

917 reacties

Reputatie 4
Badge +3
Hoi allemaal!

Het is zover! Vanaf nu ben ik ook te vinden op het Simyo Forum.

Mijn naam is Ashweeta. Ik werk al bijna een jaar bij Simyo en heb het enorm naar mijn zin hier. De afgelopen maanden was ik al te vinden op Facebook, Twitter en Whatsapp, en nu dus ook hier op het Forum. Ik kijk er naar uit om al jullie vragen te beantwoorden en het forum up to date te houden met alle relevante informatie!

Even iets over mijzelf. Ik ben 21 jaar en woon in Den Haag. De jongste van het Social team! Ik heb 2 superleuke zusjes en een lief broertje. In mijn vrije tijd kijk ik graag naar Amerikaanse en Indiase series en spendeer ik graag veel tijd (en geld) uit aan het shoppen in mijn favoriete stad, Den Haag! Ook ben ik een echt familiemens en probeer ik veel tijd door te brengen met mijn familie en vrienden.

Spreek je bij de topics!

Groetjes,
Ashweeta
Reputatie 7
Badge +9
Welkom bij de club Ashweeta,

Ik wens je van harte veel succes op dit forum.
We hebben elkaar al ontmoet.. Veel plezier op het forum 😁

Reputatie 6
Badge +7
Welkom Ashweeta! Super leuk dat je ook gaat Forummen. Je gaat het hier erg leuk vinden! 😃
Reputatie 7
Badge +9
Hey, nog iemand uit die mooie stad achter de duinen! Hagenaar, Hagenees of kweenie?
Reputatie 7
Badge +10
Ashweeta! 😃 Leuk dat je nu ook op het Forum zit. We zitten natuurlijk al een poosje samen in het team samen, wat altijd erg gezellig is. Gaat leuk worden, dit!

Groetjes,
Jihane
Reputatie 6
Badge +4
Hoi Iedereen!

Vanaf deze week ben ook ik te vinden als moderator op het forum, hoog tijd om me even voor te stellen!

Mijn naam is Thomas, inmiddels alweer 30 jaar oud. Ik ben geboren en getogen Zaandammer ("Seankanter") maar woon nu in onze prachtige maar drukke hoofdstad. Uiteindelijk hoop ik een mooi huisje met tuin te vinden in Zaandam.

Waarom een tuin? Nou ik vind het erg fijn om buiten bezig te zijn en ook foto's te maken van alles dat vast en los zit. Jullie kunnen mij dan ook zeker gaan vinden in het foto topic!

Daarnaast hou ik erg veel van (oude) films en series kijken, een goed boek lezen, creatief bezig zijn (in allerlei vormen) en natuurlijk mij verdiepen in technische snufjes en weetjes.

Uitgaan doe ik niet echt meer, maar in een goed filmhuis kun je me zeker tegenkomen!

Tot ziens op het forum!

Groetjes,
Thomas
Hoi Thomas.

Welkom !😎
Reputatie 7
Badge +9
Hey Thomas,

Welkom op het forum! Je hebt bijna 7777 posts te gaan om top poster van het forum te worden, dus succes! 😁

Dus jij hebt groene vingers, maar geen tuin en ik heb die tuin, maar nog geen groene vingers!

Ben je een smartphone fotograaf, of komt er bij jou meer bij kijken?
Reputatie 7
Dag Thomas,

Welkom!

En tot binnenkort heb ik begrepen...😉
Reputatie 7
Badge +9
Welkom Thomas,

Veel plezier en succes op dit forum. Je hebt in ieder geval leuke collega's!
Reputatie 6
Badge +4
@Friesian en @Groentjuh en @RicoK Bedankt!

@franswon Dankje, leuke collega's die heb ik zeker!

@Groentjuh Je maakt me wel een beetje jaloers, een tuin is zeker in Amsterdam best een luxe! Groene vingers zijn geen must om lekker te bivakkeren in de tuin gelukkig!

Op dit moment heb ik mijn 'echte' camera's de deur uitgedaan (Canon 400D, Canon G1X) omdat ik overstapte naar smartphone fotografie, eerst een Galaxy S7 en nu een Note 8 😀.. Heb nog wel een paar dslr's liggen waar ik nu dus even niets mee doe.
Reputatie 7
Badge +9
Ik heb geen idee of een tuin een luxe is in Den Haag. Het zat bij het huis en leverde een plusje op in mijn beoordeling. In Amsterdam is een betaalbaar huis volgens mij al een luxe! 😉
Reputatie 6
Badge +4
Dat klopt! En heb je minder dan +15 jaar wachttijd bij WoningNet dan wordt het al snel Vrije Sector en dat is prijzig helaas. Gelukkig maakt mijn uitzicht veel goed! Heb gelijk maar even een foto ge-upload in het foto topic!
Hey @Thomas ,

Als eerste welkom bij al dit geweldigs. Wens je veel plezier.. Maar dat komt vast goed 😎

Dus jij bent een Zaankanter die in Amsterdam woont.. Ik andersom 😂

Ik woon in een flat dus woningruil zit er niet in 😉

Al noem ik Jagersplas vaak de achtertuin..
Reputatie 7
Badge +9
Bij mij geen jager die plast in de achtertuin @Ray 😂
Reputatie 7
Badge +6
Hoi Thomas welkom op het forum....Vandaag al lekker bezig geweest zag ik😉
Reputatie 7
Badge +10
Thomas!

Natuurlijk ook vanuit mij van harte welkom op het forum 🙂 We waren er al even naar uit aan het kijken en nu mag je toch echt aan de gang. Veel plezier!
Thomas!

Natuurlijk ook vanuit mij van harte welkom op het forum :)

[.... We waren er al even naar uit aan het kijken en nu mag je toch echt aan de gang. Veel plezier!....... ]

Dat (leuk toch!) en de kantoorspelen met gepimpte opgevoerde, OEREND hard scheurende bureaustoelen en in paniek schreeuwende dames op de werkvloer.☺😃😎
Reputatie 6
Badge +5
Hi Thomas,

Een beetje laat, maar ook vanuit mij welkom op het Forum! Je bent al lekker aan de gang geweest de afgelopen tijd 🙂 Kantoorspelen met stalen bureaustoelen lijkt mij niet het beste plan, Friesian ;)

Groetjes,
Niels
Reputatie 6
Badge +4
Jullie zorgen ervoor dat ik me nu al helemaal thuis voel op het forum! Dank! @Ron H @Angela @Niels 😀

Groetjes,
Thomas
Reputatie 2
Badge +1
Hi iedereen!

Jullie hebben de initialen ^SF misschien al voorbij zien komen op Facebook en Twitter, en vroegen je misschien zelfs af wie dat nou is?

Well, that’s me! Mijn naam is Sarah, ik ben 21 jaar en kom uit Amsterdam. Ik studeer Bedrijfseconomie aan de Vrije Universiteit van Amsterdam. Naast mijn studie werk ik nu al langer dan twee jaar bij Simyo, en draag ik sinds deze maand ook mijn steentje bij aan het Social Team. :D

Tot gauw in de topics!

Groetjes, Sarah
Reputatie 7
Badge +9
Een nieuwe moderator waarbij de eerste reactie daadwerkelijk voorstellen is! Zie ik niet vaak!


Welkom Sarah!
Hoi Sarah,

Welkom op het forum, het gezellige forum. Veel succes en we zullen je vast vaak voorbij zien komen.

Zelf kom ik niet zooooo vaak hoor 😋😇

Reageer