.

Sticky

Voorstellen. Wie ben jij?

  • 20 December 2011
  • 917 reacties
  • 45984 Bekeken

Reputatie 5
Badge +10
  • Oud Community Manager
  • 6701 reacties
Dit topic is bedoeld om iedereen de gelegenheid te geven om wat over zichzelf te vertellen. Hoe oud ben je, wat is je naam, wat houdt je bezig (hobby's, werk etc.)

Ik zal even aftrappen. Ik ben Alex 25 jaar, woonachtig in Haarlem en ben moderator op dit forum. Verder houd ik me bezig met voetbal, films, muziek photoshop en filmbewerking. Ik studeer communicatie aan Hogeschool INHolland. Daarnaast volg ik de ontwikkelingen op het gebied van mobiele telefoons en telefonie. Qua uitgaan ben ik vaak te vinden in Haarlem.

Hopelijk ontwikkelt het Simyo forum zich snel tot een vraagbaak voor klanten, maar is het ook een manier om wat meer te weten te komen over elkaar.

917 reacties

Reputatie 3
Badge +5
19 jaar oude student, studeer in Zwolle voor een ICT opleiding.
Telecom en internet/ict heeft me altijd al geboeid en het is zeer interessant om de ontwikkelingen te volgen en gadgets enzo uit te proberen.
In mijn vrije tijd doe ik leuke dingen met vrienden/familie en ben een echte filmliefhebber. Bloggen over allerlei onderwerpen doe ik ook graag.
Hoop over 1 jaar mijn diploma gehaald te hebben om dan door te gaan naar het HBO :)


Ik zal proberen zo veel mogelijk vragen te beantwoorden op dit forum, soms lukt dat even niet vanwege drukte maar dan maak ik wel een inhaalslag

Badge +1
Hoi,
Mijn naam is Martine, 35 jaar oud, en werkende in de procesindustrie. Vrije tijd breng ik door met mijn gezin, en studerend (Vapro 😎. Dit forum is inderdaad een goede vraagbaak voor klanten. Ik heb zelf ook al het een en ander gevraagd, en antwoord gekregen. Echt handig!


Wie o wie schrijft hier ook iets over zichzelf??

Reputatie 3
Badge +5
Ja, inderdaad. Het loopt nog niet echt storm

Badge +2
Hi Niels, Martine en Alex,

Leuk dat jullie je hebben voorgesteld!

Ik ben Ellen, woonachtig in A'dam en help Simyo momenteel met het forum. Dit doe ik nadat ik 16 maanden met een rugzak over de wereld ben gereist. Ja, het was fantastisch 🙂

Naast reizen, ben ik geinteresseerd in de nieuwste gadgets, technologie, watersport (wakeboarden, kitesurfen), fotografie en lees ik graag.

Ik hoop ook dat we via dit forum, en sociale media, Simyo klanten kunnen helpen en kunnen inspireren om bijvoorbeeld meer uit hun telefoon te halen.

Grt. Ellen
Badge +1
Ik ben Dennis, woonachtig in Emmen en heb sindskort prepaid bij Simyo.
Ben overgestapt met nummerbehoud; alles was goed geregeld, dus een eerste zeer goede indruk!

Hoop niet gauw een vraag te hoeven stellen, maar een online forum is toch wel erg handig, voor het geval dat...
Allen veel succes op het forum en veel bel- en smsplezier bij Simyo.
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum chemdennis,

Leuk dat je je even voorstelt en goed om te horen dat alles goed is verlopen. Vragen, op of aanmerkingen of andere bijdrages worden gewaardeerd hier.

Heb je btw een Dj kat?

Groetjes,

Alex
Badge +1
Alex,

Bedankt voor je reactie.
Wat de dj kat betreft: Ik ben een zeer grote liefhebber van muziek. Momenteel draai ik weer veel lp's. Het lijkt erop dat m'n kat de muziek die ik draai over het algemeen ook wel kan waarderen. Ze komt er namelijk dan bijliggen en heeft de oren dan vaak gericht naar de platenspeler gedraaid,
Heb eens een kiekje gemaakt en gebruik deze veelal als avatar.


Groetjes,

Dennis
Badge +2
Wat een leuk verhaal Dennis! En mooie foto ook. Kan me voorstellen dat je die vaker als avatar gebruikt! 🙂
Ben benieuwd of je op een dag gaat merken dat ze bepaalde platen liever hoort dan andere. Leuk in ieder geval zo'n muzikale kat!
Reputatie 5
Badge +10
Leuk verhaal inderdaad Dennis. Ook leuk om te zien dat de lp's tegenwoordig weer populair worden. Zou mooi zijn als andere forum gebruikers ook een avatar gaan gebruiken.

Groetjes,

Alex
Badge +2
Inderdaad Alex. Een avatar is toch wel leuker dan zo'n standaard afbeelding... Dus kom op mensen, plaats een avatar!
Badge +1
Hallo 3llen,

Het valt me wel op dat ze bij bepaalde nummers wel gaat spelen en rennen door de kamer. Dit is op gaan vallen aangezien ze dit vaker doet bij dezelfde liedjes. Wel apart...
Badge +2
Haha, dat is grappig! Heb je ook bepaalde slaapliedjes voor ze, voor als je een rustmomentje zoekt? Of speel je alleen maar activerende nummers voor ze 😉
Badge +6
Ik ben Natascha en woonachtig in Amsterdam
Ben moderator op dit forum.
Mijn hobby's zijn lezen, uitslapen, winkelen en lekker eten.
Ben al heel lang met mobiele telefonie bezig en volg het op de voet.
Badge +4
Hoi allemaal,

Ik zal me ook even voorstellen.

Mijn naam is Kim, ben 28 en woonachtig in Almere.
In mijn vrije tijd ben ik veel te vinden bij mijn paard waar ik fanatiek wedstrijden mee rijdt, daarnaast mountainbike ik ook nog en houdt ik uiteraard van lekker uit eten gaan en op zijn tijd eens gezellig stappen.

Sinds januari 2010 werk ik bij Simyo en heb dan ook aan de wieg van het forum gestaan.
Tussen januari en Juli 2012 ben ik even weggeweest bij Simyo, maar nu ben ik weer terug en ook als moderator.

Ik hoop iedereen waar nodig te kunnen helpen en voor vragen weten jullie me te vinden.
Badge +1
@ Ellen,

Ik draai zeer gevarieerd. Hoe het ook zij: ze vindt het in ieder geval geen kattegejank... Of juist wel, haha!
Badge
hallo allemaal,

Zal me ook even voorstellen. Ik ben Piet alweer 46 jaar, woonachtig in friesland en daar werk ik als insteller/programeur van cnc machines. In m'n schaarse vrije tijd men ik graag (das met paard en wagen) en ontwikkel / maak ik onderdelen voor racemotoren. Ook heb ik ooit gedanst (wedstrijden) maar das al een hele tijd geleden. Dit ben ik in't kort en ben altijd bereid dieper op dingen in te gaan, vragen mag.
Badge +2
Hoi Piet,

Leuk dat je je even voorstelt! En wat gaaf dat je met racemotoren bezig bent! Rij zelf een chopper, maar alles op twee wielen vind ik fantastisch! Als je met race motoren bezig bent dan ken je Burt Munro wellicht ook wel? Voor degene die 'm niet kennen: Burt Munro is een Nieuw-Zeelandse legende die nog steeds het wereldrecord houdt met 295 km/u (en iets van 330 onofficieel geloof ik). Hij heeft dit gedaan op 63 jarige leeftijd en een zelfgemaakte motor (zonder remmen geloof ik). Echt een legende die man, zooo ontzettend gaaf! In de film ' The World's Fastest Indian' zie en leer je meer over hem. Vond het zelf een fantastische film en wil 'm dan ook iedereen aanraden.

Enfin, ik draag een beetje door 🙂 Wat voor een dans wedstrijden heb je gedaan? En ben je (extra) trots op de Friesen op de Olympische Spelen?

Grtz Ellen

PS @Chemdennis: goeie over dat kattegejank! Ik denk dat het wel meevalt.. 😉 Misschien kun je binnenkort wat bijverdienen met een kattendisco. Nodig je de buurtkatten uit en vraag je de baasjes een kleine bijdrage. Moet kunnen anno 2012 toch?
Badge +2
@Piet: Wat zijn CNC machines trouwens??
Badge
cnc staat voor Computer numerical control en houdt in dat een computer regelt wat er zoal moet gebeuren en die machine kan een draaibank, freesbank of een bewerkingsstation zijn. Dit is een kleine greep, er zijn verschillende machines die op deze manier werken. ik doe er een linkje bij van een zelfde bewerkingsstation als waar ik mijn kunstjes aan vertoon:D (tis niet de mijne maar't is precies dezelfde)

http://www.youtube.com/watch?v=LZKk7OYM_ns
Badge
enne natuurlijk ken ik Burt en z'n Munro special (indian scout) en heb ook veel bewondering voor'm hoe hij met éénvoudige middelen, inzet en vakmanschap zijn dromen kon waarmaken. ik heb vooral ballroom gedaan en natuurlijk ook wel latin american maar minder. natuurlijk ben ik trots op wat er door de friezen gepresteerd worden maar niet alleen de friezen hoor.
Badge +2
Hee Piet! Leuk dat filmpje. Heb gelijk een beeld! En goed dat je Burt Munro kent, ik had 'm voordat ik naar Nieuw-Zeeland ging eigenlijk nog nooit van hem gehoord.. Shame on me, ik weet het 😉 En leuk dat dansen! Geen zin meer in of gewoon even op een laag pitje? En het mag nog een keer gezegd worden hoor, die prestatie van Epke Zonderland is echt fe-no-menaal! Wow!
Badge
ja das zeker super wat Epke gepresteerd heeft. tja helaas heeft de motor sport zo z'n tol geeist bij me heb ik helaas afscheid moeten nemen van de danse sport een aantal jaren geleden. ik heb m'n knieen een anatal jaren geleden in gruis gereden en dat betekende automatisch een einde als topklasse danser. ach ik waag nog wel's een dansje hoor maar hou't dan lekker éénvoudig.
Badge +2
Ik geniet nog steeds van de momenten dat je zijn prestatie op TV ziet. En dan vooral ook als je het buitenlands commentaar eronder hoort. Maakt je toch wel een trotse Nedelander. En jeetje wat heftig van je knieen! Wat dat betreft is de motorsport toch wel echt gevaarlijk! Bah, mijn en menig motorrijders grote nachtmerrie! Een eenvoudig dansje is in ieder geval ook nooit weg 🙂
Badge
De ene hobby brengt nou éénmaal meer gevaar met zich mee als de ander dat is toch iets waar je als coureur rekening meehoudt. Je moet van te voren de afweging maken of het gevaar opweegt tegen alle mooie dingen die je meemaakt en de stoere verhalen voor later om aan je kinderen te vertellen. Ik hier zo'n driehonderd bekers staan staan die me een hele stoere pappa maken. Het is natuurlijk wel zo dat ik mijn gewone dagelijkse dingen gewoon doe, ik moet alleen rekening houden met bijzondere bewegingen zoals je die o.a. in het dansen maakt. Op zich valt het dus best wel mee allemaal
Reputatie 7
Hallo,

Na mij enkele keren te hebben gemengd in enkele vragen/topics/discussies op dit forum acht ik de tijd nu wel rijp dat ik iets van mij loslaat.

Ik ben sinds eind augustus overgestapt op Simyo. Ik ben jarenlang klant geweest bij Vodafone. Op zich wel naar tevredenheid, maar ik merkte, zeker de laatste tijd, dat de dekking niet meer zo volledig was. De vervelende storingen van het laatste jaar daargelaten nog niet eens meenemende......... Ook had ik een bundel waarvan ik nog niet eens de helft verbruikte. Ik heb een tijdje gelet op wat ik nu maandelijks aan data en belminuten verstookte en dat was 'maar' enkele honderden MB's. Ik ben dus geen grootgebruiker, ook al staat mijn dataverbinding 24/7 aan. Mijn vrouw maakt al weer langere tijd gebruik van Simyo. Van de maandelijkse besparing van enkele tientallen euro's t.o.v. Vodafone wil ik op korte termijn een nieuwe mobiel gaan aanschaffen.

Ik ben geboren in 1973. Ik woon al weer een erg lange tijd in Lelystad en heb al zeg ik het zelf een prachtig gezin met twee jonge kinderen. Ik werk nu nog als Financial Coordinator bij een bedrijf in Almere. Ik zeg nog, omdat het over enkele maanden voor mij ophoudt.

Ik probeer zo'n beetje alles te volgen op het gebied van ICT en bezoek meerdere malen per dag sites als Tweakers.net en hardwareinfo.nl.
Verder ben ik vrij sportief. Ik squash minimaal tweemaal per week en probeer ik zo vaak als mogelijk een mooie mountainbikeroute te rijden. Ook gooi ik zo en dan nog wel eens een hengeltje uit, maar de aantallen keren nemen de laatste jaren sterk af.

Reageer