.

Vraag

Van welke Simyo dienst maak je het meest gebruik?

  • 13 September 2012
  • 7 reacties
  • 852 Bekeken

Reputatie 5
Badge +10
  • Oud Community Manager
  • 6701 reacties
Beste Simyo gebruikers,

Simyo biedt diensten aan zoals bellen, sms-en, mms, internet etc. Ik ben benieuwd van welke dienst jullie het meest gebruik maken. Ik heb een poll aangemaakt zodat jullie kunnen stemmen. Ik ben benieuwd naar jullie reactie.

Groetjes,

Alex

Van welke Simyo dienst maak jij het meest gebruik?


7 reacties

Reputatie 7
Omdat ik 24/7 mijn dataverbinding open heb staan maak ik hier dan toch het meest gebruik van ook al ben ik niet daadwerkelijk aan het internetten.

Ik vind derhalve de benaming internet wat onhandig gekozen. Dataverbruik zou meer passend zijn geweest m.i.
Reputatie 5
Badge +10
Klopt inderdaad RicoK. Wat vind je trouwens van de snelheid van internet die we bieden?

Groetjes,

Alex
Reputatie 7
Ik vind de snelheid prima. Ik kan mij voorstellen dat de geboden snelheid niet voor iedereen toereikend is, sneller mag altijd natuurlijk, maar voor mijn gebruik is de snelheid genoeg.

Echter, belangrijker dan snelheid was voor mij de dekking. Vodafone, mijn vorige provider, toch ook een partij met een grote en goede naam liet te veel steken vallen. KPN heeft wat dat betreft merkbaar een betere dekking.
Reputatie 7
Badge +9
Anders......namelijk alles wel zo'n beetje. Ben best wel een beetje zuunig :D Net overgestapt naar jaarabo met 200 minuten. Die verbel ik vast niet. Maar was voordeliger zo dan vorige abonnement. Vandaar. 
Ik vind de internetsnelheid voor mijn doel goed genoeg. Beetje surfen af en toe enzo. Whats appen en iMessagen. Emailen etc. 
Ben het met Rico eens. KPN heeft de beste dekking. Ik woon in een grote stad in de randrandstad en heb op mijn werk in 'een moeilijke hoek' redelijk tot goede dekking. Mijn collega's moeten met hun t-mobile mobielen half uit het raam gaan hangen voor wat netwerk. En als ik 15 km over de Duitse grens ben bij familie, heb ik ook nog verbinding. Geen 3G meer maar wel nog de nodige streepjes. Zo niet met t-mobile en ook minder met Vodafone..
Vandaar de overstap jaren geleden naar KPN netwerk. Eerst HI maar Simyo is toch echt voordeliger. Ik ben er tevreden mee. 
Badge
Weer even leven in het topic blazen :o

Voor mij bellen,bellen en bellen..... ik heb dan ook het XXL bundel van Simyo, lekker 1250min!
Internet uiteraard ook wel, maar dan veel minder      *Reminder bundel omlaag zetten van 1,5G naar 500MB*.

Snelheid is inderdaad prima, trouwens even een vraag voor Alex:

Zodra KPN z'n LTE netwerk in gebruik gaat nemen ergens in April 2013. is het dan ook tevens voor de Simyo gebruikers te gebruiken?

Groeten MRF NL.
Reputatie 5
Badge +10
Hoi MRF NL,

Een ouderwetse beller dus. Heb je je internet bundel al omlaag gezet 😉?

Over netwerkwijzigingen kan ik nog weinig zeggen. Pas als we officieel iets naar buiten kunnen brengen, zullen we dat doen. O.a. via het Simyo forum.

Groetjes,

Alex
Badge
Hoi MRF NL,

Een ouderwetse beller dus. Heb je je internet bundel al omlaag gezet 😉?

Over netwerkwijzigingen kan ik nog weinig zeggen. Pas als we officieel iets naar buiten kunnen brengen, zullen we dat doen. O.a. via het Simyo forum.

Groetjes,

Alex


Nog even wachten dus :D

Internet.... Oja..... euhh nee nog niet :rolleyes:

Reageer