.

Van welk liedje word jij supervrolijk?


Reputatie 5
Badge +10
  • Oud Community Manager
  • 6701 reacties
Bij Simyo lopen een aantal ontzettende muziekfreaks rond. Sommige luisteren het liefst naar Rock, pop, techno, hip-hop etc, maar er zit altijd een nummer tussen waar jij en een hoop anderen vrolijk van worden.

Persoonlijk ga ik voor 'Mockin'bird hill' van de band 'Roots Syndicate'. Volgens mij komt het nummer uit 1994.

Zin om vrolijk te worden? Luister 'm dan hier.

Van welk liedje word jij nou supervrolijk?

249 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Heb mezelf even een like gegeven. Vond ik wel gepast….😄

Fijne dag verder nog. 😃

Er is niks mis met self-liking.

Reputatie 7
Badge +9

Heb mezelf even een like gegeven. Vond ik wel gepast….😄

Fijne dag verder nog. 😃

Er is niks mis met self-liking.

Yep, ga het vaker doen. En omdat ik jou like, heb ik je hier dan ook een like gegeven. Zou het fijn vinden als jij mij dan weer een like teruggeeft. 

Jammer dat je niet mee zoals eerst meer kan liken voor andere. Ik mis mijn berichtje met vele duizenden likes!

Reputatie 6
Badge +4

Leuk idee weer @Friesian 

Hier een mooi nummer van Queen, voor eeuwig mooi……..

 

 

Reputatie 7
Badge +6

Leuk idee Friesian, lekker nummertje ook! :grin:

Queen heerlijk! @ Frida :smile:

 

Mijn toevoeging: 

 

Heel chill nummer :hugging:

 

Groetjes!

Tessanne

 

Reputatie 7
Badge +9

Ikzelf ben al tijden fan van orgelJoke. Maar…..alleen van haar vroegste werk. Haar nieuwe repertoire vind ik niks.😃

 

Reputatie 7

Ik heb eigenlijk niet een nummer waar ik super vrolijk van wordt. Mijn muzieksmaak loopt zo ongelooflijk ver uiteen. Op zijn tijd, mag ik gerust een stukje klassiek beluisteren, maar vaker luister ik naar rock en dan de harde variant (letterlijk en figuurlijk) ervan. Ik ben geen danser, integendeel zelfs, maar waar ik wél op los kan gaan is hard-style. Zo zou ik eind juni weer naar Defqon.1 zijn gegaan, maar helaas kan dat dit jaar niet doorgaan. De kaarten blijven geldig voor volgend jaar. Om een indruk te krijgen, kan en wil ik jullie dit filmpje niet onthouden: 

Ik was erbij. En nu ik dit filmpje terug zie, krijg ik weer de koude rillingen en besef ik dat ik dit wel even nodig had in deze K*t-periode. Man, wat baal ik ervan.

Dus: feitelijk kan ik nu wel zeggen dat niet een nummer, maar op dit moment hard-style wel de muziek is waar ik erg gelukkig en vrolijk van word.

Reputatie 7

@Tessanne Ik kan me voorstellen dat je denkt dat je het na een uurtje voor gezien moet gaan houden, maar het festival is zo ontzettend opzwepend. Het complete terrein met tienduizenden mensen, bestaat naast de mainstage uit veel verschillende podia, tenten en stages, waar elk een sub-style (hard, harder, hardst en aller-hardst) wordt gedraaid. Het hier niet in mee gaan is welhaast onmogelijk. Natuurlijk, een pauze is wel bittere noodzaak, even op adem komen zeg maar met een natje en een droogje, maar daarna is het weer gewoon aan de bak. Wél moet ik eerlijk bekennen, dat de sfeer bij de kleinere podia vele malen relaxter is dan bij de mainstage. De kans op het krijgen van een grote bek als je voor iemand langs loopt of iemand aanraakt is daar aanwezig.

Reputatie 7
Badge +6

Klinkt goed! Ja ik moet zeggen dat ik na het zien van dit soort filmpjes ook wel nieuwsgierig word… Nou wie weet, misschien dat ik er ooit nog een keertje te vinden ben (na deze corona ellende natuurlijk). :wink:  Dan heb ik in ieder geval wel wat aan je tip! :grin:

Reputatie 7
Badge +6

He Friesian en Frida,

 

Leuk dat jullie dit nummer delen, stiekem ben ik ook een beetje ABBA fan (meegekregen van mama). 

 

Alvast een fijne en veilige jaarwisseling!

 

Groetjes,

Daisy

 

 

 

 

Reputatie 7
Badge +9

Dit is kwalitatief heel goede muziek uit Nederland. Zou eigenlijk veel meer aandacht moeten krijgen dan die obligate artiesten waar hele volksstammen hier ten lande altijd op af komen, zoals een bepaalde groep met een ø. Om maar een gekke dwarsstraat te noemen. 🤭

Uhm…..ik wil het toch maar even gezegd hebben. De Leon had dik anderhalf jaar geleden in dit topic al een oor / oog hiervoor. Zeg maar was profetisch voor deze aanstaande nummer 1 in de komende top 2000. Het nummer werd toen niet zo vaak gehoord…..en was vrij onbekend nog. 

VerBLØFfend dus dat een niet zo’n popiejopie muzikant dat bereikt heeft als tegenwicht voor Nederlandse bandjes met pseudo poëtische wartaal teksten. 😳. Dat is mijn mening en daar kunt u het mee doen. 😉

Reputatie 7
Badge +9

Vooruit dan….jij ook een like. :grinning:

@Scottie Thx for liking me.

Reputatie 7
Badge +9
Dit is kwalitatief heel goede muziek uit Nederland. Zou eigenlijk veel meer aandacht moeten krijgen dan die obligate artiesten waar hele volksstammen hier ten lande altijd op af komen, zoals een bepaalde groep met een ø. Om maar een gekke dwarsstraat te noemen. 🤭

Even dit 5 jaar oude topic van Alex weer een boost geven…

 

https://youtu.be/XbI1FpLd4Vk

Morguh ! :)

Reputatie 6
Badge +4
Dit is er een waar ik vrolijk van blijf 🙃
Reputatie 6
Badge +7
Frida, lekker nummer zeg! :D

Dit nummer maakt mij ook blij:

Zou ik er nog 1 noemen? Het grooot gevaar is wel dat de geachte dames en heren van Simyo in polonaise gaan op de vloer en vandaag niet meer aan werken toekomen.

Moeilijke keuze. Ik doe het toch😀😀

Voetjes van de vloer!😆😆
En ook
Deze
Reputatie 6
Badge +5
Naar mijn mening bestaan guilty pleasures niet 😉 Leuk nummers allemaal! Met weer als dit wordt ik heel vrolijk van dit nummer van Wavves.
Badge
Ik vind Baby Talk van Alisha nog steeds een erg goed nummer. Hier de Extended Dance Mix:
Deze.
Reputatie 6
Badge +4
Leuk! Of anders deze:

Reputatie 6
Badge +4

Bij dit liedje........
[ Nokia 5, Android 8.1 ]
Reputatie 6
Badge +5
Als we het toch over een elektronische boeg gaan gooien zoals Friesian: ik word ik altijd erg blij van het volgende nummer:

Ik ben best wel een fan te noemen van Coldplay. Hetzelfde nummer maar dan live toont de geweldige kwaliteit naar m.i..

https://youtu.be/xwUhAqCXAH4

En deze die ik al eerder plaatste hoort er ook bij.

https://youtu.be/MxsNyhL4qSw

Reageer