.

Tjongejongejonge wat een warme zomer. Even wat verkoeling opzoeken !!

  • 16 August 2018
  • 17 reacties
  • 789 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
.



😎😎

17 reacties

Reputatie 6
Badge +5
Lekker hé Friesian, zo'n biertje 😉 Maar zo warm is het inmiddels toch niet meer? In Utrecht zitten we nu rond de 22 graden.

Groetjes,
Niels
Reputatie 7
Badge +9
Zou @Friesian nu weer deze verkoeling opzoeken?
Zou @Friesian nu weer deze verkoeling opzoeken?
Ik denk het niet, ik vrees @Groentjuh dat dun diejuh over de T.H.T. is..
Reputatie 5
Badge +4
Hij ziet er toch nog erg verkoelend uit! Ik zou het er gewoon op wagen! 🍻
Reputatie 7
Badge +9
Mijn mobiel is maar gaan staken met deze weersonstandigheden:


Is natuurlijk wel gelijk lekker rustig zo!
Reputatie 5
Badge +4
Ai! Is je toestel ondertussen al afgekoeld? Of nog steeds aan het wachten op die onweersbui van vanmiddag?

Groetjes,

Kevin
Reputatie 7
Badge +9
Ai! Is je toestel ondertussen al afgekoeld? Of nog steeds aan het wachten op die onweersbui van vanmiddag?

Groetjes,

Kevin

Ja, dat toestel is inmiddels al afgekoeld.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi allemaal!

Poe, ja, wat een warmte! Mijn ventilator draait overuren, en het enige dat me nu nog echt gelukkig maakt is water. Gelukkig is het op het Simyo kantoor wel lekker - die airco doet wonderen. Hoe overleven jullie het allemaal?

Groetjes,
Jihane
Hoi allemaal!

Hoe overleven jullie het allemaal?

Groetjes,
Jihane


Met gigantisch veel ventilatoren, Jihane. Niet alleen de beestjes zijn er mee geholpen.😉
En beregenen met grondwater doet de gewassen deugd, maar het blijft behelpen.....

Reputatie 7
Badge +7
Ik werk in een kantoor met Narko. Narko is de eenvoudige vorm van Arko, en dat betekent Alle Ramen Kunnen Open,
Narko: Niet Alle Ramen Kunnen Open.
Lekker warm dus.
Reputatie 7
Badge +9
Uhm, hier in de Algarve hebben we het best koel. 27-30 graden met wind van de oceaan. Groot verschil met belachelijk tropisch Nederland. Je zweet niet uit je naad en je ziet meer zon. Veel meer zon. Huis met zeezicht en privé zwembad. Best zwaar dus allemaal. 😁

Reputatie 7
Badge +9
@wimj12, Narko is dan niet zo slecht gvarko! Die laatste staat voor Geen Van Alle Ramen Kunnen Open! Dat was ook de reden dat mijn mobiel ging staken daar (zie hierboven).

@de leon, dat ziet er verschrikkelijk uit. De Algarve is heerlijk om naar op vakantie te gaan. Ben er zelf ook al 2 keer geweest.
Ik hoop dat @de leon niet eerst het zwembad heeft moeten uitgraven. 🙂
Reputatie 6
Badge +5
Jaloersmakend, de leon! Ik ben de afgelopen dagen vooral doorgekomen door middel van een ventilator en veel water 🙂
Jaloersmakend, de leon! Ik ben de afgelopen dagen vooral doorgekomen door middel van een ventilator en veel water :)
Zoiets @Niels? 🙂😁

Reputatie 7
Badge +9
@de leon, dat ziet er verschrikkelijk uit.

Klopt helemaal Groentjuh, op de dag dat ik die foto maakte was het regelrecht noodweer. Er kwam een wolk overdrijven zoals je ziet. 😆😉Was zeker niet prettig, kan ik je vertellen. We hadden bijna onze koffers gepakt. Gelukkig knapte het weer daarna zienderogen weer op. Geen wolk meer gezien. 😆

BTW kom ik helemaal vanuit Portugal weer eens hier kijken, blijkt dit deel van het forum zo dood as een dooie pier te zijn. 🤨🤔
Denk dak maar weer verder ga met vakantie vieren. 😆👍🏻
Reputatie 7
Badge +6
He De Leon,

Wat lekker dat je in Portugal zit, ik hoop je dat je weer lekker weer hebt daar! Geniet nog even van je vakantie!

Groetjes,
Daisy

Reageer