.

Sinterklaas kapoentje welke telefoon wil jij in je schoentje?

  • 27 November 2013
  • 51 reacties
  • 4919 Bekeken

Reputatie 5
Badge +10
  • Oud Community Manager
  • 6701 reacties
Hoi allemaal,

Ben benieuwd naar welke telefoon jullie op dit moment echt uit kijken. Hebben jullie de iPhone 5S al besteld of gaan jullie liever voor één van de nieuwe Android telefoons. Samsung probeert een nieuwe weg in te slaan met de Samsung Galaxy Gear Smartwatch.

Maar je kunt natuurlijk ook gewoon simpel houden. Welke telefoon zien jullie graag terug in je schoen?

Groetjes,

Alex

51 reacties

Reputatie 3
Badge +9
Stel je voor dat ie niet retour kan haha.
Reputatie 7
Badge +9
Simlocked, kan geen Simyokaartje in lol
Badge +6
Dat is al vroeg Natascha, de Sint is nog niet eens jarig 🙂 Maar toch, gefeliciteerd met je mooi kado!

Dat klopt Sinterklaas was extra vroeg dit jaar bij mij 🙂. Dank je wel.
Badge +6
Wat leuk, is het deze soms? Inclusief wat ingelegde diamanten, robijnen, smaragden en saffieren kost deze iPhone in een 24 karaat gouden behuizing de goede Sint slechts £68000. Maar ik weet niet of hij simlock vrij is..., zou je even moeten checken voordat je er een Simyo sim in stopt....

Bron: http://www.channelregister.co.uk/2013/11/29/harrods_iphone/

[img]http://regmedia.co.uk/2013/11/29/gold_iphone3.jpg[/img]


Was het maar dat ik deze heb gekregen. Ik heb de goudkleurige versie gekregen maar niet zoals op de foto.
Reputatie 7
Badge +9
Nexus 5 voor Sinterklaas is niet gelukt. Zojuist in Herne-Boernig(Duitsland) een mooie zwarte Nexus 5 (32GB) in UPS' Track&Trace tegengekomen. Laat de wereldreis maar beginnen!

Een nexus 5 onder de kerstboom dan maar!
Badge +6
Haha je moet wat over hebben voor je Nexus 5 😉
Reputatie 7
Badge +9
De Nexus 5 gaat op wereldreis. Ik niet. Komende weken komt hij vast wel bij de voordeur terecht. 😮
Reputatie 5
Badge +11
Nou, van Deutschland naar Holland is toch geen wereldreis...?
Reputatie 7
Badge +9
Ja, maar hij is begonnen in Herne-Boernig (west-duitsland) en zit nu Zittau (Oost-Duitsland) en gaat waarschijnlijk nog even Tjechië in voordat de koers 180 graden draait en het toestel koers zet naar Nederland. Dat het toestel van China of dergelijk land naar Duitsland is gekomen kan ik niet volgen natuurlijk.
Reputatie 4
Badge +8
IPhone 5s wil ik graag in mijn klomp.
Reputatie 7
Badge +9
Als je klomp dan maar niet breekt 🙂
Reputatie 5
Badge +10
Sinterklaas is het land inmiddels uit, maar dat betekent niet dat we geen wensen meer hebben 😛
Reputatie 7
Badge +9
En niet alleen wij: kleine muizen hebben grote wensen: graag beschuit met gestampte mensen. 🙂
Badge +8
Kreeg ik zomaar een telefoon onder de Simyo kerstboom! :)
Beste outfit op het Kerstfeestje leverde me zomaar een Samsung Galaxy SIII op 🆒
Ga ik nu over dan? van iOS naar Android?

Groetjes, Charlene
Reputatie 3
Badge +9
Ga je gaat nu Android ondekken, wel ff wennen maar een goede keuze Charlene :D  gefeliciteerd!
Reputatie 7
Badge +9
Hoi Charlene,

Gefeliciteerd met je SIII, ik weet hoe deze er uit ziet, je outfit waar je de prijs mee gewonnen hebt ben ik wel benieuwd naar 🙂
Reputatie 3
Badge +9
Ik wil nu wel foto's :rolleyes:
Reputatie 7
Badge +9
Eindelijk is mijn zwarte Nexus 5 met 32GB ruimte binnen vanuit de Duitse Google Play Store.

De hele route heb ik op ScribbleMaps eens nagetekend. De route begint in West-Duitsland en komt in Nurnberg langs de buren van UPS op de weg naar Nederland.

En nu ligt hij onder de Kerstboom...
Reputatie 7
Badge +9
Leuke reis voor de Nexus, die zal aardig wat gezien hebben om je te vertellen.
Badge +8
Hoi Charlene,

Gefeliciteerd met je SIII, ik weet hoe deze er uit ziet, je outfit waar je de prijs mee gewonnen hebt ben ik wel benieuwd naar :)


Ik wil nu wel foto's :rolleyes:

Het was niet heel bijzonder, maar ik had wel lichtjes, die het echt deden.. Dat is een goede tip, daar win je mee ;)

Groetjes, Charlene
Reputatie 7
Badge +9
Ja, lopende/dansende versierde kerstbomen doen het inderdaad goed in dat soort wedstrijden.
Reputatie 7
Badge +9
Charlene hoeft toch geen moeite te doen om te scoren denk ik.... mooie vrouw, leuk koppie, dat doet het altijd wel, zeker als de jury uit mannen bestaat.
Reputatie 7
Gefeliciteerd Charlene!
Reputatie 5
Badge +10
Charlene hoeft toch geen moeite te doen om te scoren denk ik.... mooie vrouw, leuk koppie, dat doet het altijd wel, zeker als de jury uit mannen bestaat.

Was het er ook niet mee eens dat Charlene won 😉
Badge +8
...Charlene won ;)

Hey Frans! Nu lijken we wel familie 🆒

Reageer