.

Sinterklaas kapoentje welke telefoon wil jij in je schoentje?

  • 27 November 2013
  • 51 reacties
  • 4919 Bekeken

Reputatie 5
Badge +10
  • Oud Community Manager
  • 6701 reacties
Hoi allemaal,

Ben benieuwd naar welke telefoon jullie op dit moment echt uit kijken. Hebben jullie de iPhone 5S al besteld of gaan jullie liever voor één van de nieuwe Android telefoons. Samsung probeert een nieuwe weg in te slaan met de Samsung Galaxy Gear Smartwatch.

Maar je kunt natuurlijk ook gewoon simpel houden. Welke telefoon zien jullie graag terug in je schoen?

Groetjes,

Alex

51 reacties

Badge +1
De Nexus 5 als het even kan! Ik heb mijn huidige telefoon (Nexus 4) echter nog maar sinds april dus ik denk dat Sinterklaas het nog geen tijd vindt voor een nieuwe. :rolleyes:

Welke telefoon staat er op jouw verlanglijstje, Alex? 
Badge +1
De Nexus 5 als het even kan! Ik heb mijn huidige telefoon (Nexus 4) echter nog maar sinds april dus ik denk dat Sinterklaas het nog geen tijd vindt voor een nieuwe. :rolleyes:

Welke telefoon staat er op jouw verlanglijstje, Alex? 


De Nexus 5 is inderdaad wel een mooie machine ja. Mijn Nexus 4 is nu nog geen jaar oud en functioneert ook nog prima.
Dus ik denk toch dat ik em over ga slaan.
Reputatie 7
Badge +9
De Nexus 5 wil ik ook wel in mijn schoen, maar helaas is de levering van die toestellen niet echt super te noemen.
Reputatie 3
Badge +9
Ik ben heel benieuwd naar de nieuwe galaxy S5.
Reputatie 5
Badge +11
Ik zou de iPhone 5S wel in m'n schoen(zonder 'tje') willen vinden...
Reputatie 5
Badge +10
De Nexus 5 als het even kan! Ik heb mijn huidige telefoon (Nexus 4) echter nog maar sinds april dus ik denk dat Sinterklaas het nog geen tijd vindt voor een nieuwe. :rolleyes:

Welke telefoon staat er op jouw verlanglijstje, Alex? 


Ik heb net een nieuwe telefoon gekocht (HTC One). Ben ik erg tevreden over, maar als ik zou moeten kiezen....Ben wel benieuwd naar de Samsung Galaxy Gear Smartwatch.

Wanneer komt de Nexus 5 uit?
Badge
Ik heb de Sint dit jaar ontzien, want ook Sint is een mens! Heb dus zelf de buidel getrokken voor een iPhone 5S 🙂
Badge +1
De Nexus 5 als het even kan! Ik heb mijn huidige telefoon (Nexus 4) echter nog maar sinds april dus ik denk dat Sinterklaas het nog geen tijd vindt voor een nieuwe. :rolleyes:

Welke telefoon staat er op jouw verlanglijstje, Alex? 


Ik heb net een nieuwe telefoon gekocht (HTC One). Ben ik erg tevreden over, maar als ik zou moeten kiezen....Ben wel benieuwd naar de Samsung Galaxy Gear Smartwatch.

Wanneer komt de Nexus 5 uit?

Die is 31 oktober uitgekomen maar helaas amper verkrijgbaar. Ik ben ook wel benieuwd welke ontwikkeling smartwatches door gaan maken de komende jaren.
Reputatie 7
Heel apart en jammer. Werd er in de persberichten gemeld dat Google lering had getrokken uit de zeer slechte bestel- en levermogelijkheden van de Nexus 4 en dat de 5 wél goed leverbaar zou zijn, wel het tegendeel is weer waar. Zo jammer. Naar de Nexus 5 wordt reikhalzend uitgekeken. Ook door mij, ook al heb ik een iPhone5, ik blijf wel een groot zwak houden voor Android.
Badge +6
Ik ben groot Sony fan, dus de sint zou mij zeker kunnen verblijden met een Sony Xperia Z! 🙂
Reputatie 7
Badge +9
Sint mag van mij een tegoedbon voor de Galaxy S5 in mijn schoen achterlaten.
Badge +6
Ik heb een iPhone 5S gekregen van Sinterklaas 🙂
Reputatie 7
Badge +9
Dat is al vroeg Natascha, de Sint is nog niet eens jarig 🙂 Maar toch, gefeliciteerd met je mooi kado!
Reputatie 7
Badge +9
Ik heb een iPhone 5S gekregen van Sinterklaas :)

Wat leuk, is het deze soms? Inclusief wat ingelegde diamanten, robijnen, smaragden en saffieren kost deze iPhone in een 24 karaat gouden behuizing de goede Sint slechts £68000. Maar ik weet niet of hij simlock vrij is..., zou je even moeten checken voordat je er een Simyo sim in stopt....

Bron: http://www.channelregister.co.uk/2013/11/29/harrods_iphone/

[img]http://regmedia.co.uk/2013/11/29/gold_iphone3.jpg[/img]
Reputatie 3
Badge +9
Stel je voor dat ie niet retour kan haha.
Reputatie 7
Badge +9
Simlocked, kan geen Simyokaartje in lol
Badge +6
Dat is al vroeg Natascha, de Sint is nog niet eens jarig 🙂 Maar toch, gefeliciteerd met je mooi kado!

Dat klopt Sinterklaas was extra vroeg dit jaar bij mij 🙂. Dank je wel.
Badge +6
Wat leuk, is het deze soms? Inclusief wat ingelegde diamanten, robijnen, smaragden en saffieren kost deze iPhone in een 24 karaat gouden behuizing de goede Sint slechts £68000. Maar ik weet niet of hij simlock vrij is..., zou je even moeten checken voordat je er een Simyo sim in stopt....

Bron: http://www.channelregister.co.uk/2013/11/29/harrods_iphone/

[img]http://regmedia.co.uk/2013/11/29/gold_iphone3.jpg[/img]


Was het maar dat ik deze heb gekregen. Ik heb de goudkleurige versie gekregen maar niet zoals op de foto.
Reputatie 7
Badge +9
Nexus 5 voor Sinterklaas is niet gelukt. Zojuist in Herne-Boernig(Duitsland) een mooie zwarte Nexus 5 (32GB) in UPS' Track&Trace tegengekomen. Laat de wereldreis maar beginnen!

Een nexus 5 onder de kerstboom dan maar!
Badge +6
Haha je moet wat over hebben voor je Nexus 5 😉
Reputatie 7
Badge +9
De Nexus 5 gaat op wereldreis. Ik niet. Komende weken komt hij vast wel bij de voordeur terecht. 😮
Reputatie 5
Badge +11
Nou, van Deutschland naar Holland is toch geen wereldreis...?
Reputatie 7
Badge +9
Ja, maar hij is begonnen in Herne-Boernig (west-duitsland) en zit nu Zittau (Oost-Duitsland) en gaat waarschijnlijk nog even Tjechië in voordat de koers 180 graden draait en het toestel koers zet naar Nederland. Dat het toestel van China of dergelijk land naar Duitsland is gekomen kan ik niet volgen natuurlijk.
Reputatie 4
Badge +8
IPhone 5s wil ik graag in mijn klomp.
Reputatie 7
Badge +9
Als je klomp dan maar niet breekt 🙂

Reageer