.

Simyo forum WK Pool


Reputatie 5
Badge +10
  • Oud Community Manager
  • 6701 reacties
Hey allemaal,

12 juni begint het WK voetbal in Brazilië. Ditmaal is het Louis wel gelukt om het Nederlands elftal naar het grote eindtoernooi te loodsen. (bijna) Heel Nederland staat straks achter ons oranje. Ook Simyo is natuurlijk supporter van Oranje. Dat betekent ook dat er weer een hoop WK poultjes gespeeld gaan worden. Het lijkt mij leuk om met jullie samen aan een WK pool deel te nemen.

Ik heb daarom de officiële Simyo Forum WK pool aangemaakt. Iedereen die klant is bij Simyo en is geregistreerd op het forum mag hier aan meedoen. Ook de moderators zullen meedoen. Het leuke is dat je er ook nog iets leuks mee kan winnen. Degene die aan het eind van het toernooi de meeste punten heeft gescoord, wint een prijs (Acer Liquid S2).

Wat moet je doen?

- Ga naar de website WK voorspellen
- Schrijf je in door te klikken op 'Schrijf je hier in' (inschrijven is mogelijk tot en met 12 juni 18:00).
- Voer je gegevens en voorspellingen in
- Kies daarna voor 'Aanmelden bij een WK pool'
- Zoek op 'Simyo forum'
- Het wachtwoord is: Simyoforum

Vragen? Stel ze gerust.

Ik heb er zin in 😃.

Deelname is alleen mogelijk voor Simyo klanten.

Groetjes,

Alex

27 reacties

Reputatie 6
Badge +10
Hoi Alex,

Wat een leuk idee man! Ik ben meteen bezig met registreren 🙂 Succes iedereen!
Reputatie 2
Badge +6
Kom maar door! 😃
Reputatie 4
Badge +4
We gaan ervoor!
Reputatie 5
Badge +11
Ohh, ik weet het niet hoor... Alleen die 1e wedstrijd van NL al...
ok, leuk. Ik ga meedoen en afwachten.
Reputatie 5
Badge +10
Leuk dat je mee wilt doen vexx. Ik heb je privé berichtje beantwoord 🙂
Badge +2
Leuk 🙂 ik heb me aangemeld!
Check, aangemeld,
Reputatie 2
Badge +6
Voorlopig gaat Alex nog aan kop, maar Rinze, Fanny, Jeroen en Leen van Ballegooyen zitten er niet ver achter! Spannend 😃
Reputatie 5
Badge +10
Hey allemaal,

Wat een geweldig WK tot nu toe. 11 wedstrijden gespeeld en vrijwel geen enkele saaie wedstrijd. Hierbij de stand:

[ATTACH=CONFIG]361[/attach]

Dat betekent dat FrysR (Rinze) nu nog aan kop staat.

Leuk feitje: slechts 4 van de 18 deelnemers voorspelde dat Nederland zou winnen van Spanje :)

Groetjes,

Alex
Reputatie 4
Badge +4
Gaat niet echt bijster goed met mij in deze pool :-(

Maar het is echt een WK van uitersten. Spanje die 't zo vergooit, Portugal die aan 't falen is.. niet verwacht...
Reputatie 5
Badge +10
Haha klopt Ahmed. Spanje had ik in de finale verwacht. Ik stond vrij hoog, maar ben na gisteren weer een paar plekjes gezakt. Zie onder de actuele tussenstand:

[ATTACH=CONFIG]362[/attach]

Fan'tje staat nu bovenaan!

Er kan nog van alles gebeuren.
Reputatie 4
Badge +4
Haha, Spanje staat bij mij ook in de finale. Dat gaat 'm dus niet worden haha!

Wel spannend hoor!
Reputatie 5
Badge +11
Je kunt nog wijzigen, toch? Heb ik ook maar gedaan bij een andere poule waar ik meedoe. Denk dat iedereen Spanje wel in de finale had...
De poule op mijn werk verloopt dramatisch, maar gelukkig begint het hier de goede kant op te gaan.... Absoluut een leuk WK met flinke verassingen!
Reputatie 6
Badge +10
Nou ben ik zelf niet bepaald de allergrootste voetbal fanaat, maar ik kijk ook ogen uit als ik die uitslagen zie!
Reputatie 5
Badge +10
Hey allemaal,

Nederland is gelukkig door 🙂. Volgens mij hadden weinig Nederlands dat voorspeld. Hieronder de actuele stand. Vergeet niet de voorspellingen van de volgende ronde in te voeren.

Sep staat bovenaan, gevolgd door Tjempjus Liek en FrysR.

[ATTACH=CONFIG]387[/attach]

De poule op mijn werk verloopt dramatisch, maar gelukkig begint het hier de goede kant op te gaan.... Absoluut een leuk WK met flinke verassingen!

Mooi 🙂. Dan ben ik eigenlijk ook wel benieuwd wat jouw naam is in de pool.

Groetjes,

Alex
Hey allemaal,

Nederland is gelukkig door 🙂. Volgens mij hadden weinig Nederlands dat voorspeld. Hieronder de actuele stand. Vergeet niet de voorspellingen van de volgende ronde in te voeren.

Sep staat bovenaan, gevolgd door Tjempjus Liek en FrysR.

[ATTACH=CONFIG]387[/attach]



Mooi 🙂. Dan ben ik eigenlijk ook wel benieuwd wat jouw naam is in de pool.

Groetjes,

Alex


Ik speel mee onder de naam "Tjemjus Liek", maar na een mooie tweede plek ben ik helaas verder gedaald....
Reputatie 5
Badge +2
Ik gok erop dat Nederland met 3 - 0 van Brazilia wint.:D
Reputatie 5
Badge +11
Ik gok erop dat Nederland met 3 - 0 van Brazilia wint.:D

Zou je iets mee moeten doen, zulk naspellend vermogen 😉
Reputatie 5
Badge +10
Hey allemaal,

Het toernooi zit er op, dus de pool ook. Dat betekent dat Sep (Serap) heeft gewonnen 😃. Ze zal zo snel mogelijk de Acer ontvangen. Iedereen heel erg bedankt voor het meedoen en houd Simyo in de gaten voor andere acties.

[ATTACH=CONFIG]406[/attach]
Reputatie 5
Badge +2
Zou je iets mee moeten doen, zulk naspellend vermogen ;)

Yep, had de hele pool goed.:)
Hey allemaal,

Het toernooi zit er op, dus de pool ook. Dat betekent dat Sep (Serap) heeft gewonnen 😃.


Gefeliciteerd Sep (Serap) met het behaalde resultaat. 🆒
Leuke prijs....

Groet,
Friesian
Reputatie 1
Badge +1
Gefeliciteerd Serap!
Reputatie 5
Badge +10
Het pakket is gisteren verstuurd. Dus vandaag of morgen is er iemand waarschijnlijk helemaal happy 😃

Reageer