.

Vraag

Opmerkelijke nieuwsberichten

  • 15 May 2013
  • 5 reacties
  • 855 Bekeken

Reputatie 5
Badge +10
  • Oud Community Manager
  • 6701 reacties
Dit topic is bedoeld om zoveel mogelijk opmerkelijke nieuwsberichten te plaatsen. Ik zat zelf eerst te denken om het nieuwsbericht te plaatsen dat Anouk door is naar de finale van het Eurovisiesongfestival. Ondanks dat het natuurlijk erg bijzonder is dat we weer in de finale staan, vond ik onderstaand bericht opmerkelijker.

Tiener kiest rekenmachine als date voor eindfeest
Een Amerikaanse tiener die maar geen date kon vinden voor haar eindfeest, heeft haar rekenmachine meegenomen als afspraakje.

Het meisje plaatste foto’s op haar blog van een rekenmachine in pak. Ze hield het machientje de hele avond in haar hand en ‘stelde haar date voor’ aan haar vrienden. Ook poseerde ze vol trots.

De directie van de middelbare school vond het een gedurfde actie en kon er om lachen. De fotoserie van de tiener en haar afspraakje zijn een hit op school.


Bron: Nu.nl

Ben jij nog iets tegen gekomen?

5 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Waarom een rekenmachine? Vind het een beetje maf idee. Vanwege data ?
Een opblaaspop in pak meenemen dat was pas gedurfd....en geinig...geweest. :p
Badge +6
Dat is wel een goede vraag waarom een rekenmachine. Misschien was ze wel heel goed in wiskunde. 😛
Badge
Wellicht had ze er al op gerekend dat ze geen date zou vinden, rekende ze dat ze op deze wijze leuke reacties zou krijgen én laat ze nou uitgerekend ineens volop in de media terecht komen. Wie had daar nou op gerekend? 1 + 1 = een heleboel? 😕

Maar, back to topic. Of het opmerkelijk is laat ik in het midden, maar wat ik een wel zeer mooi vond, erg kon waarderen en respecteren, was de wijze waarop de astronaut Chris Hadfield het commando overdroeg op het ISS.

http://www.youtube.com/watch?v=KaOC9danxNo

Fantastisch, de wijze waarop hij dit deed! Daarnaast zong/bracht hij Space Oddity op een zeer mooie wijze. Het geeft je in ieder geval een keer een heel ander beeld van deze geweldige mensen, die extreem veel risico's lopen om onze wereld (heelal) te vergroten.
Reputatie 7
Badge +9
Wellicht had ze er al op gerekend dat ze geen date zou vinden, rekende ze dat ze op deze wijze leuke reacties zou krijgen én laat ze nou uitgerekend ineens volop in de media terecht komen. Wie had daar nou op gerekend? 1 + 1 = een heleboel? 😕

.


:D ..............
Badge +6
Hahaha!! Dat kan natuurlijk ook dat ze daar al op rekenende en op een rekenmachine kan je altijd rekenen. 😛

Reageer