.

Nieuwe iPhones

  • 8 September 2013
  • 31 reacties
  • 14419 Bekeken

Reputatie 7
Badge +9
Hoewel het nog helemaal niet zeker is dat nieuwe iPhones onthuld gaan worden tijdens het Apple Media Event aanstaande dinsdag heeft zich toch al een klein rijtje wachtenden gevormd voor de Apple Store aan Fifth Avenue in New York om als eersten een iPhone 5S of iPhone 5C aan te schaffen. Ik ben nu ook maar mijn slaapzak en thermosfles aan het opzoeken om mijn plekje vooraan de queue op de stoep van de dichtstbijzijnde Apple Store (Glasgow) te veroveren - een paar nachtjes kamperen heb ik er wel voor over om als een van de eersten de nieuwe iPhone in mijn kladden te krijgen.

Ik heb nog geen berichten gelezen dat zich op de stoep van Leidseplein 25 in Amsterdam ook al een kleine samenscholing van wildkampeerders gevormd heeft. Maar wat niet is kan komen.

31 reacties

Reputatie 7
Badge +9
De 106e van de 100 ???????

Yep, kon geen enkele waarde meer aan gehecht worden. Zo slecht waren ze.

Wilt u a.u.b. in uw postings maar één vraagteken gebruiken. Zo zien we ook wel dat e.e.a. verbazing oproept. :p
Reputatie 7
Badge +9
De 106e van de 100 ???????
Reputatie 7
Badge +9
Een Appelflap voor € 200?? Bij Bakker Wim € 1,55 :)

Frans, Bakker Wim stond overigens op de 106e plek van de 100 in de jaarlijkse oliebollentest van het AD. Dus de Appelflappen van die toetenbakker zullen ook niet veel kunnen zijn. De zwarte buitenkant is waarschijnlijk de enige overeenkomst. .:p

Wij gaan liever voor het echte Appleflappenwerk. Mooi omhulsel, prima vulsel. :D

Op de ipad ipv smilies vraagtekens.... Raarrrr

Dachal, zus....je weet dat we hier niet zo gek zijn op postings met heel veel leestekens. 

Reputatie 7
Badge +9
zelfde leverancier als de iphone?
Reputatie 4
Badge +8
Op de ipad ipv smilies vraagtekens.... Raarrrr
Reputatie 4
Badge +8
Ghegheghe ????????????
Reputatie 7
Badge +9
Een Appelflap voor € 200?? Bij Bakker Wim € 1,55 🙂
Reputatie 4
Badge +8
De 5C is kennelijk in wezen de "oude" 5 (waarvan ik een zeer tevreden eigenaar ben) maar dan in een nieuw kleurig jasje. De 4 waar Koorelle2 het over heeft schijnt een aantal handicaps te hebben die in de 4S zijn weggepoetst. Als het geld er is dan lijkt de overstap 4 > 5C een no-brainer.....


Absoluut Scotsman!
Voor rond de 200 euro koop ik er eentje!
Reputatie 7
Badge +9
De 5C is kennelijk in wezen de "oude" 5 (waarvan ik een zeer tevreden eigenaar ben) maar dan in een nieuw kleurig jasje.

Yep 🆒

De 4 waar Koorelle2 het over heeft schijnt een aantal handicaps te hebben die in de 4S zijn weggepoetst.

Yep 🆒


Als het geld er is dan lijkt de overstap 4 > 5C een no-brainer.....

Yep.....als je into neonkleurtjes en goejekoperige uitstraling voor een heel pak geld bent wel ja. :p




...........
Reputatie 7
Badge +9
De 5C is kennelijk in wezen de "oude" 5 (waarvan ik een zeer tevreden eigenaar ben) maar dan in een nieuw kleurig jasje. De 4 waar Koorelle2 het over heeft schijnt een aantal handicaps te hebben die in de 4S zijn weggepoetst. Als het geld er is dan lijkt de overstap 4 > 5C een no-brainer.....
Reputatie 7
Badge +9
Mensen begrijp de Leon goed. Heb niks tegen plastic. We kunnen niet meer zonder.? Maar daar wil ik niet zoveel voor betalen. En het mooie van de iPhone is wel een beetje zoek nu. Voor zoveel geld wil ik wel iets 'schoners' in handen hebben dan een felgekleurd goedkoop uitziend Chinees speelgoedachtig ogend stukkie plastic. Vind ik.
Enne.....reviews zijn er inderdaad natuurlijk nog niet. Wel meningen. En dit is er ene van ;-)
Blijft overeind dat iPhones goede toestellen zijn en een recent vergelijkend warenonderzoek door de Leon met een bepaald ander foonmerk laat zien dat de Appleflap op veel gebieden echt beter is 😉
Reputatie 4
Badge +8
Als de 5C een pak goedkoper was, zou ik deze beslist kopen vanwege de beduidend betere camera (heb nu de 4).
En die kleurtjes? Och ja je ziet het bij digitale camera's ook. De Japanners zijn er gek op! En eigenlijk vind ik het ook wel wat hebben.
Vrolijk en niet zo grauw als de massa.
Plastic stoort me niet zo, het is zoals Scotsman al zegt, beter bereik door minder afscherming van de antenne!
Reviews heb ik nog niet gelezen, want die zijn ook niet altijd zaligmakend. 
Reputatie 7
Badge +9
Volgens mij zijn er nog geen reviews, alleen wat commentaar gebaseerd op de informatie die Apple heeft bekend gemaakt. Echte hands-on reviews waar je wat aan hebt kun je pas verwachten als de nieuwe iPhones beschikbaar zijn.
Reputatie 3
Badge +9
Ik vindt de hele nieuwe iPhone een afgang. Lees de revieuws maar eens...
Reputatie 7
Badge +9
Het woord "plastic" roept bij veel mensen een negatief gevoel op maar er bestaan hele mooie duurzame soorten plastic. Zo heb ik lang geleden (begin jaren 80) wel eens draagbare kortegolfradios van het merk Sony gekocht, en de behuizing was van een soort grijze harde kunststof gemaakt. Een radio heb ik nog steeds, en ziet er nog steeds knap uit. Ik heb de iPhone 5C nog niet in handen gehad, maar Apple kennende weet ik zeker dat het er prima uitziet en lekker vasthoudt. Eigenlijk is plastic een hele goede keuze voor de behuizing van een mobiel want dan heb je ook minimale afscherming van de antenne.
Badge +8
Ik vind persoonlijk die plastic dingen een grote afgang voor Appleflap en zeker voor die prijzen. Jammer.

Daar heb je toch hoesjes voor, als je een kleurtje wilt? Ik vind het ook een beetje kinderachtig..
Reputatie 7
Badge +9
Ik vind persoonlijk die plastic dingen een grote afgang voor Appleflap en zeker voor die prijzen. Jammer.
Reputatie 7
Badge +9
De gouden 5S en de roze 5C vind ik zelf wel mooi.


Roze hoeft voor mij niet 🙂
Badge
De gouden of anders donker grijs... Maar nog even w88!!!
Badge +6
De gouden 5S en de roze 5C vind ik zelf wel mooi.
Reputatie 7
Badge +9
Ik ga voor de gouden iPhone 5S.
Jullie ook?


Ik ook. 🆒 (in gedachten dan)... Witte nooit mooi gevonden. Zwarte wel maar die zwart gecoate rand van de 5 een misser.

plastic .

Je hebt gelijk Frans, er is al genoeg plastic leed onder ons.:rolleyes: Daar moet de Appleflap niet aan meedoen dus. :p
Reputatie 7
Badge +9
Als ik er 1 van Simyo (of van 1 van de forumleden :)) krijg zal ik deze niet afwijzen!
Reputatie 7
Badge +9
Ik ga voor de gouden iPhone 5S.
Jullie ook?
Reputatie 7
Badge +9
Volgens 'insiders' zal 1 van de nieuwe modellen van plastic omhulsel voorzien zijn (naäpers :)) De andere schijnt weinig nieuws te bieden.
Reputatie 7
Badge +9
Vanavond schijnt Appleflap iets te melden te hebben. En dan zal de Appleflauwte wel weer uitbreken. :p Hele busladingen gekken ;) die afreizen naar Oberhausen om daar voor de Apple Store voor de deur te gaan liggen. Bijzonder fenomeen vind ik het. 

IOS 7 zal snel volgen.Volgens mij staat dat al op de 5S ?

Wat is RicoK stil trouwens...:rolleyes: ? Of die zit een review te schrijven of hij ligt al ergens op deze aardbol op de mat van een Appel winkel. 

Reageer