.

Nieuw Simyo kantoor!

  • 24 September 2018
  • 8 reacties
  • 1061 Bekeken

Reputatie 7
Badge +10
  • Oud community manager
  • 4797 reacties
Hi allemaal,

Het Simyo kantoor waar we met het hele team onze dagen spenderen om jullie ervaringen zo fijn mogelijk te maken is vernieuwd en verbeterd! Het idee spookte al een poosje rond: wat als we van de werkplek een ruimte maken die meer dan alleen een werkplek is? Wat als we de persoonlijkheid van Simyo integreren in hoe de plek eruit ziet? Een prettige werkplek zorgt voor een prettige werksfeer, zoals de meeste mensen wel kunnen beamen.

De afgelopen weken is er flink gesleuteld en verplaatst en toegevoegd. Het begon met een ontwerp en dat is nu werkelijkheid geworden. Met trots en plezier willen we jullie laten zien wat we ervan hebben gemaakt 🙂

Hieronder vind je een filmpje van hoe het eruit ziet allemaal! Erg leuk, want hoewel we een online provider zijn gebeurt de Simyo-magie plaats op een plek die niet virtueel is. Wat vind je van wat het geworden is? :D


8 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Hieronder vind je een filmpje van hoe het eruit ziet allemaal!

Ik heb hierboven, maar onder die zin, gezocht. Ik heb het filmpje niet gevonden. @Jihane, kun jij mij helpen zoeken?
Reputatie 4
Badge +3
@Groentjuh, Kan je het filmpje nu wel vinden? Ik heb de link in Jihane's bericht veranderd.
Ziet er erg huiselijk uit. Netjes hoor..
Reputatie 7
Badge +9
@Groentjuh, Kan je het filmpje nu wel vinden? Ik heb de link in Jihane's bericht veranderd.
Ja, nu is hij wel duidelijk!

Is inderdaad een mooi kantoor geworden!
Wow ! 🤗😎
Reputatie 6
Badge +5
Bedankt Ray, Groentjuh en Friesian! Ik vind het zelf ook heel erg mooi geworden :)

Groetjes,
Niels
Reputatie 7
Mooi!!!
Reputatie 5
Badge +4
Zeker! We zijn er erg blij mee! 😃

Reageer