.

Naar welke series kijken jullie?

  • 20 August 2013
  • 21 reacties
  • 14502 Bekeken

Reputatie 5
Badge +10
  • Oud Community Manager
  • 6701 reacties
Het hele jaar door worden er series op televisie uitgezonden. Nu ben ik zelf niet zo van het televisie kijken. Een serie volgen en dan afhankelijk zijn van vaste tijdstippen vind ik namelijk niet zo handig. Ik kijk allerlei soorten series. Alleen ben ik niet zo van de sitcoms. Series die ik volg:

- Dexter
- Breaking bad
- Boardwalk empire
- Homeland
- The Walking Dead
- Magic City
- Suits
- Game of Thrones
- Vikings

Misschien vergeet ik er nog een paar.

Volgen jullie series? Zo ja, welke?

21 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Ik ben ook niet zo van de hele dag televisie... En series mis ik altijd wel wat van.

Laatste serie waar ik echt voor ben gaan zitten was the Tudors. Ik houd wel van historische series / films. Maar dan ook het liefst zo authentiek mogelijk.
In het geval van the Tudors klopte het qua aankleding wel aardig, denk ik,  maar qua spelers niet. Allemaal niet onaantrekkelijke mensen. Als je dan de werkelijke portretten van de mensen die ze spelen bekijkt, klopte er niets van. Leken voor geen meter. Dat vond ik jammer. Zelfs ietwat storend.

Ik kijk ook wel graag naar (m.n. Engelse) misdaadseries. Niet naar de CSI reeks. Die zap ik weg. Ongeloofwaardig en veel te veel buiten de werkelijkheid. 
Science Fiction mag ik ook graag zien.

Enne Alex, er zijn heel leuke comedyseries hoor. 

Reputatie 7
Ik kan niet wachten totdat het volgende seizoen van The Walking Dead weer gaat starten. Ik heb de Facebook pagina geliked. En ik word helemaal wild van alle teasers die ik te zien krijg. Geweldig.

Ook Suits volg. Wat is Luis toch geweldig. You love him and you hate him....:p. Wat mijn vrouw trouwens laatst opviel was het koffieapparaat in de pantry bij Suits.... Daar staat een gele Kenwood kMix. Mooi apparaat, wij hebben de zwarte......🆒.

Van de series op TV volg ik Code37, keiharde Vlaamse serie en natuurlijk de plattelandsdokter Dokter Tinus. Vanavond weer de eerste nieuwe.....:D.

Verder heb ik ook meerdere Scandinavische series gevolgd.

Best wel uiteenlopende smaak......:eek:.
Reputatie 5
Badge +11
Series die ik op dit moment volg?

Sons of Anarchy, start 10-09-2013
The Walking Dead, start 13-10-2013
Homeland, start 29-10-2013
Breaking Bad, is 11-08-2013 gestart :-D

Startdata: als je je niet zoveel van dhr Kuik aantrekt ;-)

In ieder geval hoeven series niet ál te realistisch te zijn van mij, zolang het er maar 'echt' uit ziet.
Badge
Ow leuk Homeland komt weer. Wel even kijken of die Carrie me niet weer zo zenuwachtig maakt..

Ik kijk met name:

Suits
Person of Interest
Arrow
Elementary
Homeland
White Collar
Scandal
Castle
Continuum

Al met al genoeg al zijn er nu een paar die nog even uit de lucht zijn. Game of thrones heb ik ook geprobeerd maar ik vind er te weinig actie in zitten.
Reputatie 5
Badge +10
Ow leuk Homeland komt weer. Wel even kijken of die Carrie me niet weer zo zenuwachtig maakt..

Ik kijk met name:

Suits
Person of Interest
Arrow
Elementary
Homeland
White Collar
Scandal
Castle
Continuum

Al met al genoeg al zijn er nu een paar die nog even uit de lucht zijn. Game of thrones heb ik ook geprobeerd maar ik vind er te weinig actie in zitten.


Arrow was ik aan begonnen. De 1ste aflevering na een half uur uitgezet. Teveel clichés. Ik werd er niet heel gelukkig van. Langer volhouden, Sander?
Reputatie 2
Badge +3
Natuurlijk iedere winter opnieuw:

--> The Sopranos
--> The Godfather
--> 24
--> Flashpoint 
Badge
Alex gewoon gedachten op nul en kijken.. Zinloze actie is dan altijd goed
Reputatie 5
Badge +10
Natuurlijk iedere winter opnieuw:

--> The Sopranos
--> The Godfather
--> 24
--> Flashpoint


Hoi stn,

Deze series kijk je steeds opnieuw? Ben nog nooit aan The Sopranos toegekomen :(

Alex gewoon gedachten op nul en kijken.. Zinloze actie is dan altijd goed

Hoi Sandertju,

Dat kan ik wel, maar dan moeten er wel culthelden in de film of serie spelen. Zoals bij The Expandables of Commando (1988 met Arnie) 😛
Badge +1
Ik heb vorige week seizoen 1 van transporter gekeken was ook goed voor de rest weinig tijd voor series dat ga ik aankomde tijd goed maken als ik uit ziekenhuis ben
Reputatie 7
Badge +9
Hoi Erickiel,

Beterschap, ik hoop dat het niets ernstigs is!
Reputatie 2
Badge +3
[QUOTE=Alex;48961]Hoi stn,

Deze series kijk je steeds opnieuw? Ben nog nooit aan The Sopranos toegekomen :(


The Sopranos moet je echt gezien hebben.
Eerste twee afleveringen even door heen bijten maar dan slaat de verslaafing toch echt toe!

Sopranos kijk ik nu (hele seizoen) voor de 3e keer 🙂
Badge +1
@franswon was iets kleins, onverwachts ook maar ze hebben nu ook suikerziekte vastgesteld had ontsteking, ging maandag ochtend even naar de huisarts omdat ik een pijnlijke bult had op mijn been doorstuurde eerste hulp maandag direct geopereerd dat is goed gegaan natuurlijk kijken ze je bloed na en hebben suiker ontdekt nu paar keer per dag spuiten
Reputatie 7
Badge +9
Toch goed dat ze je bloed gecontroleerd hebben! Suikerziekte is allesbehalve leuk, als ze het niet ontdekt hadden was het waarschijnlijk alleen maar erger geworden.
Sterkte verder!
Badge +8
Oi Erickiel,

Dat is schrikken. 😞 En ook het type suikerziekte waarbij insuline moet spuiten? Dat is een hele omslag. Maar inderdaad goed dat ze het ontdekt hebben. Ik wens je heel veel sterkte.

Groetjes,
Charlene
Reputatie 3
Badge +9
Tjee heel veel sterkte EricKiel.
Reputatie 5
Badge +10
Hoi stn,

Deze series kijk je steeds opnieuw? Ben nog nooit aan The Sopranos toegekomen :(


The Sopranos moet je echt gezien hebben.
Eerste twee afleveringen even door heen bijten maar dan slaat de verslaafing toch echt toe!

Sopranos kijk ik nu (hele seizoen) voor de 3e keer :)


Ik heb de eerste aflevering inderdaad gezien. Was vrij taai, maar dat is met veel series zo. Toch ben ik er niet mee verder gegaan. Wellicht dat toch nog een poging waag in de winter.

@franswon was iets kleins, onverwachts ook maar ze hebben nu ook suikerziekte vastgesteld had ontsteking, ging maandag ochtend even naar de huisarts omdat ik een pijnlijke bult had op mijn been doorstuurde eerste hulp maandag direct geopereerd dat is goed gegaan natuurlijk kijken ze je bloed na en hebben suiker ontdekt nu paar keer per dag spuiten

Sterkte erickiel.

Wel leuk trouwens dat je nog af en toe op het forum actief bent.
Reputatie 3
Badge +9
The Walking dead seizoen 3 aan het .....bestand is 155 gigabyte....29 uur voordat het .... is :))
Reputatie 7
Badge +9
The Walking dead seizoen 3 aan het .....bestand is 155 gigabyte....29 uur voordat het .... is :))


Piep zei Kuik(en) 🙂
Reputatie 3
Badge +9
Inderdaad PIEP ! 😮
Reputatie 7
Badge +9
'Barbie in heur roze caravan naar Spanje'.

Wat een serie vol.....
















































......totale non televisie.....:rolleyes::p
Badge +3
Ik heb met veel plezier Entourage, Sherlock en Arrested Development gekeken. Nu helemaal verzot op Breaking Bad en Suits.

Ik wacht met smart op het volgende seizoen van House of Cards. Echt een serie waarvan ik het hele seizoen in één zit zou kunnen kijken.

(en: ik moet op vrijdagavond met mijn vriendin GTST kijken. Ook redelijke non-televisie...)

Reageer