.

Naar wat voor muziek luisteren jullie?


Reputatie 5
Badge +10
  • Oud Community Manager
  • 6701 reacties
Naar wat voor muziek luistert de Simyo klant? Daar ben ik wel benieuwd naar. Ik luister zelf graag naar pop/rock en zelfs punkmuziek. Ik ga dan ook graag naar concerten. Het liefst naar de Paradiso of Melkweg. Ben nu ook al een paar keer in de Ziggo Dome geweest. Heel mooi geluid, maar wel erg groot.

Naar wat voor muziek luister jij?

181 reacties

Reputatie 6
Badge +4
En dat voor een gewone klant 😀 Dankjewel voor de taart Frans 🍸
Groetjes van Frida

Af en toe kan ik echt genieten van country- en western music en dit is een van mijn favorieten, Alan Jackson.
Fijne herfstmaanden toegewenst en ik zie nu dat dit mijn 500e bericht is op forum van Simyo. Wat schrijft een mens toch veel. Goed om je geest actief te houden vind ik.
See you, Frida☀️ 🎸

Tja zo gebeurt dat, je begint en voor je het goed en wel beseft doe je het vaker. Zonder erg - expres - per ongeluk.

Eigenlijk hadden ze van Simyo verder moeten rijden dan naar Eindhoven, dan naar mijn nederig stolpje en dan naar jou. 🤔 🤓

Gefelicistaart🥂 🥂📣 🎉
Reputatie 6
Badge +4
Wat leuk Friesian, nog een feestelijk tintje aan mijn 500 berichten 😉 Thanks!!. Het ging zomaar vanzelf en met plezier die 500x, ook wel eens vragen over het een of ander maar vooruit, moet kunnen. Maar vooral het plezier met de gezelligheid-forums, dat is wel aan mij besteed.👧 🥉

En Eindhoven ligt niet zo ver weg hoor Friesian van omgeving Venlo, vlaaienland. Je moet de files wel voor lief nemen rondom Eindhoven richting zuiden of richting noorden 🏍️

🍰 🍩
Fijne avond en tot de volgende ronde,
groetjes Frida🐶
Reputatie 7
Badge +10
en ik zie nu dat dit mijn 500e bericht is op forum van Simyo. Wat schrijft een mens toch veel. Goed om je geest actief te houden vind ik.
See you, Frida☀️ 🎸


Aahhh wat mooi! 500 alweer! Gefeliciteerd :D

Groetjes,
Jihane
Reputatie 6
Badge +4
Wat leuk Jihane dat je het opmerkte en ach 500 berichten🍿 ☕️ het is nog niet echt veel maar voor een gewone klant kan het er mee door toch? ik vind het erg plezierig op het Forum.

Thanks en fijne dag,
Frida🎉 🍦
Reputatie 7
Badge +10
Hi Frida,

Dat is goed om te horen 😍 Ik word ook altijd heel vrolijk van jouw berichtjes, wist je dat?

Groetjes,
Jihane
Reputatie 6
Badge +4
Aaah Jihane en dat doet mij dan weer goed, thanks 😘
@Jihane
Deze....

Reputatie 6
Badge +4
🙃 prachtig...... tekst en melodie. I like Adele 😊
Reputatie 6
Badge +7
Adele 😍 ! Wat een mooi mens ook.
Reputatie 5
Badge +10
https://www.youtube.com/watch?v=OMe_po3GKI8

Kom eens inbreken met deze
Reputatie 5
Badge +6
Ik ben best open qua muziek. Ik kan van best wat muziek genieten.
Wat ik zelfs opzet verandert dan ook per jaar.
Nu vind ik Jazz/trip-hop/funk vet. https://youtu.be/I1GdASfiBPc Dit is een voorbeeld van een 1 muziek.
Gewoon bij superveel dingen op te zetten. Bij studie, gamen, simyo forum gebruiken en nog veel meer.

Echter vinden sommige het een beetje te sloom en te standaard
Reputatie 5
Badge +9
@maikel.twinnie dat nummer luister ik ook vaak! Lekker nummertje hé?!

@PaulH Ik heb de mix even een half uurtje geluisterd. Klinkt goed, man! Leuke stijl, ik kende het nog niet.

Groetjes,
Caspar
Tijd voor een droeve noot...dittum dus.




Reputatie 7
Badge +6
.😂🤣
Op Dumpert staat een andere versie van Hallo Allemaal. Maar die ga ik hier niet delen.. 😎
Reputatie 7
Badge +9
Okay, de Leon is absoluut geen fan van kØt BLØF, zoals sommigen misschien weten maar 'Zoutelande' is het enige nummer van hen dat ik te pruimen vind. Komt vooral doordat die geinige Vlaamse Geike erbij is en nog meer omdat het gecovered (zeg maar gejat dus 👊🏼) is van een originele Duitse combi uit 2010.
Zelf gedeeltelijk van Duitschen bloede zijnde😎, geef ik sterk de voorkeur aan die versie. Forget BLØF.

Reputatie 7
Badge +9
Welcome back de leon.
Reputatie 5
Badge +5
Lekker nummer, de leon! Ik heb ook een allergie voor BLØF, maar dat ene nummertje gaat inderdaad nog wel. 😃
Reputatie 7
Badge +9
Houden jullie van Beethoven?
En van electrische gitaar?
Een vreemde combinatie maar Tina S maakt er wat van!

Reputatie 7
Badge +9
Het is nu 6 uur in de morgen en ik lig naar het gesnurk van mijn vrouw te luisteren.
Uit privacy redenen geen opname toegevoegd 😁
Reputatie 6
Badge +4
Mijn vriendin wil na een onrustige nacht nog wel eens een opname laten horen van mijn eigen gesnurk. Om jullie trommelvliezen te sparen zal ook ik geen opname toevoegen!

@Scottsman Leuk! Ik vind het wel wat hebben om muziek (of andere media) in een nieuwe vorm te gieten. En er zijn veel mensen die gekke dingen kunnen op de gitaar, geniet geregeld van dit nummer.

Reputatie 6
Badge +4
Door de link van @Scotsman ben ik weer even terug in Schotland, genieten...
Reputatie 7
Badge +10
Scotsman, bedankt voor de tip! 😃 Ik had niet verwacht dat dat een bijzondere combinatie zou zijn, maar dat is het wel. Tof!

Groetjes,
Jihane

Reageer