.

Naar wat voor concerten ben je geweest?

  • 12 November 2013
  • 6 reacties
  • 3022 Bekeken

Reputatie 5
Badge +10
  • Oud Community Manager
  • 6701 reacties
Eind oktober ben ik naar het concert van Fleetwood Mac geweest in de Ziggo Dome. Hoewel ik hun werk niet heel goed ken, vond ik het wel de moeite waard om deze band een keer te zien. Ik was erg onder de indruk. Eén van de beste concerten die ik heb meegemaakt. De Ziggo Dome is overigens ook geen vervelende zaal om een concert te beluisteren. Absolute aanrader (mochten ze nog een keer naar Nederland komen).

Gaan jullie wel eens naar concerten?

6 reacties

Reputatie 7
Hallo Alex, ik heb recentelijk geen concerten bezocht.

Wel ben ik een lange tijd een erg groot Kane-aanhanger geweest en heb ik jarenlang (bijna) ieder concert van ze bezocht, zoals Ahoy, Malieveld, Almere-Strand, Den Haag, Amsterdam, etc.. Dit tot het moment dat het wel allemaal wel erg veel van hetzelfde was en weinig tot niets vernieuwend.

Verder heb ik ooit eens Anastacia gezien en ben ik met mijn vrouw naar René Froger en naar de Toppers geweest, maar daar wil ik liever niet aan herinnerd worden.....:p. 

NB Ik rij wel eens langs de Ziggo Dome en dat is zeker op zijn minst een erg uitnodigende locatie. Prachtig ziet die eruit!
Reputatie 5
Badge +11
Als ik alle concerten hier ga opnoemen waar ik geweest ben, krijg ik op m'n kop van de topicstarter... Dan ben ik wel even bezig :p

De meest memorabele was wel Metallica als afsluiter van Fields of Rock in 2003. Dat was een van de eerste concerten met (de toen nieuwe) bassist Robert Trujillo; beest!
De Foo Fighters tijdens Pinkpop 2011 blijft me ook wel bij, trouwens

🆒
eergister naar de Opposites geweest. Wat een feestje is dat. 🙂
Reputatie 5
Badge +11
9 juni 2014: Metallica op Pinkpop!! (denk hier het headbangende banaantje van Hyves)
Badge +6
Over de afgelopen jaren zijn de concerten van Muse, Keane en Coldplay het me het meest bijgebleven 🙂.

Maar de Opposites zijn inderdaad ook elke keer weer een feestje en heb ook erg veel zin in het concert van De Jeugd van Tegenwoordig over een paar weken!
Badge +3
Recent naar The National geweest. Die waren echt te gek. Ik geef mijn vriendin kaartjes voor CHVRCHES in de melkweg in maart, wat me ook een leuk concert lijkt. De grootste verrassing van de laatste tijd was echter Bear's Den. Ik had ze op een festival al een keer voorbij zien komen en toen bevielen ze wel. In de kleine zaal van Paradiso kwamen ze echter veel beter tot hun recht. Vooral het nummer Pompeï (niet te verwarren met Pompeï van Bastille), wat ik nooit eerder had gehoord, viel heel goed in de smaak.

Ten slotte iets heel anders; eind januari naar het Concertgebouw voor een uitvoering van Bach's Mass in B minor. Nog nooit naar toe geweest, maar ben heel benieuwd.

Reageer