.

Na 3 jaar weer terug, bij de Simyo familie.


  • Anonymous
  • 0 reacties
Na 3 jaar van afwezigheid, zat in die 3 jaar bij een andere provider, keer ik weer terug naar Simyo.
Ik begon de goede service te missen, maar ook het forum waar ik veel klanten heb mogen helpen met hun vraag of probleem.
Mijn naam op het forum was toen MichD, en de volgende (oud-gediende) op dit forum zouden we mij nog wel kunnen kennen:
(Geheugensteuntje > dit was toen 1 van mijn topics: VoLTE via het 4G netwerk)

@Ray
@Scotsman
@Friesian
@RicoK
@Sean

Wel zijn er veel moderators van toen ermee gestopt, al twijfel ik geen moment dat de huidige moderators net zo goed zijn, als hun oud-collega's van 3 jaar geleden.

Ik hoop weer veel klanten van Simyo van dienst te kunnen zijn, door hun vragen zo goed en eerlijk mogelijk te beantwoorden.

Heb er veel zin in!
Fijn om weer terug te zijn, op het vertrouwde nest.

Groetjes, Michel

28 reacties

Reputatie 7
Badge +7
Welkom terug. Zomaar uit nieuwgierigheid: met welke provider ben je vreemd gegaan?

Het Volte onderwerp is trouwens vrij actueel op dit moment.
Met name de vraag welke toestellen het ondersteunen, en ook nog de afkomst van het toestel (gekocht bij provider, gekocht via Nederlandse import of grijze import) lijkt een rol te spelen, al weten we hier nog niet het fijne van.
Je input is welkom.
@wimj12 :

Dank je wel, beloof nu heeeeeeeeeeel lang te blijven.

De afgelopen 3 jaar, zat ik bij T-Mobile en Tele2.
Ondanks dat T-Mobile volgens een onderzoek van P3 het beste netwerk heeft, zijn ze lang niet zo klant- en servicegericht als bij Simyo, waardoor ik met enig regelmaat boos aan de telefoon hing.
Tele2 ben ik maar kort klant geweest, omdat ik minimaal tot geen bereik had in mijn woning, maar ook gewoon buiten in de tuin, en dit terwijl ik in een grote stad woon met een zee aan GSM-antennes.

Nee, ik ben echt happy dat ik weer terug ben!
Heb met Simyo (KPN netwerk) vrijwel over een zeer stabiel 4G ontvangst (ook in mijn woning), waarop ik internet en inmiddels ook bel.
Reputatie 7
Badge +7
Ik kijk ook wel eens rond (kan nooit kwaad natuurlijk) maar door op het juiste moment van de acties gebruik te maken heb ik nu een bundel die ik zelden boven de 25% gebruik; en echt veel goedkoper is het voor mij dan ook niet als ik overstap.
Het enige wat ik jammer vind is het ontbreken van een “buitenbundel blokkade”. Maar dan doe ik dat maar in mijn toestel.
Was jouw forum naam niet iets van MichD? Ja dus, opende net dat topic..

In ieder geval welkom terug. 😁
Hoi @MichelD72 - Michel.

Namens mij en Billy..



Welkom terug !!


Leuk dat het vogeltje, de vliegende postbode, weer het Simyo-raampje heeft gevonden!
Nu moeten ze jou extra in de watten leggen want het nestje mag je nooit meer willen verlaten.😉

En ik weet dat je weer een goede aanwinst bent voor het forum door je zeer goede en uitgebreide informatie!

Ik herinner me ook dat je voordat je bij Simyo actief werdt je eerst bij Vodafone hebt geholpen/gewerkt.🙂😉


Groet van een paerdjuh.
Friesian.
Reputatie 7
Badge +9
Misschien als je het lief vraagt, koppelt een moderator je oude forum account aan je nieuwe mijn simyo account.

In ieder geval: Welkom terug bij deze beste provider!

Oh ja, moderatoren komen en gaan! De forum experts, die blijven meestal langer hangen!
Was jouw forum naam niet iets van MichD? Ja dus, opende net dat topic..

In ieder geval welkom terug. 😁


Klopt helemaal Ray, dat was mijn forumnaam voordat ik overstapte naar T-Mobile.
Vandaar dat ik ook een oude topic van mezelf erbij heb gedaan, voor het geval je het even niet meer wist.

Maar nu ben ik weer helemaal terug, met een nieuwe forumnaam (waarin mijn voornaam nu volledig wordt vermeld) en een nieuw forumfotootje.

Weet alleen niet meer, of ik ooit de titel "Forum Expert" heb gedragen, maar dat zou een moderator kunnen nagaan.
Hoi @MichelD72 - Michel.

Namens mij en Billy..



Welkom terug !!
Leuk dat het vogeltje, de vliegende postbode, weer het Simyo-raampje heeft gevonden!
Nu moeten ze jou extra in de watten leggen want het nestje mag je nooit meer willen verlaten.😉

En ik weet dat je weer een goede aanwinst bent voor het forum door je zeer goede en uitgebreide informatie!

Ik herinner me ook dat je voordat je bij Simyo actief werdt je eerst bij Vodafone hebt geholpen/gewerkt.🙂😉


Groet van een paerdjuh.
Friesian.



Dank je wel Friesian, voel mij zeker weer thuis van weggeweest. 🙂
Ik mag aannemen dat Billy 🐕 jouw hond is, die er trouwen erg lief tot mij overkomt.

Dat vogeltje (Roodborstje) in mijn oude account, is nu vervangen door een zonsondergang ☀️ tussen wat bomen, omdat ik met een schone lei van start wil gaan.
Daarnaast ben ik ook geen postbode 📫 meer, maar ben ik inmiddels werkzaam bij een bekende Nederlandse hotelketen, wat erg leuk werk is om te mogen doen.

Ik ben al aardig in de watten gelegd, door meest klantvriendelijke klantenservice van Nederland.
Maar het belangrijkste is natuurlijk, dat Simyo gewoon de 🏆 beste provider is, met een uitstekend 4G netwerk (KPN Netwerk) en zeer goede service.

Uiteraard zul je weer mijn goede en uitgebreide antwoorden (en informatie) terug gaan zien, daar is niets in veranderd.

Ik heb inderdaad gewerkt voor Vodafone, maar ook voor KPN en Ziggo (voorheen UPC).
Wie weet, solliciteer ik nog een keer bij Simyo.
Misschien als je het lief vraagt, koppelt een moderator je oude forum account aan je nieuwe mijn simyo account.

In ieder geval: Welkom terug bij deze beste provider!

Oh ja, moderatoren komen en gaan! De forum experts, die blijven meestal langer hangen!


Op zich een goed idee @Groentjuh , maar alleen wil ik dat dus niet meer!!
Ik wil gewoon een nieuwe start naar 3 jaar van afwezigheid, met daarbij een compleet nieuw account.

Mijn oude (vorige) account onder de naam @MichD blijft gewoon afgesloten, en kan nu gewoon dienen als naslagwerk, al zal veel informatie daarin verouderd zijn.

Volgens mij zijn er nog wel enkele moderatoren die mij nog zouden kennen, al zullen dat er inderdaad weinig zijn ben ik bang.
Hopelijk reageren ze dan gauw op mijn topic.

En ja, forum experts blijven langer actief dan moderatoren, dat is nu wel duidelijk geworden.
Hoi @MichelD72.

Ik lees dat er in jouw leven veel is veranderd, dat geldt ook hier bij mij en bij Simyo. Je herinnert je ongetwijfeld @Alex, Charlene, Ernst en Tiury. De laatste is terug naar de muziek, als DJ.

Ik lees over werkzaam in een NL hotelketen, ik was voordat ik een eigen bedrijfje had werkzaam als kok - geen goeie, te hoge werkdruk, zag de volgorde niet, te weinig inzicht.
Moeilijke jaren '80, geslaagd certificaat in Zwolle op examen met z'n 4-en.

Maar het komt me nu al weer langer goed van pas.🙂

Ben ooit naar de Horecava geweest in de RAI.
Jij ook? Was erg leuk om mee te maken..

Wat voor soort werk doe je precies in het hotel?

Ook bij mij, voor mij, is veel veranderd en gaat nog meer ingrijpend veranderen, ongewis... onduidelijkheid toekomst, maar dat is privé.

Billy is idd mijn Kooikerhondje, die kan me geen meter missen.😀

Jouw leven lijkt goed op de rails te staan, houden zo!😎


En niet teveel naar de titels kijken, we zijn vooral mensen en een paerdjuh.😉😇
Geniet vooral van het aangename weer vandaag!

Laterz.
Friesian
Hoi @MichelD72.

Ik lees dat er in jouw leven veel is veranderd, dat geldt ook hier bij mij en bij Simyo. Je herinnert je ongetwijfeld @Alex, Charlene, Ernst en Tiury. De laatste is terug naar de muziek, als DJ.

Ik lees over werkzaam in een NL hotelketen, ik was voordat ik een eigen bedrijfje had werkzaam als kok - geen goeie, te hoge werkdruk, zag de volgorde niet, te weinig inzicht.
Moeilijke jaren '80, geslaagd certificaat in Zwolle op examen met z'n 4-en.

Maar het komt me nu al weer langer goed van pas.🙂

Ben ooit naar de Horecava geweest in de RAI.
Jij ook? Was erg leuk om mee te maken..

Wat voor soort werk doe je precies in het hotel?

Ook bij mij, voor mij, is veel veranderd en gaat nog meer ingrijpend veranderen, ongewis... onduidelijkheid toekomst, maar dat is privé.

Billy is idd mijn Kooikerhondje, die kan me geen meter missen.😀

Jouw leven lijkt goed op de rails te staan, houden zo!😎


En niet teveel naar de titels kijken, we zijn vooral mensen en een paerdjuh.😉😇
Geniet vooral van het aangename weer vandaag!

Laterz.
Friesian




Er is in mijn leven, inderdaad het één en ander veranderd in de afgelopen jaren.
Zo ben ik inmiddels verhuisd naar een nieuwbouw woning 🏡 in het mooie Arnhem, en ben ik van post rondbezorgen ✉️ overgestapt naar een leuke baan bij een bekende hotelketen.

Ook in jouw leven is er inmiddels het nodige veranderd, tot ingrijpend aan toe.
Vanzelfsprekend wil je dat privé houden, en dat is ook meer dan begrijpelijk.

En ja, de oude moderatoren die je even opsomde ken ik inderdaad goed, met hen had ik toen der tijd ook veel en goed 👍🏼 contact, en hebben mij daarnaast altijd prima geholpen.
Ergens heel jammer, dat @Alex , @Charlene , @Ernst en @Tiury niet meer werkzaam zijn als moderatoren op het forum, al ga ik er automatisch vanuit dat ik ook weer een goed en leuk contact ga krijgen met de huidige moderatoren.

Tip 💡:voor de huidige moderatoren, doe navraag bij bij bovenstaande (oud-) collega's over mij, zei kunnen jullie vast nog wel het één en ander over mij vertellen (oud forumnaam van mij @MichD).

Mijn huidige functie heet: Medewerker Banqueting & Bediening 🍸 (combinatie functie).
Mijn werkzaamheden zijn zeer uitgebreid, om hier even te vertellen.
Maar als je even gaat googlen op medewerker banqueting, zul je het vast wel vinden.

Trouwens leuk, dat je ook in een hotel hebt gewerkt als kok.
Alleen jammer dat je het niet kon volhouden, door o.a. de werkdruk.

Maar wat bedoel je nu precies, "en niet naar de titels kijken"?
Kun je dat nog even uitleggen, want ik kan je daarin even 🤔 niet volgen.

Ook jij een fijne (zondag) dag toegewenst.
En tot gauw op het forum.
Hoi @MichelD72.

Maar wat bedoel je nu precies, "en niet naar de titels kijken"?
Kun je dat nog even uitleggen, want ik kan je daarin even 🤔 niet volgen.

Of je nu startend of actief simyaan bent zijn enkele gebruikerstitels die je kunt krijgen, belangrijk is dat je jezelf blijft. Helpende klant, mens .... paerdjuh.😉😎
Reputatie 7
Hey, hallo, welkom terug. Vaag gaan er wel wat lampjes branden.
Reputatie 7
Badge +10
Hi Michel,

Welkom terug! Ik ken je niet (en jij mij niet), maar ik kijk nu al uit naar je aanwezigheid op ons forum. Ik word vooral blij van het bijkletsen dat in dit topic gebeurt 🌝

Ik volg dit met een kleine glimlach en ben hoopvol over de vriendschap die vast zal ontstaan!

Groetjes,
Jihane
Reputatie 5
Badge +10
Heeeeeeeey MichD,

Natuurlijk ken ik jou nog. De moderators die je opnoemt, zijn allemaal helaas niet meer werkzaam bij Simyo. Al hebben ze wel heel lang bij ons gewerkt en proeven ze hun geluk nu ergens anders. Ik weet zeker dat ze zich jou ook nog herinneren. Zelf werk ik nog steeds bij Simyo, maar ben ik niet meer actief als moderator. Maar het forum blijft wel mijn favoriete service kanaal en ik mis het nog wel :D

Maar wat leuk om te zien dat je weer terug bent en ook weer een forum account hebt aangemaakt. Toevallig ook ooit actief geweest op het T-mobile of Tele2 forum?

M'n collega's vroegen al of ik me jou nog kon herinneren haha. Simyo is nog steeds een grote (of kleine) familie. Dus Jihane zit maar een paar meter bij mij vandaan. Dat maakt het zo gezellig.

Veel veranderd in je leven dus. Banenswitch, huizenswitch etc. Welcome back MichD! Leuk je weer te zien op het forum.

Update: van Ernst kreeg ik al een berichtje 'away but not forgotten' nadat ik de link van dit topic doorstuurde.
Hi Michel,

Welkom terug! Ik ken je niet (en jij mij niet), maar ik kijk nu al uit naar je aanwezigheid op ons forum. Ik word vooral blij van het bijkletsen dat in dit topic gebeurt 🌝

Ik volg dit met een kleine glimlach en ben hoopvol over de vriendschap die vast zal ontstaan!

Groetjes,
Jihane



Hoi Jihane,

Met veel plezier ben ik weer teruggekeerd bij Simyo!
Dat je mij nog niet kent is vanzelfsprekend, omdat je 3 jaar geleden nog niet werkzaam was als moderator op het forum, maar ik kan je zeggen dat dit vanzelf gaat gebeuren.

Vind het ook erg leuk 😊, dat je geniet van het bijkletsen binnen mijn topic.

Weet zeker dat we een vriendschappelijk contact gaan krijgen, waarbij mijn doel is om de predicaat "Forum Expert" van jouw te krijgen.

Groetjes,
Michel 😎
Reputatie 7
Badge +9
Weet zeker dat we een vriendschappelijk contact gaan krijgen, waarbij mijn doel is om de predicaat "Forum Expert" van jouw te krijgen.
Ray is op vakantie, dus grijp je kans om veel te beantwoorden! 😎
Heeeeeeeey MichD,

Natuurlijk ken ik jou nog. De moderators die je opnoemt, zijn allemaal helaas niet meer werkzaam bij Simyo. Al hebben ze wel heel lang bij ons gewerkt en proeven ze hun geluk nu ergens anders. Ik weet zeker dat ze zich jou ook nog herinneren. Zelf werk ik nog steeds bij Simyo, maar ben ik niet meer actief als moderator. Maar het forum blijft wel mijn favoriete service kanaal en ik mis het nog wel :D

Maar wat leuk om te zien dat je weer terug bent en ook weer een forum account hebt aangemaakt. Toevallig ook ooit actief geweest op het T-mobile of Tele2 forum?

M'n collega's vroegen al of ik me jou nog kon herinneren haha. Simyo is nog steeds een grote (of kleine) familie. Dus Jihane zit maar een paar meter bij mij vandaan. Dat maakt het zo gezellig.

Veel veranderd in je leven dus. Banenswitch, huizenswitch etc. Welcome back MichD! Leuk je weer te zien op het forum.

Update: van Ernst kreeg ik al een berichtje 'away but not forgotten' nadat ik de link van dit topic doorstuurde.




Ha die Alex,

Super leuk dat je ook reageert op mijn topic, dat doet mij zeker goed. 😃
Fijn dat je mij nog niet vergeten bent, wat alleen maar inhoudt dat ik een goede 👍🏻 indruk heb achter gelaten, toen ik 3 jaar gelden overstapte naar T-mobile.

Ook fijn dat je nog werkzaam bent bij Simyo, maar niet meer als moderator op het forum maar achter de welbekende schermen van Simyo.
Wel jammer 😔 dat de overige oud-moderators niet meer werkzaam zijn bij Simyo, die hebben net zoals ik zelf een banen-switch gemaakt, naar een nieuwe werkgever.

Bij T-Mobile was ik zeker actief op het forum, en dat werd ook daar door vele gewaardeerd.
Ik was daar ook een tijdje "Expert", en kwam ook met regelmaat op de koffie ☕️, bij de moderators in het T-Mobile kantoor in Arnhem (waar trouwens ook de klantenservice zit).
Heb zelfs als dank voor mijn bijdrage, een exclusief T-Mobile Sweater gekregen.
Bij Tele2 heb ik niets gedaan op het forum, ook omdat ik maar zeer kort klant was.

Er is inderdaad veel veranderd in mijn leven, maar dat is ook wel fijn.
Zo sluit je een deel van je leven af, en begint met goede moet aan een 📕 nieuw hoofdstuk.

Super leuk hoe Ernst heeft gereageerd!
Doe hem maar de hartelijk groeten terug van mij. 👋🏻

Als slot (kleinigheidje), het is niet meer MichD, maar MichelD72.

Groetjes,
Michel 😎

Weet zeker dat we een vriendschappelijk contact gaan krijgen, waarbij mijn doel is om de predicaat "Forum Expert" van jouw te krijgen.Ray is op vakantie, dus grijp je kans om veel te beantwoorden! 😎

Groentjuh en ut paerdjuh zijn helaas nooooooit op vakantie.😉😁🤠😇

En behalve community manager(s), moderators hebben we ook een moederator, @Angela, gehad.🙂
Reputatie 7
Badge +9


Weet zeker dat we een vriendschappelijk contact gaan krijgen, waarbij mijn doel is om de predicaat "Forum Expert" van jouw te krijgen.Ray is op vakantie, dus grijp je kans om veel te beantwoorden! 😎
Groentjuh en ut paerdjuh zijn helaas nooooooit op vakantie.😉😁🤠😇

En behalve community manager(s), moderators hebben we ook een moederator, @Angela, gehad.🙂

Jij misschien niet, maar ik ga wel eens op vakantie. Helaas dien ik ook dan bereikbaar te zijn voor de werkgever. Dus kan ik mijn extra bagage upgrade declareren en mifi-kosten indien nodig.

Op een mobiel/tablet/laptop kun je terwijl je lekker langs de zee/zwembad ligt best even het forum lezen, toch?
Reputatie 6
Badge +5
Hi MichelD72,

Wat gaaf dat je na zo'n lange tijd weer terug bent gekomen bij Simyo. En leuk dat je ook meteen weer een forumaccount hebt aangemaakt. Aangenaam kennis te maken, volgens mij gaan we elkaar nog veel tegenkomen ;)

Goed om te lezen dat het zo goed met je gaat! Mocht je vragen hebben (zowel persoonlijk als zakelijk) kan je me altijd een privébericht sturen.

Tot op het forum! Groetjes,
Niels
Reputatie 5
Badge +10

Heeeeeeeey MichD,

Natuurlijk ken ik jou nog. De moderators die je opnoemt, zijn allemaal helaas niet meer werkzaam bij Simyo. Al hebben ze wel heel lang bij ons gewerkt en proeven ze hun geluk nu ergens anders. Ik weet zeker dat ze zich jou ook nog herinneren. Zelf werk ik nog steeds bij Simyo, maar ben ik niet meer actief als moderator. Maar het forum blijft wel mijn favoriete service kanaal en ik mis het nog wel :D

Maar wat leuk om te zien dat je weer terug bent en ook weer een forum account hebt aangemaakt. Toevallig ook ooit actief geweest op het T-mobile of Tele2 forum?

M'n collega's vroegen al of ik me jou nog kon herinneren haha. Simyo is nog steeds een grote (of kleine) familie. Dus Jihane zit maar een paar meter bij mij vandaan. Dat maakt het zo gezellig.

Veel veranderd in je leven dus. Banenswitch, huizenswitch etc. Welcome back MichD! Leuk je weer te zien op het forum.

Update: van Ernst kreeg ik al een berichtje 'away but not forgotten' nadat ik de link van dit topic doorstuurde.


Ha die Alex,

Super leuk dat je ook reageert op mijn topic, dat doet mij zeker goed. 😃
Fijn dat je mij nog niet vergeten bent, wat alleen maar inhoudt dat ik een goede 👍🏻 indruk heb achter gelaten, toen ik 3 jaar gelden overstapte naar T-mobile.

Ook fijn dat je nog werkzaam bent bij Simyo, maar niet meer als moderator op het forum maar achter de welbekende schermen van Simyo.
Wel jammer 😔 dat de overige oud-moderators niet meer werkzaam zijn bij Simyo, die hebben net zoals ik zelf een banen-switch gemaakt, naar een nieuwe werkgever.

Bij T-Mobile was ik zeker actief op het forum, en dat werd ook daar door vele gewaardeerd.
Ik was daar ook een tijdje "Expert", en kwam ook met regelmaat op de koffie ☕️, bij de moderators in het T-Mobile kantoor in Arnhem (waar trouwens ook de klantenservice zit).
Heb zelfs als dank voor mijn bijdrage, een exclusief T-Mobile Sweater gekregen.
Bij Tele2 heb ik niets gedaan op het forum, ook omdat ik maar zeer kort klant was.

Er is inderdaad veel veranderd in mijn leven, maar dat is ook wel fijn.
Zo sluit je een deel van je leven af, en begint met goede moet aan een 📕 nieuw hoofdstuk.

Super leuk hoe Ernst heeft gereageerd!
Doe hem maar de hartelijk groeten terug van mij. 👋🏻

Als slot (kleinigheidje), het is niet meer MichD, maar MichelD72.

Groetjes,
Michel 😎


Wat grappig dat je ook daar actief was op het forum. Volgens mij zit het daar ook goed in elkaar. Mooi om zo even bijgepraat te worden.

Ik zal Ernst de groeten doen. Hoewel ik hem weinig zie, heb ik nog dagelijks contact met hem (we spelen namelijk al jaren Wordfeud tegen elkaar)
Reputatie 5
Badge +2
Hey, hallo, welkom terug. Vaag gaan er wel wat lampjes branden.

Ik moet ook even graven hoor. Enne Symio is het beste. Klopt. Hun bereik is werkelijk grenzeloos. Ik praat uit ervaring.
Supergeweldig zijn ze. 👍
Reputatie 6
Badge +5
Leuk dat jij ook weer even terug bent, L.Rozewater!

Ben ook weer blij dat ik terug ben na dat stomme simpel waarbij ik nergens bereik had  en dat moet ik hebben voor mijn gezondheid

Reageer