.

Vraag

iPhone 4

  • 7 August 2013
  • 53 reacties
  • 15706 Bekeken


Toon eerste bericht

53 reacties

Reputatie 7
Badge +9
IOS 7 zal zeker nog geïnstalleerd kunnen worden op de iPhone 4.. Support voor de 4 zal er voorlopig ook nog zijn. Toestel wordt nog aardig verkocht en veel gebruikt. De 4S is t.o.v. de 4 nog relatief duur maar heeft wel verbeteringen. Wacht inderdaad nog maar even totdat de nieuwe toestellen gelanceerd worden. Prijzen zullen zakken maar koopjes worden het nooit. Dat heppie niet bij Appeleflap. 😉 Dus een behoorlijke duikeling in de prijs zoals bij de Samsung S3 hoef je niet te verwachten.

Btw Martijn met het erretje; heppie wat aan de Turkse PB van de Leon? 😉
Reputatie 7
Let wel, omdat binnenkort door Apple de nieuwe iPhones gaan worden geïntroduceerd, waarschijnlijk (eind) volgende maand, namelijk de iPhone 5S en 1 of 2 budget/lite varianten kunnen de prijzen van tweedehands iPhones onder druk komen te staan. Misschien iets om je voordeel mee te behalen.

Daarnaast, omdat ook iOS 7 gaat worden geïntroduceerd, is de kans heel erg groot dat de support voor de iPhone4 gaat worden gestaakt. Dit houdt in dat (nieuwe) apps hier niet meer op zouden kunnen gaan worden geïnstalleerd.

Sowieso zou ik persoonlijk niet gaan voor een iPhone4.

NB Ik heb (nog) geen iPhone, maar ik wacht volgende maand af om tot de aanschaf ervan over te gaan. Ik ben heel erg benieuwd naar de prijsstelling(en) van de budgetvarianten.
Reputatie 7
Badge +9
Wat de taal betreft: je kunt op een iPhone, iPad of iPod Touch uit een hele reeks talen kiezen, waaronder Nederlands.
Wat de hardware betreft zijn er volgens mij geen verschillen tussen Nederlandse en buitenlandse Europese modellen.
Updates van de iOS en geinstalleerde apps gaat op de gebruikelijke manier.
Waar je het beste eentje kunt kopen in Nederland: geen idee...

Reageer