.

Hoeveel sms-berichten verstuur jij gemiddeld per maand?

  • 5 March 2013
  • 9 reacties
  • 2470 Bekeken

Reputatie 5
Badge +10
  • Oud Community Manager
  • 6701 reacties
Ben benieuwd hoeveel sms berichten jullie nog versturen per maand. Het sms verkeer neemt natuurlijk af door de opkomst van smartphones. Hiermee kun je natuurlijk berichtjes versturen via internet. Ondanks dat ik zelf veel Whatsapp gebruik, vind ik het nog altijd leuker om een sms bericht te ontvangen :D

Hoeveel sms berichten versturen jullie nog per maand?

Hoeveel sms berichten verstuur jij per maand?


9 reacties

Badge +8
Je bent me er eentje, franswon 🆒
Reputatie 7
Badge +9
Het meervoud van SM?:)
Reputatie 2
Badge +6
Sms? Wat is dat...? 😉
Reputatie 7
Badge +9
Ik bijna geen, meestal WhatsApp, kan je ook spraakbericht meesturen!

Nu mijn vrouw en dochter vrijwel alleen WhatsApp gebruiken moet ik ook wel.
Ik stuur 0 smsjes.
Reputatie 7
Badge +9
Ik gebruik SMS alleen om iets aan mijn vrouw of dochter door te geven als ze op hun werk zijn, telefoontjes zijn dan vaak lastig om aan te nemen. Als het echt dringend is bel ik natuurlijk wel.
SMS blijft handig, WhatsApp gebruik ik niet vaak, soms Viber op mijn Android (voice en messaging) maar de gesprekskwaliteit is vaak beroerd, alleen via wifi gaat het enigszins redelijk.
Badge +6
Hoi,

Ik sms zelden nog. Ik ping of stuur een app naar iemand.
Reputatie 7
Ik sms echt nog nauwelijks. Incidenteel een noodzakelijk kwaad als iemand geen databundel heeft voor zijn telefoon. Of niet wil aanschaffen omdat deze een telefoon van de baas heeft zonder databundel.......:mad:
Reputatie 7
Badge +9
, vind ik het nog altijd leuker om een sms bericht te ontvangen

Vind ik eigenlijk ook wel een beetje. Is iets van 'vroeger' . Nog uit de vorige eeuw.:D. Daarom waarschijnlijk. Op mijn oude tekefoons zocht ik op internet er ook wel eens speciale sms tonen bij. Was wel geinig. Is het sentiment? Is dat het?
Whats appen,  en voor de Apple gebruikers iMessagen, vind ik voor een snelle communicatie handiger. En het is gratis, op wat dataverbruik na dan als je niet in een wifi omgeving zit. IMessagen vind ik persoonlijk handiger / duidelijker dan whats appen. 

Af en toe zit ik  in een Whats app groep met vrienden of collega's. Dan word je wel eens gek van het constante gepingel :p. Snel afmelden dus. ;)

Om op je vraag terug te komen, ik stuur amper nog sms-en. Alleen als mensen geen Whats app of iMessage hebben. En van die ontvang ik dan ook sms-jes. Maar veel zijn het er niet.

Reageer