.

Vraag

Hoe overtuig ik anderen dat Simyo goedkoop is?

  • 8 December 2011
  • 15 reacties
  • 3058 Bekeken

Badge +3
Haay dames en heren!,

ik wou mijn moeder laten overtuigen dat ze ook simyo moet nemen omdat het veel goedkoper is dan die andere prepaid providers,
Maar ze zegt telkens van dat ze het helemaal niet wilt!! want ze haat het via internet om beltegoed te kopen, en bovendien is ze bang dat haar hele bank word leegerooft door simyo.... maar ik heb haar duidelijk gezegd dat dit onmogelijk is maar ze zegt dat ze het niet wilt en dat ze alsnog bang is dat haar bank word gerooft door simyo...
en ze zit op t-mobile en ze betaalt voor 35 cent per minuut! en de dekking is ook nog eens erg slecht!!
wie o wie kan mij hiermee helpen om me moeder te laten overtuigen..??? bij voorbaat dank!! En als ze nu simyo had dan had ze nu veeel geld kunnen besparen...

15 reacties

Badge +3
Ik heb haar op een goede manier haar laten overtuigen om simyo te nemen en dat is: Ik heb haar telefoon op handmatig gezet op roaming en ze kan op 1 of andere manier niet meer bellen en terugebeld worden...en ik zei dat ze dan maar simyo moest doen met nummerbehoud! en uiteindelijk is het toch gelukt om haar te pakken krijgen aan simyo!!haha!! en ze is niet zo heel slim in telefoons en simkaarten enzo :P
Maar ik heb ook bovendien simyo gelukkiger kunnen maken om een nieuwe klant erbij te doen ;P

dus wat mij betreft mag dit topic wel op slot ofzo xD
Reputatie 3
Badge +5
Hopelijk heb je haar telefoon niet helemaal om zeep geholpen 😛
Badge +3
Hahahaha niels!!!!! xDD :P:P ik heb die telefoon op roaming gezet zodat ze niet te bereiken is in nederland... :P:P en dat heb ik goed voor mekaart gekregen op 1 of andere manier ;P
Badge +1
De allergoedkoopste prepaid is:
Aldi Prepaid: SMS kost 4 eurocent bellen 13 cent.
Jumbo/Dirk/Kruidvat Mobiel: 12 eurocent per minuut en sms is daar 5 cent. Allen werken op het perfecte KPN netwerk. Bij Dirk/Jumbo heb je bovendien 1 x per maand op 1 gratis sms via je "nood" bundel. Er zijn toestellen waarbij je 2 SIMkaarten in kunt plaatsen. Op die manier kun je op de goedkoopste manier bellen en SMS versturen.
Reputatie 3
Badge +5
Maar @vragen, als hun goedkoper zijn dan Simyo, waarom ben je dan toch klant bij Simyo?

Badge +1
Onderling bellen bij Simyo is goedkoper. Ik heb een GSM met 2 simkaarten er in.
Simyo is niet goedkoper.
1. je ontvangt de verkeerde simkaart
2. deze kaart blijkt ook in ander toestel (voor grote sim) niet te werken
3. klantenservice breekt na 60 minmuten wachten de verbinding
4. online bestellen durf ik niet want ik moet al op bevestigen duwen VOORDAT ik kan aangeven dat ik een minisim wil (wellicht gaat het dus weer fout en betaal ik voor niets nog een keer 5,- voor de fout van Simyo
5. al met al VEEL tijd, ergernis bij mij en teleurstelling bij onze dochter

Gewoon weer Vodafone. Iets duurder per minuut maar dan werkt het wel allemaal perfect!
Badge +1
Delight Mobile werkt eveneens via KPN netwerk. Je belt voor 3 eurocent per minuut met start tik van 9,5 cent en onderling gratis bellen. Een sms binnen Nederland kost daar 3 eurocent.
Reputatie 3
Badge +5
@BartM

Jammer dat je een negatieve eerste ervaring hebt gehad met Simyo. 

1. Wat is er precies verkeerd gegaan? Als je nummerbehoud hebt aangevraagd is op de dag van nummerbehoud je oude nummer actief op je nieuwe simkaart.
2. Zie 1. Het kan weleens zijn dat een sim kapot is. Heb je al contact opgenomen met de klantenservice?
3. Daar weet ik niks van. Misschien is dit automatisch door de telefooncentrale gedaan omdat je te lang moest wachten of er was een kleine storing. Je kan ook per mail en Twitter contact opnemen met Simyo.
4. Je kunt je huidige simkaart knippen naar een micro-sim. Simyo kan je daar een handleiding voor sturen en neemt het voor haar risico.
5. Jammer zoals ik al eerder zei dat je deze ervaring hebt gehad. Ik vraag je om Simyo nog een kans te geven. 
Fouten kunnen bij elk bedrijf weleens voorkomen, ook bij Vodafone. Ga je dan elke keer overstappen naar een andere?

@vragenvragen

Reclame op dit forum maken is niet gewenst en ook tegen de regels naar mijn weten. Ze bieden trouwens geen bundel voor mobiel internet, erg duur dus. Daarnaast zijn er nog meer addertjes onder het gras. Simyo biedt meer service en functionaliteit. Als jij graag overstappen moet je dat vooral doen maar dan moet je niet achteraf gaan klagen dat je niet tevreden bent. Lagere tarieven is ook niet alles 😉
Natuurlijk vind ik het niet erg als er fouten gemaakt worden. Het irriteert alleen als niemand de moeite neemt om ze op te lossen of erger nog als een bedrijf volstrekt onbereikbaar is. Alleen op dit soort postings wordt gereageerd maar ook in dat geval alleen defensief. Niemand die mijn probleem oplost. Gewoon slecht!

@BartM

Jammer dat je een negatieve eerste ervaring hebt gehad met Simyo. 

1. Wat is er precies verkeerd gegaan? Als je nummerbehoud hebt aangevraagd is op de dag van nummerbehoud je oude nummer actief op je nieuwe simkaart.
2. Zie 1. Het kan weleens zijn dat een sim kapot is. Heb je al contact opgenomen met de klantenservice?
3. Daar weet ik niks van. Misschien is dit automatisch door de telefooncentrale gedaan omdat je te lang moest wachten of er was een kleine storing. Je kan ook per mail en Twitter contact opnemen met Simyo.
4. Je kunt je huidige simkaart knippen naar een micro-sim. Simyo kan je daar een handleiding voor sturen en neemt het voor haar risico.
5. Jammer zoals ik al eerder zei dat je deze ervaring hebt gehad. Ik vraag je om Simyo nog een kans te geven. 
Fouten kunnen bij elk bedrijf weleens voorkomen, ook bij Vodafone. Ga je dan elke keer overstappen naar een andere?

@vragenvragen

Reclame op dit forum maken is niet gewenst en ook tegen de regels naar mijn weten. Ze bieden trouwens geen bundel voor mobiel internet, erg duur dus. Daarnaast zijn er nog meer addertjes onder het gras. Simyo biedt meer service en functionaliteit. Als jij graag overstappen moet je dat vooral doen maar dan moet je niet achteraf gaan klagen dat je niet tevreden bent. Lagere tarieven is ook niet alles ;-)
Badge +1
Het betreft prepaid en het werkt goed. Zij hebben de laatste tarieven qua bellen en SMS. SMS gaat niet altijd goed naar elke provider. Van Dirk Mobiel naar Delight Mobile: SMS kwam niet aan. De afzender dient contact op te nemen met de service provider. Vervolgens is het probleem verholpen. Het schijnt dat niet elke SMS systeem goed met elkaar kan communiceren. Ik maak geen reclame voor Delight, ik heb niet gezegd u moet bij Delight zijn. Ik heb enkel de tarieven aangegeven. Welke adders zitten er nog meer onder het gras volgens u?
Vandaag gebeld door Wayne van Simyo naar aanleiding van mijn 2 postings op dit forum. Hij gaat het regelen voor me. Super! 
Badge
Simyo is niet goedkoper.
1. je ontvangt de verkeerde simkaart
2. deze kaart blijkt ook in ander toestel (voor grote sim) niet te werken
3. klantenservice breekt na 60 minmuten wachten de verbinding
4. online bestellen durf ik niet want ik moet al op bevestigen duwen VOORDAT ik kan aangeven dat ik een minisim wil (wellicht gaat het dus weer fout en betaal ik voor niets nog een keer 5,- voor de fout van Simyo
5. al met al VEEL tijd, ergernis bij mij en teleurstelling bij onze dochter

Gewoon weer Vodafone. Iets duurder per minuut maar dan werkt het wel allemaal perfect!



Niet alleen dat hoor....
Je koopt een "Web to Slow" om internetten buiten je bundel te voorkomen en moet vervolgens alsnog internetten (lees, mailen) buiten je bundel omdat die "Web to slow" niet vaak boven de 1kbs uit komt!

En klachten hierover?
Geen zin, ze beloven iets op te lossen maar antwoorden uiteindelijk maar dat in mijn gebied dit an niet werkt.

Kosten? uiteindelijk € 12,50 per dag ipv zogenaamd onbeperkt voor € 2,50 per dag!
"Lekker goedkoop"
Badge +1
Om te bewijzen dat Simyo de goedkoopste is, geef je iedereen 10 euro beltegoed.....:D

En dan is er koffie.....by by

hans
Badge
Om te bewijzen dat Simyo de goedkoopste is, geef je iedereen 10 euro beltegoed.....:D

En dan is er koffie.....by by

hans


Goedkoop ja... de service is goedkoop!

Reageer