.

Hoe ist hier, ook iemand meer last (gehad) van de griep?

  • 18 February 2019
  • 22 reacties
  • 728 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
3 Weken terug zaterdag flink de griep gehad een dag. Ik d8 een dag, gelukkig maar..🤓
Vorige week weer, maar toen een dag of 4 - 5, 's-morgens alles draaide. Kon niet in de hoefijzers komen.😏

Friesian#klootMaarWatAan#LappenmandKwamGoedVanPas🐯🐯🐅

Zijn er meer mensen die de griep hebben (gehad)?🙂

22 reacties

Reputatie 6
Badge +4
Beterschap voor jou @Jihane misschien is het wel een allergie nu met dit "tropische"februariweer.
Reputatie 5
Badge +2
Hier in China hebben we kontinnu de vogelengriep. Niet zo verwonderlijk. Vele mensen hokken samen met de kippen op stok.
Reputatie 6
Badge +5
Gelukkig hebben mensen geen last van vogelgriep ;)

Groetjes,
Niels
Dat krijg je van die legbatterijen....geitengriep is er ook al.......slangen in een plastic doos.....
@L.Rozewater



@Niels

Sorry maar hier vindt ik een kleine nuance op zijn plaats.

Legbatterijen staan hier buiten, deze zijn niet meer toegestaan in de EU. Er hoeft zelfs geen vogelgriep te zijn bij de kippen. Een ophokplicht kan ingesteld worden als beschermende maatregel als in de nabijheid besmette (trekkende) watervogels zijn gesignaleerd.

De situatie in China is niet te vergelijken met Nederland, alleen al L.Rozewater(vogel) maakt een verschil.😉 Die heeft héél vaak een klapband.😮
En dan zijn alle vreemde vogels, uhhh eenden in de bijt, verdwenen.😛 behalve L.Rozewater.🙄

BTW wel on topic blijven lui.🧐
Reputatie 6
Badge +4
Ach @Friesian het was maar om te lachen hoor, nav. het bericht van @L.Rozewater heb het toch niet over die knorrenpotjes gehad??🐷

Maar nogmaals, ik heb geen griep meer gekregen sinds ik nooit meer de griepspuit heb gehad.
Maar......ik val in herhalingen.
Hoi @Frida sinds er vrije uitloopeieren 🤓🙃 zijn is dur heul errug veul verandert.😉😀☺
Wist je dat ik een medicijndoseerpomp heb die ik in noodgevallen kan gebruiken? 😎
Mens en dier zal eerder drinken dan eten als ze zich niet goed voelen.☺
Reputatie 6
Badge +4
HI Jihane
@Jihane
Van de griepprik kreeg ik juist een wekenlange griep, tot 2x toe en toen ben ik naar de huisarts gestapt en die vertelde mij dat ik een van de mensen ben die niet tegen de vloeistof kan van griepprik.
Meteen mee gestopt met de griepprik en ik heb al een aantal jaren geen griep meer gehad.
Heerlijk !!

Thanks voor je belangstelling en
groetjes Frida
Reputatie 6
Badge +5
Wat naar, Frida! Fijn dat je in ieder geval de laatste jaren geen griep meer hebt gehad 🙂 Zelf heb ik dit jaar ook nog nergens last van gehad, ik word dan ook bijna nooit ziek.

Groetjes,
Niels
Reputatie 6
Badge +4
Wat fijn @Niels dat je zo goed van gezondheid bent. Ik heb zelf alleen last van "ouderdoms" verschijnselen. 😂Maar daar moet je gewoon niet aan toegeven en in mijn hoofd blijf ik 21 jaar😊

Bedankt voor je reactie en fijne dag,
groetjes,
Frida
Reputatie 7
Badge +10
Korte update: ik ben nu weer veel aan het niezen, beetje hoofdpijn, pff! In elk geval wel braaf gember-thee aan het drinken, in de hoop dat de verkoudheid weer weggaat.

Fingers crossed!
Reputatie 6
Badge +4
Dat krijg je van die legbatterijen....geitengriep is er ook al.......slangen in een plastic doos.....
@L.Rozewater
@Niels
Reputatie 6
Badge +4
Reuze handig @Friesian zo'n medicijnpompje voor mens en dier. Oppasboxer Cash logeert hier bij ons en wordt al een dagje ouder en ik moet af een pilletje geven aan hem tegen artrose en in een stukje worst verbergen 😁 en opletten dat hij hem weer niet uit tuft 🐕Dus vloeibaar zou handig zijn. Een bakje yoghurt eet hij zo op.
Bedankt voor de tip
Groetjes, Frida 😎
@Frida de medicijndoseerpomp is voor dieren, werkt op een speciale manier.🙂 En een beetje smokkelen om Cash zijn pilletje te laten opeten door tussen zijn brokjes wat stroop en het pilletje erbij te doen ken je ongetwijfeld.🙂
Reputatie 6
Badge +4
@Friesian Oww 😂maar er zijn wel medicijnpompjes in ziekenhuis voor na een operatie, via je rug wordt dat gedoseerd.
Reputatie 7
Badge +10

Dat krijg je van die legbatterijen....geitengriep is er ook al.......slangen in een plastic doos.....
@L.Rozewater



@Niels
Sorry maar hier vindt ik een kleine nuance op zijn plaats.

Legbatterijen staan hier buiten, deze zijn niet meer toegestaan in de EU. Er hoeft zelfs geen vogelgriep te zijn bij de kippen. Een ophokplicht kan ingesteld worden als beschermende maatregel als in de nabijheid besmette (trekkende) watervogels zijn gesignaleerd.

De situatie in China is niet te vergelijken met Nederland, alleen al L.Rozewater(vogel) maakt een verschil.😉 Die heeft héél vaak een klapband.😮
En dan zijn alle vreemde vogels, uhhh eenden in de bijt, verdwenen.😛 behalve L.Rozewater.🙄

BTW wel on topic blijven lui.🧐



Ha, kijk, heb ik weer wat nieuws geleerd over de vogelgriep 🤓
Reputatie 7
Badge +9
Er zullen best een hoop mensen griep hebben gehad. Gelukkig val ik niet in die groep.
Reputatie 7
Badge +9
De griepprik heeft tot nu het influenzavirus op afstand weten te houden.
Reputatie 7
Badge +9
Mijn beiden ouders hebben ook de griepprik gehad ivm leeftijd en "risicogroep" (werk in de zorg). Ik niet, maar kennelijk ook niet nodig gehad.
Zowel mijn vader alsook ik hebben de griepprik gehad, maar toch allebei de griep gehad.
Reputatie 7
Badge +10
Hi allemaal,

Oef, ja, het heerst allemaal wel weer! Ik heb niet echt griep gehad, maar afgelopen zaterdag was ik wel opeens goed verkouden! Ik heb nog steeds wat keelpijn en een klein beetje hoofdpijn. Heel irritant, zeker nu de zon eindelijk weer op komt dagen.

Het geeft mij tenminste hoop dat de lente om de hoek is 🙂

Groetjes,
Jihane
Reputatie 6
Badge +4
Nee gelukkig niet @Friesian en ik neem ook geen griepspuit want van die spuit ben ik al 2 x doodziek geworden, van die griepspuit kreeg ik juist griep....... Ik kan niet tegen de stoffen van de griepspuit aldus de arts..

Alleen een verkoudheid gehad en die heb ik weggewerkt met 's avonds op de rand van het bed 1 ijs- en ijs koude Jagermaister te nemen.😂
Reputatie 7
Badge +10
Hi Frida,

Neeee! Ben je ziek geworden van de griepprik? Wat naar. Kreeg je daar juist griep van, of was het intenser dan griep?

Groetjes,
Jihane

Reageer