.

Hoe heeft je huisdier de jaarwisseling doorstaan?

  • 4 January 2019
  • 14 reacties
  • 637 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Billy, mijn kooiker is ontzettend bang van vuurwerk, had een erg lange week.

Heb je een huisdier(en)? Kon je huisdier tegen vuurwerk? Hoe was zijn/haar jaarwisseling?

14 reacties

Reputatie 7
Badge +7
Onze rode kat heeft vanaf 30 december het grootste deel van de dag bang onder de bak gezeten.
Maar dat was in ieder geval beter dan het jaar daarvoor: toen was hij op oudjaars dag een groot deel van de dag spoorloos, vermoedelijk ergens in de buurt doodsbang ergens gezeten.
Reputatie 7
Badge +6
Voor onze parkiet mag het wel iedere dag oud en nieuw zijn hoe meer herrie in en om het huis hoe meer hij gaat ouwehoeren.
Reputatie 7
Badge +10
Hi allemaal!

Ah, dat vind ik zo sneu altijd, je kunt immers niet tegen je huisdieren zéggen dat het maar de jaarwisseling is en dat het tijdelijk is. Wim, gelukkig bleef de kat dit jaar thuis. Lijkt me heel eng als 'ie ergens anders is terwijl je weet dat hij heel bang is.

Groetjes,
Jihane
Reputatie 6
Badge +5
Hallo allemaal,

Voor mijn Poes, Frankie, was het de eerste jaarwisseling die ze heeft meegemaakt. Ze bleef in de aanloop ernaartoe erg rustig, op de dag zelf ook. Ben blij dat het allemaal zo soepel is verlopen :)

Groetjes,
Niels

Even dit topic uit de mottenballen halen.

Aangezien er weer een buslading nieuwe mods is ben ik benieuwd naar de ervaringen van zowel de nieuwe mods als klanten naar hoe huisdieren omgaan met vuurwerk.

 

Billy was weer in paniek....zo bang is ie.... knallen doen geen goed.

Reputatie 6
Badge +6

Hey all, 

Gelukkig nieuwjaar! 

Ik heb een maand rondgezworven in Indonesië, maar ben inmiddels weer terug :sunglasses:  Vanuit Schiphol gelijk doorgegaan naar familie en vrienden om vier dagen kerst te vieren en vervolgens twee dagen later het jaar af te sluiten. De hond van m'n vader vond het vuurwerk alleen eng zodra hij buiten kwam, verder deed het hem niet zoveel. De kat vond het een stuk spannender, die heeft de hele avond in de kast onder de trap gezeten. 

Nou schijnt het dat je CBD-olie zonder problemen aan je huisdieren kunt geven, misschien is dat een idee voor de volgende jaarwisseling Friesian! En gelukkig is het maar één dag per jaar dus dat is te overzien :nerd:

Wat waren jullie ervaringen dit jaar? 

Groetjes, 
Bas

 

Als eerste de beste wensen allemaal :D

 

Mijn kat heeft vuurwerk nooit eng gevonden, nu ze doof is slaapt ze er helemaal doorheen. 

Toen ik er ook nog een hond bij had was het een ander verhaal. Binnenshuis drama, buiten niks aan de hand.. 

:)

Reputatie 7
Badge +6

He Ray,

 

Fijn dat ze er geen last van heeft gehad, het hondje van me ouders krijgt altijd flinke scheut alcohol zodat zij ook een wat relaxende avond heeft. 

 

Groetjes,

Daisy

Hey all, 

Gelukkig nieuwjaar! 

Ik heb een maand rondgezworven in Indonesië, maar ben inmiddels weer terug :sunglasses:  Vanuit Schiphol gelijk doorgegaan naar familie en vrienden om vier dagen kerst te vieren en vervolgens twee dagen later het jaar af te sluiten. De hond van m'n vader vond het vuurwerk alleen eng zodra hij buiten kwam, verder deed het hem niet zoveel. De kat vond het een stuk spannender, die heeft de hele avond in de kast onder de trap gezeten. 

Nou schijnt het dat je CBD-olie zonder problemen aan je huisdieren kunt geven, misschien is dat een idee voor de volgende jaarwisseling Friesian! En gelukkig is het maar één dag per jaar dus dat is te overzien :nerd:

Wat waren jullie ervaringen dit jaar? 

Groetjes, 
Bas

 

 

Ook in Yogyakarta geweest? Daar woont m'n vriendin :grin:

Reputatie 6
Badge +6

Ook in Yogyakarta geweest? Daar woont m'n vriendin :grin:

Ik ben vijf dagen in Yogya geweest! Leuke stad met heel veel bezienswaardigheden! Kom je er vaak?

Ben er nu 2x 2 weken geweest. Waarschijnlijk ga ik in April weer, maar dan eerst een paar dagen Bali. 

 

Lieve mensen en ook dankbaar..  

Reputatie 6
Badge +6

Ben er nu 2x 2 weken geweest. Waarschijnlijk ga ik in April weer, maar dan eerst een paar dagen Bali. 

 

Lieve mensen en ook dankbaar..  

Inderdaad superlieve mensen! Op Java misschien nog wel liever dan op Bali. Bali zijn ze toeristen al zodanig gewend dat je vooral een lopende portemonnee bent voor de meesten. Dat is in Java wel anders!

Enige waar je voor moet oppassen in Yogya zijn de mannen van middelbare leeftijd die een praatje maken en uiteindelijk beginnen over een kunstexpositie in de buurt. Want eindstand is het gewoon de bedoeling dat je een kleedje koopt :joy:

Dat klopt inderdaad.. Maar mensen willen ook graag op de foto met de lange man uit Belanda :joy:

Reputatie 4
Badge +4

Hey Ray,

 

Ik hoorde van Bas ook al dat hij zelf een attractie werd op een gegeven moment. @Bas hoe lang ben je eigenlijk?

 

Groetjes,

Ouael

Reageer