.

Vraag

Hoe actief zijn jullie op sociale media?

  • 18 March 2013
  • 16 reacties
  • 1845 Bekeken

Reputatie 5
Badge +10
  • Oud Community Manager
  • 6701 reacties
Zijn jullie ook actief op andere social media kanalen? Ik heb wel Facebook, Youtube en Linkedin. Ik heb geen Twitter account, maar wel Google+. Al ben ik niet echt actief op laatstgenoemde.

Facebook gebruik ik wel veel. Al plaats ik niet iedere dag berichten. Niet iedereen hoeft alles van me te weten. Linkedin is vooral zakelijk erg handig. Verder ben ik ook actief op andere forums.

Ben benieuwd of jullie ook nog actief zijn op andere kanalen of forums.

Groetjes,

Alex

Op welke social media kanalen ben je actief?


16 reacties

Reputatie 7
Ik heb een LinkedIn account en ik maak gebruik van Facebook. Ook heb ik een Twitteraccount, maar heb daar nog nooit wat mee gedaan. Hetzelfde geldt eigenlijk ook wel voor Google+.
Badge
Uuuuuuuuuuuuhhh, sociale media???

Nee, geintje hoor. Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik op vrijwel geen enkele sociale media actief ben. Heb een hyves en facebook account gehad, maar omdat ik er bijna niks mee deed, heb ik ze stop gezet. Nu af en toe op een forum te vinden (zoals deze dus), maar vaak uit noodzaak (als ik op zoek ben naar iets (de zin van het leven bijvoorbeeld, of is dit té filosofisch....😕)).

Ik denk dat ik ook iets te prehistorisch ben. Heb bewust gekozen voor een prepaid abonnement (geen vrienden, dus bellen en gebeld worden zit er niet echt in, snif, snif), bezit een toestel uit het jaar 0 (er zit nét geen snoer meer aan) en verder ben ik weel zeer slim, maar niet smart, dus......

Oh ja, ben nu op dit forum wel wat extra actief. Wie wil er nu niet van die coole badges hebben?

So be on the look out, you'll be reading (seeing?) me!!!
Badge +6
Hoi,

Ik ben actief op Facebook en twitter. Facebook is handig om contact te houden met familie in het buitenland.
Reputatie 7
Badge +9
Ik ben actief op diverse sociale media (vroeger Hyves, maar is bijna dood), nu vooral Facebook (wie niet?). Verder ben ik heel actief op diverse fora, de links zal ik niet plaatsen 🙂, maar de meeste betreffen zaken waar Tim Kuik ook actief mee bezig is, aan de andere zijde 🙂.
Badge +1
Ben ook op facebook en twitter, daarnaast ook op forum waar Tim Kuijk niet blij mee zal zijn ook aktief op een site waar Tim niet vrolijk van wordt
Badge +1
Vooral facebook
Badge +1
ik heb facebook aleen zit daar niet veel op
Badge +8
Hoi Webfanatic,

Dus geen sociale media.. Maar je schrijft haast Blog-waardig, vind ik 😃 Zoiets wel eens bijgehouden?

Groetjes,
Charlene
Badge +1
@franswon op welke site ben je actief waar Tim niet blij mee is
Reputatie 7
Badge +9
hoi erickiel,

Het lijkt me niet verstandig dit op het forum te plaatsen, misschien leest (uils)kuik(en) 🙂 ook mee.

Het is een zeer grote torrentsite, buiten Nederland gevestigd, ze staan bij de top 10 van torrentsites wereldwijd.

Ik ben zowel forum- als site-administrator daar.
Badge +1
@franswon ik doe hetzelfde maar dan op een kleine site, we zijn groeiende
Badge +6
Hooi!

Ik ben actief op Facebook, Twitter, Linkedin, Youtube en Google+, werkt allemaal nogal verslavend 😉 En tja, ik doe ook wel 'ns dingen waar Tim niet zo blij mee zou zijn 😃
Reputatie 3
Badge +9
Ik was zeer actief op een newsgroep forum totdat Tim langs kwam. Ik ben niet blij met Tim.
Reputatie 7
Badge +9
Wie wel Martijn®....????
Badge +1
Tim maakt vrienden
Reputatie 5
Badge +11
Facebook, Twitter en Linkedin hier! En ex-Hyves natuurlijk...
Verder staat mijn TV alleen maar aan als er films en series op de USB staan. Zou Tim ook niet gelukkig mee zijn, haha!

Reageer