.

Het is me wat - Leuke feiten uit het leven - topic.

  • 21 May 2019
  • 8 reacties
  • 444 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hai allen.

Dit is een topic om waargebeurde, leuke, grappige feitjes uit het leven te plaatsen.

Ik start ..

Ik was eens mijn vorige hond aan het uitlaten, of eigenlijk werdt en wordt ik uitgelaten op vaste tijden.

De brug stond omhoog daarvoor stond een flinke rij mensen met hun auto te w88.
Een mevrouw vroeg me: Is er iets gebeurt?
Zeker zei ik er is een groot gat in de weg!

Dat meen je niet zei ze, waarop ik zei ik meen het echt.
Tot ik zei...de brug staat omhoog.

Je had haar koppie eens moeten zien, van huhh.wa.zeggie nou naar hahaha.😁

8 reacties

Reputatie 5
Badge +2
Hee Wim,

Ik neem ook zelden aspirientjes. Sterker nog, dat heb ik de afgelopen vijf jaar niet meer gedaan! Ja, het 'medicijnenkastje' is bij ons rijkelijk voorzien om de medewerkers van allerlei kwaaltjes te ontdoen 😉. Oplossen in water schijnt wel makkelijker opneembaar te zijn voor je lichaam!

Groetjes,
Lu

Boffurt. Mijn buurvrouw uit de container hiernaast is laatst terug gegaan naar de dokter omdat ze de zetpillen niet weggewerkt kreeg, ook niet met heel veel water. Echt gebeurdt. Mensen leert uit deze les, leest ten alle tijde altijd de gebruiksaanwijzing. ☝️
Reputatie 7
Badge +7
Mooi dat Simyo kennelijk wat zaken als aspirine heeft liggen voor de medewerkers.

Ik slik pillen gewoon door, maar is oplossen in water geen oplossing?
Lastig ook omdat water daar beneden in te brengen.. 🤔
Lastig ook omdat water daar beneden in te brengen.. 🤔
Niet in het minst omdat je altijd de gebruiksaanwijzing aan het lezen bent. ☺️
Reputatie 6
Badge +5
Wat een verhaal, L.Rozewater! Inderdaad lastig om water daar te krijgen, Ray en Friesian. Maar ik denk dat er wordt bedoelt dat de pil is ingeslikt 🙂
Reputatie 7
Badge +10
Hi Friesian,

Hahahaha, mooi topic en mooi verhaal!

Ik heb ook een grappig verhaaltje! Ik was gisterochtend samen met Els in onze relaxruimte op kantoor. We hadden beiden een klein beetje hoofdpijn, en wilden aspirientjes slikken om dat op te lossen. Braaf pakte ik ze uit de kast en gaf er eentje aan Els. Ze stopte hem in haar mond en beet erop, meerdere malen, waarna ze met een moeilijk gezicht het water er achteraan goot. Vol afschuw en met een enorme glimlach vroeg ik: "Wat dóe je? Waarom bijt je erop? Dat is zo vies!"

Els haalde haar schouders op en zei dat ze het anders niet kon doorslikken. We hebben samen heel hard moeten lachen hierom! Ik moest lachen om het doorbijten van aspirientjes en zij moest lachen om mijn reactie!

Groetjes,
Jihane
Reputatie 7
Badge +9
Aspirientjes doorbijten doe ik ook. Het is echter zeer zeldzaam dat ik aspirientjes neem.
Reputatie 2
Badge +2
Hee Wim,

Ik neem ook zelden aspirientjes. Sterker nog, dat heb ik de afgelopen vijf jaar niet meer gedaan! Ja, het 'medicijnenkastje' is bij ons rijkelijk voorzien om de medewerkers van allerlei kwaaltjes te ontdoen 😉. Oplossen in water schijnt wel makkelijker opneembaar te zijn voor je lichaam!

Groetjes,
Lu

Reageer