.

Het (grote) verjaardagen topic!

  • 5 November 2016
  • 32 reacties
  • 679 Bekeken

Reputatie 7
Badge +9
Nu ben ik toch al jaren te vinden op dit forum, maar ik geloof dat ik nog nergens een uitgebreid verjaardag topic heb gezien! Dat is misschien wel goed nieuws! Misschien worden klanten en moderators van Simyo niet elk jaar ouder!

Misschien is het dan toch maar eens tijd om te kijken of klanten van Simyo ook elk jaar(/elke 4 jaren, maar niet elke eeuwjaar, tenzij dat eeuwjaar deelbaar is door 400) jarig worden. Dus....:

In dit topic kan iedereen kwijt dat (bijna/recent) hij/zij(/het?) jarig is(/was)! Andere kunnen de mensen, die recent gepost hebben dat ze jarig zijn(/waren), feliciteren en bijvoorbeeld vragen hoe vaak ze jarig zijn geweest! Leuke verjaardag gerelateerde plaatjes zijn natuurlijk ook welkom!

32 reacties

Reputatie 5
Badge +8
Hee Groentjuh,

Wat een goed idee 🆒

Ik weet toevallig dat er afgelopen weekend een moderator en twee forum experts jarig waren, maar dat mogen ze zelf mede delen :P

Ik ben 1 december voor de 31e keer aan de beurt, mijn verlanglijstje volgt nog! Wanneer mogen we jou feliciteren?

Groetjes,
Sean
Reputatie 7
Badge +10
Wat een goed idee, Groentjuh! Op 21 januari mag ik 27 kaarsjes uitblazen, hooray! Ik hoop dat het huis dan ook wordt versierd voor me ;)



Wanneer mogen we jou feliciteren?


Je vergeet gewoon je eigen verjaardag te plaatsen 😉 Dat willen we dan natuurlijk ook weten.

Groetjes,
Angela
Reputatie 7
Badge +9
Wanneer mogen we jou feliciteren?
Ik heb mijn verjaardag verstopt in een van mijn recente antwoorden! Ben benieuwd of iemand het antwoord kan vinden 😃
Raad het plaatje de verjaardag van Groentjuh.

:);)
Reputatie 5
Badge +10
Wat een goed idee, Groentjuh! Op 21 januari mag ik 27 kaarsjes uitblazen, hooray! Ik hoop dat het huis dan ook wordt versierd voor me ;)



Wanneer mogen we jou feliciteren?


Je vergeet gewoon je eigen verjaardag te plaatsen 😉 Dat willen we dan natuurlijk ook weten.

Groetjes,
Angela

Heb ik een reactie gemist dan?

Ik ben 1 december voor de 31e keer aan de beurt, mijn verlanglijstje volgt nog! Wanneer mogen we jou feliciteren?



Ik zelf mag op 28 november beweren dat ik 17 jaar jong ben!
Reputatie 5
Badge +8
Dat is bijna Maikel.Twinnie 😉 Tegenwoordig is 17 wel een speciale leeftijd, dan mag je namelijk praktijkexamen voor je rijbewijs doen 🆒

Ben je al bezig met je rijlessen?

Groetjes,
Sean
16 maart ben ik de pineut.. 🙂
Reputatie 7
Badge +9




Ik zelf mag op 28 november beweren dat ik 17 jaar jong ben!


Wel even je ID tonen, anders kom je hier niet meer binnen. :P
En verder ook geen drank, drugs, sex en sigaretten. Dat weet je hè?!

Wat mezelf betreft; ikzelf bevind me in het sterrenbeeld dat wel zo'n beetje het mooiste van het hele zootje is. 🆒
Reputatie 5
Badge +8
@de leon, Leeuw?
Die van mij vraag je beter niet..
In 3 jaar tijd van 15 naar 25 naar 35, de tijd vliegt... :):P.
Reputatie 7
Badge +9
Wanneer mogen we jou feliciteren?
Ik heb mijn verjaardag verstopt in een van mijn recente antwoorden! Ben benieuwd of iemand het antwoord kan vinden :D

Raad het plaatje de verjaardag van Groentjuh.

:);)

Het goede antwoord heb ik gepost toen ik een jaar jonger was.
Vorige week nadat ik dit topic had gemaakt heb ik één antwoord gegeven. In de bijlage van die post zie je dat mijn data vandaag voor het laatst gemeten is. Toen ik dat antwoord postte was dat in de toekomst!
Mijn nieuwe leeftijd staat er ook in!

De moderatoren hebben dat geloof ik ook wel gezien. Dankje moderatoren voor de felicitatie!

De moderatoren hebben dat geloof ik ook wel gezien. Dankje moderatoren voor de felicitatie!

Leuk toch.! 😉
Reputatie 7
Badge +10
Je weet dat wij gewoon alles in de gaten houden hé, Groentjuh! We laten jou verjaardag niet zomaar voorbij gaan 🙂 Graag gedaan uiteraard!
Reputatie 3
Badge +2
ik vier me verjaardag niet echt, ik doe er niks mee =)
maar volgend jaar ben ik weer aan de beurt op 14-10-???? xD
Wist je dat..... als ik stout ben dan ben ik nog niet jarig...?

Oops voat top pic....:D
Reputatie 5
Badge +9
@De Tijger dat is natuurlijk 1984. Jammer dat je het niet viert. We hadden wel een uitnodiging verwacht voor je verjaardag ;)

@Friesian, maar jij bent toch nooit stout?
Reputatie 3
Badge +2
@Caspar, wrm spieken cheater 🙂

@Friesian, maar jij bent toch nooit stout?

Je ziet in mijn gegevens dat ik 35:P ben, kwestie van ff rekenen. :D;)
Reputatie 5
Badge +9
@De Tijger Sorry ik kon het echt niet laten, ik was zo benieuwd :$

@Friesian Ja ik zie inderdaad dat je 35 bent, ahum *kuch kuch* 😛
Sean,

Van harte gefeliciteerd!! Maak er een mooie dag van.

Reputatie 5
Badge +8
Hee Ray,

Wat leuk dat je daaraan denkt! Dank je wel 😉

Zoals je ziet, vier ik mijn verjaardag gewoon op het Simyo kantoor.
Reputatie 3
Badge +2
Zie dat je jarig bent Sean 🙂 van harte gefeliciteerd.
Reputatie 7
Badge +9
Alex, Angela, Asma, Caspar, Jihane, Samantha en alle andere Simyo medewerkers: Gefeliciteerd met de verjaardag van Sean!

Sean:


Is het kantoor/je werkplek nog versiert?

Volgens mij en de volgende jarige moderator:
- Angela op 21 januari (27 kaarsjes)
Reputatie 5
Badge +8
Bedankt jongens :D

@Groentjuh, jazeker! Oranje slingers 🆒
Reputatie 7
Badge +9
Gflctrd!!

Reageer