.

Vraag

Goede dekking hebben

  • 17 February 2012
  • 4 reacties
  • 1358 Bekeken

Badge +1
Ik heb een buitenlandse simkaart.Hiermee kan ik in Nederland op elk netwerk inloggen.
Dus op:
1. KPN (was PTT Telecom)
2. Vodafone (was Libertel)
3. T-Mobile (was Ben/Orange/Dutchtone)


Wanneer ik gebeld wordt in Nederland, hoef ik niet bij te betalen. Heeft KPN/Simyo ook zo een dergelijke dienst? Omdat je GSM kan inloggen op alle 3 netwerken in Nederland heb je een superieure dekking en ben je goed bereikbaar.

4 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Simyo heeft heeft geen simkaart waarbij het mogelijk is om op meerdere netwerken in te loggen. Welke buitenlandse provider is dat precies?

Groetjes,

Alex
Badge +1
Simyo heeft heeft geen simkaart waarbij het mogelijk is om op meerdere netwerken in te loggen. Welke buitenlandse provider is dat precies?

Groetjes,

Alex




Technos als ik het goed heb.
Reputatie 3
Badge +5
Vodafone heeft dit volgensmij en heet Virtual National Roaming, echter dat is naar mijn weten alleen voor zakelijk gebruik.
Badge +1
Klopt dat VodaFone dit ook aanbied. Zij hebben dit dunkt me liever niet. Wannneer je gaat bellen en je zit op het netwerk van T-Mobile is dat voor VodaFone niet zo handig.
Mijn GSM ging steeds naar het KPN netwerk toe. Ik dacht dat zal dan wel het sterkste netwerk zijn. Achteraf bleek dat de GSM ingesteld stond op een voorkeuze netwerk. Ook al is het netwerk van T-Mobile sterker dan logt hij in op het KPN netwerk. Ik heb dit met een ander toestel er uit kunnen krijgen zodat hij gewoon het sterkste netwerk pakt. Ik vind dit wel leuk om te zien welk netwerk hij steeds zoekt en op inlogt.

Reageer