.

Sticky Beantwoord

Foto topic.


Reputatie 7
Badge +9
Mensen maken met smartphones veel foto's. Soms bewerk je ze ook (met je smartphone).
Plaats hier een bijzondere/ aparte / leuke enz.  foto. 😃
icon

Beste antwoord door koorelle 1 October 2015, 15:27

Bekijk originele reactie

1253 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Hi Maikel,

Haaa! Dat is onze abri! Hahahaa, ja, we hebben hem speciaal voor jou daar neergezet 😃 Ben je er blij mee?

Groetjes,
Jihane
@maikel.twinnie Rechts onderin, is dat geen barcode? 😜
@Ray dat jij dat nog ziet !! Die tante staat alles keihard de grond in te stampen !! 😜
Reputatie 6
Badge +4
@Ray dat jij dat nog ziet !! Die tante staat alles keihard de grond in te stampen !! 😜

Hahaha! Misschien de volgende keer een QR-code erbij die linkt naar een filmpje van hoe deze dame aan het springen en stampen is? Lijkt dat jullie wat?
Mogen foto's maar 2mb zijn? 🤔
Reputatie 6
Badge +4
Mogen foto's maar 2mb zijn? 🤔

Dat klopt Ray! Die 25 megapixel foto's even in Paint verkleinen is zo gedaan gelukkig 😉..

@Ray dat jij dat nog ziet !! Die tante staat alles keihard de grond in te stampen !! 😜Hahaha! Misschien de volgende keer een QR-code erbij die linkt naar een filmpje van hoe deze dame aan het springen en stampen is? Lijkt dat jullie wat?

Och, zolang je het maar doet met een T is het goed maar vergeet je de T wordt het link. 😜
Reputatie 6
Badge +4

@Ray dat jij dat nog ziet !! Die tante staat alles keihard de grond in te stampen !! 😜Hahaha! Misschien de volgende keer een QR-code erbij die linkt naar een filmpje van hoe deze dame aan het springen en stampen is? Lijkt dat jullie wat?

Och, zolang je het maar doet met een T is het goed maar vergeet je de T wordt het link. 😜


En dat willen we toch niet hebben 😛 of toch wel?
Geen idee, dat kun je het beste vragen aan de andere 38 276 leden. 😁
Reputatie 6
Badge +4
Geen idee, dat kun je het beste vragen aan de andere 38 276 leden. 😁

Haha! of niet natuurlijk! 😛
Reputatie 6
Badge +4
Hi Iedereen,

Het weer laat een beetje te wensen over, daarom een foto'tje van een paar weken terug in het Amsterdamse Bos! Hoe staat het met jullie zomerse foto's? :D



Groetjes,
Thomas
Onlangs naar Duitsland geweest voor 1,5 week. Daar veel, heel veel foto's gemaakt met mijn Nokia 8. De telefoon die door een bug steeds een soft-reset deed (en inmiddels vanmorgen is opgestuurd voor reparatie 😑).

We beginnen in Dortmund;



Net buiten de stad Dortmund liggen de Ruïnes van Hohensyburg;

Helaas moest ik voor onderstaande foto's bizar veel eraf knippen.


Schijnbaar is 8 per bericht de max 😁





En verder met 6 van de vele Foto's gemaakt in Dresden;













Zo dat was het voor nu 😝
Reputatie 6
Badge +4
Wow Ray een flinke dosis mooie foto's! 😃 Welke plekken zou je echt aanraden aan degene die door Duitsland gaat reizen?

Die flamingo's, geweldig! 🙂
Welke plekken zou je echt aanraden aan degene die door Duitsland gaat reizen?



  • Hohensyburg bij Dortmund
  • Het Stadion (de tour) van Dortmund (als je van voetbal houd)
  • De oude stad van Dresden, en neem dan ook de boottocht van 1,5 of langer. Dan heb je een mooi beeld van de oude stad met zijn stadsmuur.
  • Berlijn ❤️ vraag maar aan @Els 😁
Ik ben ook in het Sauerland en Heidelberg geweest, zeker een aanrader ook.

Nog een paar foto's in de avond genomen in Dresden.

Reputatie 4
Badge +3
Mooie foto's, Ray!

Ik wil super graag naar Berlijn. Heb je ook foto's gemaakt in Berlijn?
@Ashweeta

Jazeker. Ik zit nu even mobiel. Ze volgen straks.

😁

Edit: Bij deze Berlijn;

Het hotel waar ik verbleef (Hampton by Hilton Alexanderplatz)







Alexanderplatz




Er was een Afrikaans festival gaande (duurde alle dagen dat ik er was, heel gezellig)



En nog foto's van de muur bij Topografie des terrors en de muur bij de east side galerie. Ook enkele foto's van de oude Stasi gevangenis.









En in Duitsland had ik mooi meer. Maar toen ik in Zaandam de trein uitstapte 🤤



Ik heb nog veel meer hoor 😉
Reputatie 5
Badge +5
Ohhhh Berlin Berlin!
Reputatie 7
Badge +9
Mooie foto's allemaal lui. Leuk om te zien.

@Ray Fijn dat je af en toe hier eens wat foto's dropt, gemaakt met een mobiel, want daar is dit topic voor bedoeld. Zou best wat meer mogen,

@Thomas Heel mooie foto, man. In de stijl van zus Koorelle. Dat kan je opvatten als een compliment. Jammer dat deze kunstzinnige fotografe niet meer langer bij ons mocht zijn.

Vroeg me af waar dit wijze creatuur allemaal aan zat te denken toen hij op dit staatsieportret vereeuwigd werd. Geen telelens wel een gewone mobiel en een goed moment.

Even een paar kiekjes, onderweg gemaakt.







En zo zag het eruit de 1e 2 jaren op de huidige locatie.

Bron: Wish Outdoor.




De adelaar, 1e jaar, kon op verschillende manieren kijken.
Blij, vrolijk, boos..alles kon.
Reputatie 6
Badge +4
Zo wat een toffe foto's! 🙂 Ik ben nog nooit in Berlijn geweest maar het staat zeker op mijn lijstje van steden. Naast (nog een keer) Rome en Venetie, Florence, Lissabon, Athene en nog veel meer!

@Ray die foto op Zaandam Kogerveld komt me bekend voor, dat was een paar jaar lang mijn vaste halte vlakbij thuis.

@Friesian hebben ze elk jaar een interactief beest op het Festival? Is de drukte nog een beetje te houden daar, vandaag is het van start gegaan toch?

@de leon Bedankt voor het compliment! Ik heb al een aantal verhalen gehoord over de creativiteit van Koorelle 🙂

Nog een leuke groep aapjes, omdat het kan (apenheul!) :)

@Thomas

Ze zijn hem nu renoveren..

Maar waar heeft jouw huis gewoond dan? 😁

Oja morgen is m'n Nokia 8 er weer als het goed is. Ze hebben hem gefixt, zat een software fout in. Of beter gezegd er ontbrak iets.
Reputatie 6
Badge +4
Dat kon het stationnetje ook wel gebruiken moet ik zeggen..en dat was 4 jaar geleden al zo (net als die telkens wisselende zaakjes/bloemist onderaan de trap daar).

We hebben wel heel dicht bij elkaar gewoond volgens mij. Mijn huisje woonde op een plek die nu niet meer vindbaar is in Google Maps; boere jonkerplein. Ik woonde als antikraker in een studentencontainer een tijd lang.

Fijn dat ze hem hebben gemaakt, kun je weer foto's schieten zonder dat je telefoon zichzelf herstart! 😉
@Friesian hebben ze elk jaar een interactief beest op het Festival? Is de drukte nog een beetje te houden daar, vandaag is het van start gegaan toch?

Nope, yep en yep.
Elk jaar verrast het team met nieuwe ideeën, nieuwe ontwerpen. 1 buitendecor heeft plaats gemaakt voor een gigaaaaah tent. Weer is onvoorspelbaar.

Reageer