.

Sticky Beantwoord

Foto topic.


Reputatie 7
Badge +9
Mensen maken met smartphones veel foto's. Soms bewerk je ze ook (met je smartphone).
Plaats hier een bijzondere/ aparte / leuke enz.  foto. 😃
icon

Beste antwoord door koorelle 1 October 2015, 15:27

Bekijk originele reactie

1253 reacties

Even dit leuke topic weer tevoorschijn toveren.
Er zijn verschillende vormen van mobiel, deze kwam ik onlangs tegen in een professionele werkplaats.

Reputatie 6
Badge +7
Haha, leuk zeg!

Inderdaad een ander soort mobiel. 😛
Hier alvast enkele foto's van m'n weekje Berlijn.

Uitzicht vanaf de Solar Skylounge



Checkpoint Charlie



Het hotel waar ik 4 nachten verbleef.



Siegessäule



St. Marienkirche



Sovjet gedenkteken Treptow park



Zal er later nog een paar plaatsen.
Reputatie 6
Badge +7
Wauw, Ray! Mooie foto's. Was het een leuk tripje?
Geweldig.. En ik ga terug..

Veel indrukwekkende dingen gezien. Bij gedenktekens kreeg ik toch wel een apart gevoel. Een moment van bezinning.
Reputatie 5
Badge +5
Ohhh wauw, Ray! Berlijn is een van mijn favoriete steden! Ben je naar de Bernauerstraße geweest? Dat vond ik beste een indrukwekkend punt. Nu ik je foto's zie, wil ik gelijk weer heen!

Groetjes,
Els
Reputatie 7
Badge +9
Berlijn is geweldig, ik kwam er al vaak toen de muur nog niet gevallen was. Wel jammer dat je toen niet met de motor door Oost-Duitsland naar Berlijn mocht, dus ik nam het vliegtuig, Checkpoint Charlie naar Oost-Berlijn, strenge controle, verplicht West-Duitse Marken om te wisselen in Oost-Duitse Marken met koers 1 op 1. (Op de terugweg kon je het restant niet omwisselen in West-Duitse Marken ☺️ ).
De geur/stank van de 2-takt Trabantjes en de op bruinkool gestookte verwarming komt nog in mijn neus als ik hier aan terugdenk.
Het was altijd fijn, aan beide kanten van de muur, vooral het contact met de mensen.
@Els,

Nee niet geweest. Heb zoveel nog niet gezien dat ik ook weer terug wil. Zeer indrukwekkende stad.
Hier nog enkele foto's :D

Alexia is een groot winkelcentrum. Binnen is er een MediaMarkt te vinden met de grootste Audio & TV afdeling van Europa.



Berlin Haupt Bahnhoff. Dit station heeft 5 lagen.



Brandenburger Tor



Deze foto is genomen vanaf de Siegessäule. Behoorlijk harde wind daar boven.



De Siegessäule vanaf de ondergrondse doorgang om op de grosser stern te komen waar de Siegessäule staat.



Topographie des Terrors: Restant van waar de muur ooit stond. Tevens is er een gratis te bezoeken museum over de donkere jaren van Duitsland tot en met de muur en de val ervan.



Gedenkteken vermoorden joden. (hier kreeg ik echt kippenvel)



Restant hoofdkwartier van de SS.



In Tierpark Berlin. Zoom in en je ziet dat ie z'n tanden liet zien. :D



Special voor @franswon Een Trabant als kunststukje en 3 Trabant Limousines :D


Reputatie 6
Badge +7
Wauw, Ray! Bijzondere foto's. Vind vooral de foto genomen vanaf Siegessäule prachtig.
Uitzichtje hè.. Waaide wel uit m'n laatste verschoning daar boven 🤣
Reputatie 6
Badge +7
Haha! :D

Berlijn is in elk geval een must see! Zelf nog nooit geweest.
Reputatie 7
Badge +9
Niet door mij genomen, niet door mij bewerkt...... maar wel erg leuk 😂

Reputatie 6
Badge +5
Niet door mij genomen, niet door mij bewerkt...... maar wel erg leuk 😂



😂 😂 😂
Reputatie 6
Badge +7
Hoi allemaal!

Hebben jullie de laatste tijd nog mooie foto's gemaakt? Ik liep van de week langs de Amstel. Kon het niet laten om even een momentje stil te staan om een goede foto te maken.

Gisteren een eenvoudige nasi goreng gemaakt met in Chinese ruit gesneden ei o.a.

Zal ik het plaatsen in foto topic of vegetarisch gerecht topic? Moeilijk ! 😜

Reputatie 6
Badge +7
Hoi Friesian,

Ziet er lekker uit! Zou erg leuk zijn als je het recept met ons deelt. :D

Groetjes,
Asma
Reputatie 7
Badge +9

Reputatie 7
Badge +9
Okay, dit was ik dus met 'me' fiets. Wás, want die is niet lang daarna gejat 😡. Wil eenieder die deze specifieke fiets gezien of gejat heeft zich onmiddellijk melden bij de plaatselijke autoriteiten. 0900-8844
Of zich melden bij misdaad anoniem: 0800-7000.
I.v.m. privacy zijn slachtoffers onherkenbaar in beeld gebracht.

Reputatie 5
Badge +5
Oh nee, wat zonde! 😞 Hopelijk zullen eventuele getuigen zich melden! 😉

Heb je inmiddels een nieuwe fiets kunnen vinden om mooie tochtjes op te maken?
Reputatie 6
Badge +4
Wie 'A' zegt moet ook 'B' zeggen, daarom gelijk maar even mijn eerste bijdrage. Een (naar mijn mening) mooie zonsondergang vanuit mijn woonkamer gezien! 😉

Reputatie 7
Badge +9
Oh nee, wat zonde! 😞 Hopelijk zullen eventuele getuigen zich melden! ;)

Heb je inmiddels een nieuwe fiets kunnen vinden om mooie tochtjes op te maken?

Thanx voor je medeleven, Els. Ja, de fiets is vervangen door een semi sportfiets.
Van de dader(s) geen spoor en aangifte 100% zinloos.🤔
Voor dit soort dieverijen zullen we de gepaste straffen uit de middeleeuwen weer moeten toepassen.
Fietsendieven moesten toentertijd 50 rondjes op een oude fiets rond de stadsmuur fietsen.
'Zittend' op een fiets zonder zadel welteverstaan en dan niet gepositioneerd op de stang of de bagagedrager ajbwb. 😜
Op die manier zijn trouwens ook de nodige fietsen verdwenen. 😁
Reputatie 7
Badge +10
Aahh, mooie foto Thomas! :D

Ja, de Leon, fietsendieven zijn echt uiterst irritant vooral. Dan zit je opeens zonder fiets 😞 zuur.

Groetjes,
Jihane
Een zomaar, door een open raam, genomen foto op mijn werk.

Reputatie 5
Badge +10

Deze kwam ik vanmorgen tegen op station Nijmegen op perron 1A en 1B.

Jammer dat hij ook op 1A hangt. Hier stoppen praktisch geen treinen. (In de ochtend 3 voor af te rangeren en in de avond ook nog een trein of 4).
anders dan de veel drukkere 35 en 3/4.

dat is het enigste wat ik jammer vind.

en mss zou een link, of QR code onderaan ook makkelijk zijn. Echt iets voor jongeren 😃😃


EDIT: P.s.
omdat ik minder op het forum ben dachten jullie laten we er maar wat op station Nijmegen ophangen zodat onze twinnie ons toch ziet 🙈 en ons niet kan vergeten 🙈

Reageer