.

Beantwoord

Forum Expert > OpperSimyaan ?!?!?!

  • 5 November 2013
  • 33 reacties
  • 14595 Bekeken

Reputatie 7
Hee, ik zie zojuist dat mijn 'Titel' Forum Expert is gewijzigd in OpperSimyaan. Wat houdt dit nu in? Vanwaar deze wijziging?
icon

Beste antwoord door Alex 5 November 2013, 12:48

Bekijk originele reactie

33 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Het is een promotie. Je bent nu een Opperwezen. En de vergoeding voor bijdragen aan het forum wordt verdrievoudigd.
Reputatie 7
Hahaha, ja dat dacht ik ook (in eerste instantie....). Maar waarom leden die meer reacties dan ik hebben geplaatst en wel de titel Forum Expert behouden is mij dan wel weer een raadsel.
Reputatie 5
Badge +10
Hoi RicoK,

Dit klopt inderdaad niet. Het forum slaat op hol ;)

Ik ga dit voor je oplossen.

Groetjes,

Alex
Reputatie 7
Hahaha, als het forum dan maar het enige is dat op hol slaat :D
Reputatie 7
Badge +9
Het moet maar snel worden opgelost anders ga ik naar TROS radar, Kieskeurig, Ombudsman, BBC Watchdog en de Verenigde Naties. Want dit kan zo niet. Als laatste stok achter de deur zeg ik mijn abonnement op!!! Of ik kom zelf even langs op 21 november om orde op zaken te stellen, met een legertje Schotse stevig gebouwde rugby vrienden, in vol ornaat d.w.z. in oorlogskilt, en een oorverdovende doedelzakspeler voorop en voorzien van een rijkelijke hoeveelheid dodelijke haggisammunitie!
Reputatie 7
Badge +9
Hahaha, ja dat dacht ik ook (in eerste instantie....). Maar waarom leden die meer reacties dan ik hebben geplaatst en wel de titel Forum Expert behouden is mij dan wel weer een raadsel.

Klopt, dit is mij enige tijd geleden ook overkomen. Ben er dagen van slag van geweest en opname in een mental institution was al in zicht.:p
Reputatie 7
OK, gelet op jouw forumtitel komt het dus wel goed. Uiteindelijk.........:rolleyes:
Reputatie 4
Badge +8
Het moet maar snel worden opgelost anders ga ik naar TROS radar, Kieskeurig, Ombudsman, BBC Watchdog en de Verenigde Naties. Want dit kan zo niet. Als laatste stok achter de deur zeg ik mijn abonnement op!!! Of ik kom zelf even langs op 21 november om orde op zaken te stellen, met een legertje Schotse stevig gebouwde rugby vrienden, in vol ornaat d.w.z. in oorlogskilt, en een oorverdovende doedelzakspeler voorop en voorzien van een rijkelijke hoeveelheid dodelijke haggisammunitie!
Als ik dit lees vind ik het jammer dat ik niet kom de 21ste november....  😃
Badge +6
Als ik dit lees vind ik het jammer dat ik niet kom de 21ste november....  :-D

Dat vind ik ook heel jammer 😞
Reputatie 7
Badge +9
Dames, ik begin een beetje te begrijpen waarom jullie het jammer vinden dat er geen Schotten present zullen zijn. Want jullie weten waarschijnlijk hoe een Schot zijn kilt draagt, zo niet dan moet je hier even kijken.... :D
Reputatie 7
Ik zie dat mijn titel weer is aangepast. Dank. 🆒
Badge +8
Ik zie dat mijn titel weer is aangepast. Dank. 🆒

Ja, het is weer gefixt 🙂
Reputatie 4
Badge +8
Dames, ik begin een beetje te begrijpen waarom jullie het jammer vinden dat er geen Schotten present zullen zijn. Want jullie weten waarschijnlijk hoe een Schot zijn kilt draagt, zo niet dan moet je hier even kijken.... :D

GewĂ©ldig! Heel geestig ook. 😃
Reputatie 5
Badge +11
Dames, ik begin een beetje te begrijpen waarom jullie het jammer vinden dat er geen Schotten present zullen zijn. Want jullie weten waarschijnlijk hoe een Schot zijn kilt draagt, zo niet dan moet je hier even kijken.... :D

Nieuwsgierig als ik ben... Ben ik héél blij dat er geen videoclippie bij was :rolleyes:
Reputatie 7
Badge +9
Heb ik goed op gelet want het linken naar een expliciete videoclip in een post zou waarschijnlijk een grove schending van de forumregels zijn geweest, en dan was ik in no time voor eeuwig van dit leuke forum verbannen...! :D
Reputatie 7
Badge +9
Ja, dit zou even erg zijn als wat Guy Fawkes deed :)

In de UK grijnzen ze altijd als ik mijn geboortedatum 5 november 19xx ergens in moet vullen.

Remember, remember, the fifth of November
Reputatie 7
Badge +9
Ach, tis ook wel zo lekker fris om das Glockenspiel op zijn tijd even ins Freie te laten Beieren. :p:D

http://www.musikkeller.de/musikinstrumente/html/peter-hess/bilder-2010/2.jpg
Reputatie 3
Badge +9
Hahaha ik sluit me aan bij -Ernst 🙂
Reputatie 4
Badge +8
Ja, dit zou even erg zijn als wat Guy Fawkes deed :)

In de UK grijnzen ze altijd als ik mijn geboortedatum 5 november 19xx ergens in moet vullen.

Remember, remember, the fifth of November


Gunpowder, treason and plot...

Gefeliciteerd geboortemaat Frans!
🆒
Reputatie 4
Badge +8
Ach, tis ook wel zo lekker fris om das Glockenspiel op zijn tijd even ins Freie te laten Beieren. :p:D

http://www.musikkeller.de/musikinstrumente/html/peter-hess/bilder-2010/2.jpg


Whahahaha lekker zeg!
Reputatie 5
Badge +11
Zeg, moeten we ook nog een naturisme topic aanmaken...? :eek:
Reputatie 7
Badge +9
Als je daar behoefte an hebt Ernst....wie houdt je tegen? 😃
Reputatie 7
Badge +9


Gefeliciteerd geboortemaat Frans!


Misschien zijn jelui wel een tweeling, zus. Dus....dus dat betekent dat de Leon er een broer bij heeft. Wat een wond're wereld. :p
Badge +8
Gunpowder, treason and plot...

Gefeliciteerd geboortemaat Frans!
🆒


Koorelle, jij ook de 5de jarig geweest? Nog gefelici TAART! En Alex en franswon dus ook.. Ik ook de 5de, maar een half jaartje later ;)

Groetjes, Charlene
Reputatie 5
Badge +11
Koorelle, jij ook de 5de jarig geweest? Nog gefelici TAART! En Alex en franswon dus ook.. Ik ook de 5de, maar een half jaartje later ;)

Groetjes, Charlene


Dan nu al, voor ik het vergeet: Gefeliciteerd Charlene!

Reageer