.

Fiets topic

  • 4 August 2015
  • 81 reacties
  • 1534 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Mensen gaan met de fiets naar hun werk. Mensen gebruiken de fiets voor de fun. En mensen gebruiken de fiets bij de sport.
Wat voor fiets heb jij en waarvoor gebruik je die?

Ik zal beginnen met de fiets for fun van mij.🆒


81 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Mij niet gezien! Dat duurt toch allemaal veel te lang 😉 Nou stap ik ook niet echt graag in een vliegtuig, maar dat terzijde.
Reputatie 7
Badge +9
Angela, een vliegtuig biedt je de zekerheid dat je altijd weer beneden komt. 😃
Reputatie 5
Badge +10
Angela, een vliegtuig biedt je de zekerheid dat je altijd weer beneden komt. :D

Mooie tegeltjes wijsheid op de maandag 😃
Even dit terughalen. Nieuwe Mods, dus ook (niet alleen) voor jullie de vraag - het was gisteren zo'n leuke zondag...
Wat voor fiets hebben jullie? En natuurlijk wie heeft ook, net als ik, geprofiteerd van het lekker weertje? ;)

Mensen gaan met de fiets naar hun werk. Mensen gebruiken de fiets voor de fun. En mensen gebruiken de fiets bij de sport.
Wat voor fiets heb jij en waarvoor gebruik je die?

Ik zal beginnen met de fiets for fun van mij.🆒
Reputatie 7
Badge +9
Door lichamelijk ongemak kan ik niet fietsen maar ik heb wel een stukje over het mooie Walcheren gereden op mijn scooter, Sym Orbit II.
Ik zou nog een keer een foto maken van de fiets in de box die stof staat te happen. Die staat er nog maar is eigenlijk een maatje te klein. Daarom deze fiets aangeschaft. Nou ben ik wel een mooi weer fietser, dus zeer veel fietsen zal ik nou ook weer niet doen :D

Reputatie 5
Badge +9
Wow, dat zijn wel echt coole fietsen RicoK! Ik heb ze even opgezocht op Google, want ik heb er geen verstand van :P

Ik heb zelf overigens een vrouwenfiets met een plastic kratje voorop (wat je tegenwoordig wel vaker ziet). Erg handig!

De (actie)foto volgt!

@Ray Topfiets man! Hopen op lekker weer dus ;)

Groetjes,
Caspar

Ik heb zelf overigens een vrouwenfiets met een plastic kratje voorop (wat je tegenwoordig wel vaker ziet). Erg handig!

De (actie)foto volgt!


Groetjes,
Caspar

Geachte mods....

"Wij willen actie!" Actie, actie actie....:8:cool:
Badge +7
Hoi Friesian,

Ik heb Caspar nog eens gevraagd om een foto van zijn fiets. Hij komt eraan, zegt hij.

Ik heb zelf 3 fietsen, 1 bij mijn ouders thuis en 2 hier in Amsterdam. Ik ben zwaar gehecht aan mijn fiets bij mijn ouders, deze heeft een iets lager frame zodat ik goed bij de trappers kan. Durf hem alleen niet zo goed hier in Amsterdam neer te zetten.

Hier in Amsterdam gebruikte ik altijd de oude fiets van mijn moeder, maar die had echt zijn beste tijd gehad. Al veel te vaak mee naar fietsenmaker gemoeten. Nu is de band weer kapot...Dus sinds vorige week heb ik een tweede fiets erbij, deze fietst een stuk fijner 😃 Verder niets bijzonders, gewoon een oude fiets.

Groetjes,
Samantha
Hoi Friesian,

Ik heb Caspar nog eens gevraagd om een foto van zijn fiets. Hij komt eraan, zegt hij.

Dus sinds vorige week heb ik een tweede fiets erbij, deze fietst een stuk fijner 😃 Verder niets bijzonders, gewoon een oude fiets.

Groetjes,
Samantha

Wat komt eraan? :? Hoe.lang.is.ie.al.onderweg?:P

Sam, hoe fietst dat zo'n 2 fietsen ? Fiets je dan eerst een stukkie op de 1e, spring je er onderweg af om terug te rennen naar de 2e zodat je daarmee weer naar de 1e kunt fietsen? :?🆒:D:)
Reputatie 7
Badge +10
Ik denkt dat hij met L.Rozewater mee is gaan fietsen, Friesian 😉 Caspar is op dit moment niet op kantoor maar ik zal aan hem doorgeven dat er met smart gewacht wordt op zijn actiefoto!
Even dit topic opgraven en ............

Aiiiiiiiiiiiiiii
Reputatie 7
Badge +10
Topic is opgegraven! 😃
Topic is opgegraven! :D
Uhh ut is eigenlijk de bedoeling dat je, jullie een footootjuh plaatsen van je fiets slimmerikje.😉😀
Very funny mr. Jones, I mean Jihane of course. 🙂🙂
Reputatie 6
Badge +7
Friesian,

Ik heb geen eigen fiets meer, maar wel een kinderfiets als dat ook telt. 😃
Reputatie 7
Badge +9
In de keuken ook geen BAKfiets Asma? 😁
Reputatie 6
Badge +5
Mijn fiets is een tijdje geleden gestolen en ik ben nog niet in de gelegenheid geweest om een nieuwe fiets aan te schaffen. Het wordt dus lastig om een foto van mijn eigen fiets te plaatsen 😞

Omdat ontspanning gepaard kan gaan met inspanning haal ik dit topic weer naar voren.

Ik ben benieuwd of de huidige team van moderators ook ieder een fiets hebben, gebruiken want ontspanning naast het werk is simpelweg een gezond iets voor lijf en geest.

Dussssss geachte mods graag een foto van jullie fiets.

Owhja, recent een racefiets gekocht 2e hands. 😎😀

Reputatie 7
Badge +6

Leuk topic! Een racefiets lijkt mij heel tof!

 

ik heb wel een normale stadfiets, fietsen deed ik ook veel toen ik nog alles in Almere deed (werken, school, wonen, stappen). Almere is een prima stad om te fietsen maar doe het momenteel niet meer zoveel omdat ik midden in het centrum woon nu en alles te lopen is en anders toch stiekem liever de auto pak. :blush:

 

Groetjes!

Reputatie 7
Badge +7

Ik ben geen Moderator, maar ik zeg altijd tegen buitenlanders dat het voor Nederlanders

niet zo zeer de vraag is of ze een fiets hebben, maar hoeveel fietsen ze hebben.

Reputatie 7

Ja, ik had drie fietsen, maar vorig jaar zomer had ik deze verkocht en daarvoor een in de plaats terug gekocht.

Ik heb er nu 3. Een oudje van pa overgenomen met achter dubbele fietstassen. Een mountainbike en dus een racefiets nu. En 2e hands scheelt al een stuk in de kosten. De racefiets is een Ridley Triton.

 

Even dit topic van een update voorzien voor mijn nieuwe uitdaging..... 

Een postbike pro.

 

Reputatie 7
Badge +9

Is dat dan de vierde of vervanging van de fiets, die je had overgenomen van pa?

Ik heb op dit moment 2 fietsen. Oude MTB en een racefiets.

De 4e..😁 Deze is oerdegelijk en kan wel 50 kg aan bagage in de tassen dragen en voor zit ook nog een tas op de drager. De fiets heeft een enkele, ook degelijke, standaard die bestand is tegen een gewicht van 50 kg. Toevallig gevonden 2ehands bij een mij bekende fietsenwinkel en weer zo goed als nieuw gemaakt.

Een derailleur die op pa zijn fiets zit kan ik voor deze uitdaging niks mee doen. Dat zou niet goed gaan met deze uitdaging.

Reageer