.

Dieren liefhebbers


Reputatie 7
Badge +10
  • Oud Community Manager
  • 5116 reacties
Hoi allemaal,

Er zijn een aantal forumleden die duidelijk een liefde voor dieren hebben! Nu ben ik erg benieuwd of jullie huisdieren hebben? Van katten tot honden en van ganzen tot ratten 😉 Ik ben benieuwd naar al jullie foto's en vooral verhalen. Iedereen weet dat deze lieve diertjes vaak niet zo onschuldig zijn als ze eruit zien 😉 Laat ik aftrappen: Maak kennis met Castiël. Mijn prachtige Europese korthaar van 6 jaar oud. Hij is ontzettend lief en knuffelig. Er is altijd een maar, hij vindt het heerlijk om mijn prullenbak leeg te trekken en daarbij al het vuil lekker door het huis te smeren. Bedankt... kat ;)

Groetjes,
Angela


244 reacties

Reputatie 6
Badge +4
Hi @Renoster
Blijft toch mooi iets hoor, met computers kun je veel verrassende dingen doen. Mooi beroep lijkt me, grafisch vormgever.
Ik bewerk ook wel eens foto voor een website (als amateur voor plezier). Bijgaand een voorbeeld, de eerste bewerkt via Lunapic.:
Fijne avond, Frida
PS: Eerlijk gezegd vind ik vaak paintings mooier dan de echte foto's.

Reputatie 4
Badge +7
Ik zal maat on-topic blijven want we dwalen van de dieren af. Ik voeg een paar foto's bij waar ik voor een keer mijn Renoster face heb afgedaan. Thans 72 jaar jong met mijn witte vriend Bo samen in het bijna droge stadspark van onze woonplaats Kampen. En tja dat kan je ook krijgen, dat het lopen allemaal niet zo goed meer gaat. We zitten echter nog vol levenslust. We tellen wat we hebben, niet wat we missen.

Reputatie 6
Badge +4
Dat is fijn Jan, dat je je zo goed kunt voortbewegen en jouw hond Bo heeft een vorstelijke plaats.
Bedankt voor je leuke reacties.
Groetjes, Frida en hier nog een foto van die knappe oppasboxer Cash

Reputatie 4
Badge +7
Wauw Frida dat is een mooie hond, deze kom ik onderweg nog wel eens tegen. Lieve dieren zijn het.
Reputatie 4
Badge +7

Reputatie 6
Badge +4
Goede tips @Renoster en gelukkig hou ik me aan alle regels voor een goed welzijn voor in dit geval Cash de oppasboxer voor, tijdens en na de hittegolf.
Fijn weekend,
groetjes Frida
Reputatie 6
Badge +4
Leuke foto's weer! Van al dat groen krijg ik zin om weer eens lekker door het bos te banjeren. Dankje voor de goede tips Renoster, niet alleen wij mens-beesten maar ook onze dierenvrienden zijn eigenlijk niet gemaakt voor dit weer. Ik las ook ergens nog de tip om de bandana van je hond goed nat te maken ter verkoeling.

En wat een prachthonden, ook de oppasboxer van Frida! 🙂

Hieronder nog een paar mooie aapjes.

Reputatie 4
Badge +7
Yup....bedankt Thomas, de bandana had ik zou gauw niet aan gedacht.
Reputatie 6
Badge +4
Yup....bedankt Thomas, de bandana had ik zou gauw niet aan gedacht.

Hoe zit dat met jouw familie eigenlijk? Heb je speciale bandana's voor neushoorns of rol je even in de modder om af te koelen? 😃
Reputatie 4
Badge +7
Renosterverdriet. We delen hier lief op dit forum, maar er kan ook verdriet zijn. Mijn lieve maltezer Bo is overleden (bijna 14 jaar). En ik zweer je, ik mis hem heel erg.

Reputatie 6
Badge +4
Dat is zeer verdrietig Jan, jouw trouwe vriend Bo is er niet meer.
Kan me helemaal indenken dat je het er moeilijk mee hebt.
Sterkte toegewenst Jan en lieve groeten van Frida
Jeetje wat vervelend voor je. Ik begrijp je gemis, heb het ook te vaak moeten meemaken. Maar soms is geen andere keuze de beste keuze.

Sterkte.!
Wel een mooie herinnering collage Renoster.
Reputatie 7
Badge +10
Sterkte met je verlies, Renoster! 😞

Eens even dit topic een nieuwe boost geven. Misschien dat meer mensen mij daarbij ondersteunen. Ik heb weer wat snoeiwerk in mijn aquarium.

 

Reputatie 7
Badge +6

Leuk Friesian! 

 

Bij deze wil ik dan graag wat plaatjes van onze hond delen, dit is Max en hij woont bij mijn ouders. Max is een Friese Stabij gekruist met een Boerenfox en hij is inmiddels 11 jaar oud. 

Sinds dat ik al erg jong ben hebben wij thuis een hond gehad als huisdier, daarom ben ik ook echt een hondenmens. Helaas ben ik te weinig thuis om zelf een hond te verzorgen, anders had ik er al lang eentje! 

 

Groetjes,

Tessanne 

Vorige week een echte rotdag gehad! alle vissen dood, kassiewijle.:slight_frown:

Reputatie 7
Badge +9

Vorige week een echte rotdag gehad! alle vissen dood, kassiewijle.:slight_frown:

Aai, sectie laten doen om de reden te achterhalen waarom de rugslag zo’n dominante zwemslag werd? Was de temperatuur misschien opgelopen of was er een onbalans in het water? Filter niet meer goed?

Ik was al langer aan het sukkelen met de drukregelaar CO2. Onbalans, slechter af te stellen, dropchecker die dag geel. Te veel Co2. Systeem vervangen nadat het jaaaaaren naar tevredenheid heeft gewerkt. Eerst gezocht wat er precies fout was. Maar wel een rotdag om mee te maken.

Nu een nieuw begin met een beter, egaler visbestand, andere vissen. Filter was al eerder idd niet goed, ook vervangen door meer capaciteit. Van JBL Cristalprofi 902e naar JBL Cristalprofi 1502e..

Reputatie 7
Badge +9

Ja, met onbalans gaat het inderdaad snel met veel vis mis.

Ik heb groot onderhoud gedaan aan het aquarium. Werk is klaar, dussssss........... 

 

:stuck_out_tongue:

Reputatie 7
Badge +6

Hahahaa, lekker relaxen! ;)   Fijne feestdagen Friesian! :santa:

Jij ook fijne feestdagen Tessanne. 👍🍾

Zo, wat kijk je nou, zit hier als een koning op mijn kerstkleed.:joy:

HaiHo luitjes.

Omdat we hier bezig zijn met de voorbereidingen voor de vervanging van de vloeren in de keuken en woonkamer even een impressie van de waterwissel van de 180 liter bak. De sumatraantjes zitten inmiddels in de opvang, 112 liter. 👍

 

 

 

Reageer